Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » [500] Meningstopic

[500] Meningstopic

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 okt 2015 - 21:02:
Liefste FF'ers <3

Zoals jullie ondertussen misschien al gemerkt hebben, is er voor deze week nog geen nieuw topic aangemaakt. Nee, dit zijn we niet vergeten.
We lassen een weeklang intermezzo in om jullie mening te vragen.
We hebben nu zeven weken achter de rug zitten, elke teamie is de revue gepasseerd met leuke en/of uitdagende prompts en... we hebben gemerkt dat de activiteit er erg op teruggegaan is.
Daarom - vragen!

Heeft 500 je gemotiveerd om elke dag te schrijven of je in enige mate beïnvloed, positief en/of negatief? Vind je het prima zoals het is of zou er aan gesleuteld moeten worden? Waren de prompts in orde, daagden ze je uit of maakten ze het je juist moeilijker? Wat is/zijn de reden(en) dat je minder/niet meer meedoet? Heb je verder nog opmerkingen of suggesties?

Graag horen wij jullie mening!

Alle liefde ter wereld en versgebakken koekjes,
Het team



1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 13 okt 2015 - 21:37:
Heeft 500 je gemotiveerd om elke dag te schrijven of je in enige mate beïnvloed, positief en/of Zeker wel! Bij elke prompt had ik wel een idee en ik had zin om weer te schrijven. Zeker een positieve invloed
Vind je het prima zoals het is of zou er aan gesleuteld moeten worden? ik zie er niks mis mee. Het concept is duidelijk en het limiet is een uitdaging.
Waren de prompts in orde, daagden ze je uit of maakten ze het je juist moeilijker? de prompts waren goed algemeen en vroegen soms echt wel uitdaging van ons, zeker omdat je maar zo weinig woorden hebt. Dat kan als moeilijk ervaren worden, maar je had die prompt dan ook over kunnen slaan. Dat kon, omdat deelname niet verplicht is en dat is lekker
Heb je verder nog opmerkingen of suggesties? Ik zou zeggen, ga zo door (:

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 okt 2015 - 21:49:
Oh, en een vraag die ik nog vergeten was: wat is/zijn de reden(en) dat je minder/niet meer meedoet?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 13 okt 2015 - 22:18:
De reden is tijd

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 okt 2015 - 22:55:
Ik zal dit zelf ook maar even beantwoorden.

Heeft 500 je gemotiveerd om elke dag te schrijven of je in enige mate beïnvloed, positief en/of negatief? Mij beïnvloedde het negatief. Ik schreef elke dag, ja - maar niet per se van harte en ik ontwikkelde een vrij heftig minderwaardigheidsgevoel tegenover m'n eigen schrijven. 500 gooide ik dan wel online, want daar verwacht niemand kwaliteit, maar van m'n andere fics verscheurde ik elke poging omdat het gewoon niet goed meer voelde. Iets aan 500 legde te veel druk op me en dat uitte zich dusdanig negatief dat ik er ook mee gestopt ben. Ik schrijf liever minder frequent maar met plezier, dan dat ik elke dag tegen m'n zin schrijf.

Vind je het prima zoals het is of zou er aan gesleuteld moeten worden?
Hosts zoals ik zijn net even iets te lui. 't Is chill als de topics netjes up to date zijn en de prompts tussen twaalf en één uiterlijk online staan.

Waren de prompts in orde, daagden ze je uit of maakten ze het je juist moeilijker?
Ik vind de prompts heel chill, want elke dag zelf iets verzinnen... whut?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 14 okt 2015 - 21:48:
Heeft 500 je gemotiveerd om elke dag te schrijven of je in enige mate beïnvloed, positief en/of negatief?
In het begin was ik wel heel gemotiveerd, maar ik merkte al snel dat ik al m'n schrijfkracht kwijtraakte aan 500, waardoor ik met geen van m'n andere verhalen verderging, en dat vond ik wel jammer.

Vind je het prima zoals het is of zou er aan gesleuteld moeten worden?
Op zich werkt het concept wel, maar ik vind het jammer dat mensen niet zoveel van elkaar lezen en misschien is elke week toch teveel van het goede.

Waren de prompts in orde, daagden ze je uit of maakten ze het je juist moeilijker?
Sommige waren heel moeilijk (looking at you, Captain), maar het is wel leuk dat ze allemaal zo gevarieerd waren, zowel wat onderwerp als wat moeilijkheidsgraad betreft. En wat Bodine zegt, elke dag zelf iets verzinnen zou niet te doen zijn, dus yay voor prompts!

Wat is/zijn de reden(en) dat je minder/niet meer meedoet?
Concentratie, ik wil aan m'n lopende verhalen kunnen schrijven, het begon teveel als huiswerk te voelen.