Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #58

Gooi-het-eruit-topic #58

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 15 okt 2015 - 19:33:
Spill your guts!



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 dec 2015 - 14:23:
Jee Huss die foto, wat heftig! o.o

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 22 dec 2015 - 14:52:
Jaa hea. De boom stond echt in de cabine. De auto is er gewoon helemaal omheen gevouwen.
Vannacht gedroomd dat mijn vader dat ongeluk kreeg en dat er opeens politie voor de deur stond om mij te vertellen dat mijn vader met twee gebroken benen in het ziekenhuis lag. Werd huilend wakker. Heel fijn.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 22 dec 2015 - 16:10:
F*ck jongens ik dacht even dat ik mn PWS kwijt was

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 23 dec 2015 - 1:16:
Mijn fysio heeft het liefst dat ik m'n tape voor m'n afspraak eraf haal, en het allerliefst de avond ervoor. De afgelopen twee keer merkte ik het njet zo, maar nu heb ik zo'n enorme pijn aan m'n knie. Het is njet dat het zonder tape geheel pijnloos is, maar het haalt her scherpe randje weg. Wat nu dus terug is.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 24 dec 2015 - 2:53:
Wat is er beter dan gratis aan de bar hangen na je werk? Met de baas en collega's naar de kroeg (op kosten van de baas)! (:

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 24 dec 2015 - 3:02:
Heb je goed voor elkaar, Daan.

Ik kan niet slapen en het is heel frustrerend, vooral omdat Peter naast me lekker ligt te snurken -.-

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 24 dec 2015 - 9:36:
Ik ben net wakker en moet over anderhalf uur werken wat betekent dat ik nog zo'n vijf kwartier heb om alles te doen ha ha ha k*t

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 25 dec 2015 - 23:51:
We hebben gister heel sneaky een keukenmachine voor m'n moeder gekocht (in de keukenwinkel constant angstvallig omgekeken of ze niet binnenkwam, want ze moest er ook heen). Tijdens het theedrinken nog het standaard toneelstukje "ja nee, we hebben niet kunnen halen wat we wilden, want ik kwam terecht in de CD-winkel en dan weet je het wel". Ze heeft er zelfs mee in de auto terug gezeten, en kennelijk heeft ze niets doorgehad, want ze viel haast van de bank toen we nog een cadeau vonden onder de tafel waar de kerstboom op staat. I made my mum cry, it was awesome.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 26 dec 2015 - 0:09:
Ahhhhh dat is zo awesome, Daan!

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 27 dec 2015 - 12:57:
Ik heb buikgriep en ik ben niet happy :/

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 27 dec 2015 - 15:18:
Pff, wat ben ik blij dat gisteravond over is.
Mijn klanten zijn nog nooit zo vervelend geweest (tot nu toe waren ze altijd wel oké voor boeren met te veel bier op). Ik heb voor het eerst de beveiliging moeten bellen om ze eruit te mieteren, nummer één omdat hij steeds op het houten schot ging zitten dat de keuken van het eetdeel scheidt (wat toen instortte, waardoor ik de rest van de nacht de instabiele constructie die dronkenlappen uit mijn keuken moest houden om de tien minuten mocht repareren) en nummer twee omdat hij overal mayo heeft gespoten (de mayopomp staat niet voor niets aan onze kant). Komt nog bij dat het nooit zo druk is geweest en ik met iemand stond die a) pas kwam toen het smoordruk was b) zei dat hij er nog nooit had gestaan (bleek niet te kloppen) en wist dus niet wat hij moest doen c) vergat soms de bakjes neer te zetten, waardoor mensen hun bestellingen niet kregen (als er geen bakje staat, weet ik niet dat er een kroket in de frituur moet) en vergat vervolgens of mensen iets bij hem besteld hadden. Toen bleven we om duistere redenen ook nog langer open en ging de curry op (die ik niet kon vervangen, omdat mijn collega niet kon frituren terwijl ik dat deed).
Waren we eindelijk klaar, was de keuken een total warzone (erger dan normaal), met kroketten die compleet waren uitgesmeerd over de muur en mijn collega verdwenen.
Sorry voor de rant. Hoe was jullie nacht?

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 27 dec 2015 - 22:58:
Papa is al een paar dagen niet lekker en ging net naar de huisartsenpost en die stuurden hem door voor een hartfilmpje naar het Radboud hier maar ze zagen niks maar ze vertrouwen t niet want hij heeft een vreemde kleur dus nu gaan ze meer testen doen en ik ben zo bang nu

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 27 dec 2015 - 23:19:
Oh Jess dat is zo naar ._. Weet je al iets meer? Hopelijk is er niets ernstigs aan de hand *plet*<3

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 27 dec 2015 - 23:55:
Z'n hartslag is best hoog voor zijn doen, normaal heeft ie rond de vijftig en daarnet blijkbaar 93. Branc is bij hem in het ziekenhuis, want die dachten dat ie alleen even snel naar de huisartsenpost moest, en hij denkt dat papa zich erg groot houdt. Hij heeft druk op z'n borst en de spray voor onder de tong die hij normaal daarbij wel eens krijgt helpt ook niet. Ik heb het idee dat ie moet blijven, maar denk dat dat beter is dan maar naar huis omdat ze het niet zeker weten... ;-;

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 28 dec 2015 - 9:03:
Ahh nee *plethug* hopelijk is alles oke



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20