Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #246

Offtopic #246

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 22 okt 2015 - 13:27:
oh boy, ik kan me de laatste keer dat ik een offtopic opende niet herinneren



1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 6 nov 2015 - 8:20:
Hooooo loslopende clowns. Ehhhmmmmmmm

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 6 nov 2015 - 9:12:
Aw, fuck, nee, Bo ): *hugs*

Clowns? D: Ik weet nog dat ik rond kerst bij ons in de passage was en toen was er een Kerstman op van die stelten (?) die achter mij en het meisje met wie ik was aanliep. Dat was ook best eng hahahha

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 nov 2015 - 10:10:
Hahaha een kerstman op stelten?

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 6 nov 2015 - 10:13:
Yeah. Creepy af.

Nou, nog heel even en dan is 't echt echt zeker dat m'n zus voorlopig bij Branc en z'n ouders inwoont tot ze een eigen huis hebben

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 6 nov 2015 - 10:26:
Clowns zijn creepy, maar mensen (of kerstmannen) op stelten vind ik wel oké. Maar iemand volgen is ook wel naar, ja.

@Jess: ah, ga je haar missen? (en waarom wachten ze niet tot ze iets voor zichzelf hebben, trouwens?)

Ik droomde trouwens over je! Dat ik je ergens in Nijmegen zag, maar dat je me niet herkende en toen was er iemand bij je, die riep: "Ja, Jess, dat is Julia!" en toen werd ik wakker _0_

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 6 nov 2015 - 10:35:
@Juul, ja, behoorlijk tbh. Ze woonde er al half, maar haar 'baas' was zó laks en beloofde d'r een contract vlak na d'r eerste werkdag. Toen dacht ze van, ja, ik ben de eerste werknemer in dienst, logisch dat het lastig is voor hem, maar 1,5 mnd verder had ze nog niks. Maar toen heeft de vriendin van Branco's broer een goed woordje voor d'r gedaan op haar werk en toen moest ze op gesprek bij Fokus, maar ze was het nét niet geworden. Maaaaar toen had Fokus nog een locatie waar ze ook iemand zochten, dus de ene locatie heeft een goed woordje voor d'r gedaan. En toen hoorde ze meteen na d'r gesprek dat ze aangenomen was.
En, nja, ik denk dat ze het best lastig vinden dat ze elkaar anders alleen 's weekends kunnen zien. Tamara werkte hier eerst een paar uur bij mama's werk en Branc moet doordeweeks vaak vergaderen en die krijg je voor geen goud Rotterdam uit.

En hahahah, als ik je zie zou ik je meteen herkennen ^^. Maar nu vraag ik me af wie er bij me zou zijn die jou ook kent.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 6 nov 2015 - 11:26:
JONGENS. Een jongen in mn klas zei net ineens: Ik vind jouwn Zwadderich muts wel echt heel cool.
En hij heeft blijkbaar alle boeken gelezen en gezien en ik wil hier eigenlijk met hem fangirlen maar dat is VREEMD. 0.0

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 6 nov 2015 - 15:28:
Ik sta nu in Alkmaar met mijn vader. En we staan dichtbij de Bieb. Dus er komen allemaal scholieren uit die net daar hun huiswerk hebben gedaan of iets. Maar er komen dus ook brugklassers uit me echt een container op hun rug als rugzak die echt overbeladen vol zit. Is dat nieuw tegenwoordig? Want in mijn tijd hadden we dat niet hoor.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 6 nov 2015 - 15:30:
Op de middelbare bij ons waren er wel echt vet veel kindjes die in hij eigen rugzak pasten, maar bij mijn opleiding juist weer niet.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 6 nov 2015 - 15:31:
Jaaaa van die enorme Kipling tassen met een aapje! Mijn zus had die vroeger. Voor korte tijd, uiteindeljk vond ze hem te lomp

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 6 nov 2015 - 15:34:
Ik zelf had echt een kleine tas. Al mijn boeken lagen in mijn kluis. En als ik boeken voor mijn huiswerk nodig had. Nam ik dat alleenheerser naar huis. Verder had ik NOOOOOIT! boeken thuis.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 6 nov 2015 - 15:42:
Ik had altijd alles thuis. Nog steeds, trouwens. Aangezien ik 20 euro moet betalen voor een kluisje en het systeem echt klote is op mijn school :/

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 6 nov 2015 - 15:44:
Ik moest ook altijd wel betalen. Maar dat kreeg je dan weer terug aan het einde van het jaar. Dus dat was wel fijn.

@Jess: nou, het zijn meer van die Eastpack tassen. Alleen dan tien miljoen keer groter. Net alsof ze de halve school mee moeten nemen in hun tas.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 6 nov 2015 - 15:54:
Oh zulke zie ik ook op school. Ik krijg van mama een nieuwe, dat standaard formaat. M'n andere tas begint te slijten. Maar ik weet wat je bedoelt. Ze zijn ZO lomp.

En ik heb ook alles thuis, nu. Op de middelbare betaalde ik borg, maar bij ons op het ROC reset het systeem zich om 12 uur 's nachts en als je iets in je kluis laat liggen heb je gewoon dikke vette pech

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 6 nov 2015 - 16:57:
Dus met andere woorden je kan niks in je kluisje dumpen? Of hebben jullie een code ofzo en kan je dan een kluisje voor een dag aanvragen ofzo? Explain 0.0



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20