Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #248

Offtopic #248

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 16 dec 2015 - 18:39:
LEEEEEEEEG!



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 25 dec 2015 - 18:52:
Fijne kerstdagen allemaal!
Mijn sjaal is nu eindelijk 100% niets meer aan doen-af. Er zitten zelfs kwastjes aan :3

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 dec 2015 - 19:14:
Ik heb een scheurtje in mijn hoornvlies van mijn linkeroog. En mijn lens irriteerd dat. Maar ik moet ze wel in want andere zie ik niets. Maar dan ook echt niets.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 dec 2015 - 19:15:
Je hebt toch een bril?
Maar hoe kom je aan dat scheurtje? Kan het kwaad?

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 25 dec 2015 - 20:02:
Ook nog allemaal een fijne kerst iedereeen!

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 dec 2015 - 21:56:
Je hebt toch een bril?
Maar hoe kom je aan dat scheurtje? Kan het kwaad?
Ja maar die is de verkeerde sterkte. Dus dan zie ik nog niets. Komt door het zand. Het waaide gister heel erg toen ik terug kwam van mijn werk. En toen is er zand in mijn oog gekomen. En mogelijk onder mijn lens en heeft zo een kleine beschadiging achter gelaten. Merkte het pas vanochtend. Ik hoop dat het geen kwaad kan. Ga maandag naar de opticien om te kijken of er iets beschadigd is. Zo voelt het wel igg. Heb het al wel vaker gehad. Dan krijg je druppeltjes mee. En dan is het binnen een aantal dagen geheeld.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 dec 2015 - 22:03:
Oh jee. Ik hoop voor je dat het geen kwaad kan. <3 en ik zou je aanraden om toch ne bril te dragen. Dan zie je misschien minder, maar ben je waarschijnlijk wel eerder van je scheurtje af.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 25 dec 2015 - 22:12:
Ah, wat naar, Yara :'( Hopelijk heb je er snel geen last meer van enzo<3 [en ik moest een tijdje geleden ook een oude bril op (met twee verschillende sterktes, terwijl mijn ogen nu gelijk zijn), omdat de mijne kapot was, maar ondanks dat ik er duizelig van werd, was het beter dan niets.]

@Daan: yay!

Oh ja, Peters ouders "geven geen cadeautjes met kerst", dus nu heb ik magnetronsloffen, een kookboekje met vegetarische recepten en een stapel puzzelboeken *-*

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 dec 2015 - 22:24:
@Juul; ik vind jou en Peter zo'n leuk stel <3

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 25 dec 2015 - 22:32:
@Juul; ik vind jou en Peter zo'n leuk stel <3

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 26 dec 2015 - 0:09:
Hihi, dank je (I guess?) <3

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 26 dec 2015 - 10:26:
@Bo&Juul: we gaan kijken of ik er vandaag nog last van heb. Zo ja, draag ik mijn bril. Want één tranend oog staat zo raar.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 26 dec 2015 - 11:48:
Ik ging even met m'n ouders mee boodschappen doen: bijna twee uur bezig. Zo meteen naar m'n vader en grootmoeder om Tweede Kerstdag te vieren, en dan heb ik geen plannen meer tot maandag.
Hoe was jullie Kerst? Fijne cadeautjes gekregen?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 dec 2015 - 12:28:
Wij doen geen cadeautjes. ^^ althans, niet echt. Ik heb H is van Havik gekregen (een boek) en vanavond doen we kerstspel met kleine cadeautjes.
Verder is m'n kerst rustig en gezellig en ben ik inmiddels dik
Jij?

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 26 dec 2015 - 12:32:
Druk vooral, haha. De laatste keer dat we met bijna heel de familie kerst vierden, was twee jaar terug en dat was in een grote ruimte bij stal. Nu is er toch enorm veel veranderd en bla bla bla, dus om het dit keer met heel Dyl's familie (moeders kant weliswaar) te vieren.. Was best wennen. Het aantal mensen is aanzienlijk kleiner dan bij ons, maar dat was de ruimte al helemaal op eerste kerstdag. Donderdag viel t nog wel mee. En zijn hele familie heeft energie voor tien en hij zelf voor twintig. Maar wel gezellig druk. En veel eten
En m'n cadeaus zijn allemaal zoooo fijn. Gister kreeg ik met lootjes nog van z'n oudoom de Kane Chronicles en wat chocolade koekjes. Vandaag doen we niks, gewoon chill thuis zitten en ik heb heerlijk uit kunnen slapen. Morgen vieren we bij ons Kerst, want m'n zus werkt nu in Capelle en die moest werken met eerste en tweede kerstdag. De cadeautjes liggen allemaal al een week onder de boom en ik ben zo nieuwsgierig hahah.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 dec 2015 - 12:44:
JE ZUS WERKT IN CAPELLE?! Verdammt.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15