Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #250

Offtopic #250

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 feb 2016 - 21:55:
2-5-0!



Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 20 feb 2016 - 22:40:
Nope, gewoon noorderpoort. Maar de euroborg wok zit in de euroborg *duh*, net zoals mijn school, dus daar heeft het vast mee te maken.
Ik vond het gewoon zo bizar aangezien mijn wifi verbinding al verbroken is op het moment dat ik één stap uit school zet.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 21 feb 2016 - 12:46:
Mn kamer ziet er zo kaal uit zonder posters

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 21 feb 2016 - 12:48:
Waarom heb je de posters weggehaald Iv?

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 21 feb 2016 - 13:19:
Heeft iemand schijvers-tips voor als je heel erg graag de POV wil veranderen naar de tweede hoofdpersoon maar je al 6 hoofdstukken in dezelfde POV hebt gedaan en je je verhaal niet warrig wil maken?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 21 feb 2016 - 13:28:
@jen Omdat ze er al zo'n vier jaar (?) hangen en ik graag nieuwe posters op wil hangen haha

@veer tweede hoofdpersoon? Volgens mij kan je dan als beste gwn een pov wissel doen.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 21 feb 2016 - 13:38:
@Iv dat doe ik ook wel eens :3 Dat maakt me altijd zo blij want dan is het net weer even wat anders.

@Vera wat Iv zegt lijkt me het beste, maar dan wel de lezer laten merken uit welk punt het geschreven is. Bijvoorbeeld door de naam bovenaan het hoofdstuk te zetten.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 21 feb 2016 - 14:26:
Ligt eraan in welke vertelsituatie je zit tho. Hij/zij is makkelijker te switchen dan ik. Als je in de ik-vorm schrijft is pov aanduiding wel het handigst, voor hij/zij kan je bijvoorbeeld met een kruisje tussen twee alinea'd aangeven dat er iets gebeurd, of je beschrijft simpelweg de omgeving en dan snapt de lezer vanzelf wel dat het een ander persoon is

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 21 feb 2016 - 14:29:
Het is in de eerste persoon, en verder ben ik ook niet van plan in het hele verhaal uit de POV van Draco te schijven (yes we're talking about my Drarry fic), dus ik denk dat ik maar gewoon doorschrijf met Harry en dan als ze praten later Draco laat vertellen hoe hij zich voelde op dat moment.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 22 feb 2016 - 11:48:
Als je denkt dat Draco's perspectief echt iets toevoegt aan het verhaal, zou ik gewoon wisselen en idd duidelijk maken dat het om Draco gaat. Da's common practice. Maar als je het niet echt nodig hebt voor je plot, zou ik gewoon met Harry doorgaan. Je kunt ook Draco's POV schrijven en later beslissen dat je het toch niet nodig hebt. Dan heb je wel zijn perspectief misschien beter in de vingers (: #laatantwoord

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 22 feb 2016 - 12:48:
OEEH die's slim. Dat ga ik doen, dankje ^^

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 22 feb 2016 - 19:21:
Vorige week was ik nog zo blij geen last te hebben van de griep dit keer, nu lig ik al sinds ik vrijdagavond thuis kwam van Brussel ziek op bed. Hoe is t bij jullie?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 22 feb 2016 - 19:38:
Ah, wat naar :'( Hopelijk knap je snel weer op <3 *thee* *dekentjes* *kruik*

Met mij gaat 't wel goed, maar ik hoorde vandaag dat mijn vader door de huisarts naar het ziekenhuis is gestuurd, waar bleek dat hij twee maagzweren heeft. Dus nu heeft hij daarvoor medicijnen en moet hij over ongeveer twee weken (als z'n kuur voorbij is) een CT-scan laten maken om te zien of er aan de buitenkant van zijn maag niks aan de hand is en nog een gastroscopie om te zien of de zweren weg zijn :/ Én mijn moeder stuurde gisteravond laat een berichtje dat mijn broertje als een enorme sukkel zonder licht door rood is gefietst en is aangereden (gelukkig heeft-ie buiten een stijf been, een kapotte fiets en gescheurde jas niks) ._. Dus dat.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 22 feb 2016 - 20:15:
Nou, lekker dan juul. Hopelijk voelen ze zich beiden snel beter <3 *knuffel*

Ik ben gelukkig niet ziek *klopt af* wel een tiny bit gespannen, want donderdag heb ik m'n praktijkexamen. Afgezien van dat heb ik lekker vakantie, dus even ontspannen hihi

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 feb 2016 - 20:21:
Wat heftig, Juul ._.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 22 feb 2016 - 20:37:
Ah Juul, wat stom! Beterschap aan je vader en eh, beterbrein aan je broertje?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14