Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » Saving Shylira (Hulp Nodig)

Saving Shylira (Hulp Nodig)

ChantouSEX
ChantouSEX

ChantouSEX is offline

[614]
ChantouSEX zei op 19 feb 2009 - 16:05:
Verhaal 1::
Sam (Samaya) is slecht 6 jaar , maar al erg volwassen voor haar leeftijd.
In tegenstelling tot haar 25jarige moeder Hannah. Soms lijkt het of Sam Hannah opvoed ,in plaats van andersom.
Het liefst wil ze ook klein zijn , spelen met leeftijdsgenootjes in plaats van voor haar moeder zorgen als die weer eens dronken op de bank ligt.
Als Sam voor haar moeder boodschappen gaat halen, besluit ze een kortere weg te nemen door het bos, waar ze een hele nieuwe wereld ontdekt, Shylira. Een wereld waarin ze gewoon klein kan zijn. Een wereld waarin alles mogelijk is, waarin alles kan. Al haar fantasiën lijken daar waar te komen , maar wat als de volwassenen het bos willen afbreken? Sam doet er alles aan om de inwoners van Shylira te redden , maar niemand wil haar geloven. Dan wordt de 32jarige politieagent Dave op de zaak gezed, en laat hij nou heel toevallig vroeger ook in Shylira gespeelt te hebben..


Verhaal 2::
Na de dood van zijn dochter komt een oude man er achter dat hij al die tijd al een kleindochter heeft gehad. Aangezien hij haar enige familie is neemt hij het 6jarige meisje in huis.Hij ziet dit als een kans om goed te maken wat hij fout heeft gedaan zoveel jaar geleden bij zijn eigen kinderen. Hij neemt zichzelf voor om goed voor Emme (Emmely) te zorgen, en nu wel tijd te hebben. Hij belooft zichzelf dat hij het nu wel goed gaat doen maar dat blijkt een stuk lastiger als hij erachter komt dat Emme al zeer volwassen voor haar leeftijd. Ze weet dingen die zelfs hij nog niet weet , en blijkt zelfs een stuk volwassener dan hij zelf. Emme verteld hem dingen over haar moeder ,en hij verteld haar dingen over zijn jeugd. Beiden komen ze erachter dat ze allebei veel gemist hebben, en er ontstaat een hechte band tussen Opa En Kleindochter. Maar dan word Opa opeens ernstig ziek..


Verhaal 1/Verhaal 2??
Goed/Slecht idee
Orgineel?
Weet je een andere naam voor de fantasiewereld?
Aanpassingen/Ideeën/opmerkingen



TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 19 feb 2009 - 23:16:
Heej..
Ik kies voor de eerste.
Fantasie is leuk !
Ben er zelf ook veel mee bezig, maar heb te weinig om online te zetten..
En de naam is goed hoor.. mensen gaan er gewoon aan wennen en dan is de naam normaal ^^
En dat bos weghalen moet ik denken aan een fantasieverhaal van mij.. maar dan wel heel anders hoor.. don't worry [:
Voor de rest heb ik niet echt sugesties ofso..

TWINcest

Krull
Krull

Krull is offline

[40]
Krull zei op 20 feb 2009 - 11:06:
EERSTE!
Dies leuk, ik hou van fantasie in een verhaal wat echt kan gebeuren
Heeel erg orgineel.
Nop, hoe kom jij op Shylira?
Nop/nop/nop

ChantouSEX
ChantouSEX

ChantouSEX is offline

[614]
ChantouSEX zei op 20 feb 2009 - 11:09:
Hoe ik op Shylira kom.
Tjaa ,, Goeie vraag ik ging mezelf vragen welke letters ik leuk vond en toen maar wat intikken