Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Slaapstoornissen & Angsten

Slaapstoornissen & Angsten

ChantouSEX
ChantouSEX

ChantouSEX is offline

[614]
ChantouSEX zei op 24 feb 2009 - 18:19:
Volgens zo'n test lijd ik duss aan Slapeloosheid en RLS ,Waarbij je je benen snachts duss niet kunt stilhouden.
EN toen vond ik het eng want het klopte ook nog een beetje,.
Ik kom heel moeilijk in slaap en word dan weer vroeg wakker en soms heb ik dan slaap ik nog niet echt maar droom ik al wel , en dan heb ik duss een soort nachtmerrie en dan probeer ik weg te rennen en dan schieten mijn benen opeens ook weg en dan doen ze even pijn en 30 seconden later is het weg
EN daarbij komt ook nog dat ik serieus bang ben in het donker en ik dan het gevoel heb dat er iemand naar me kijkt ofso en me pijn wil doen ,en ik ben duss ook bang voor pijn ^^ , en daarom durf ik ook nooit mijn ogen digt te doen.
Maar ik heb een grote fantasie duss doe ik altijd net of er dan iemand bij me komt liggen en op de 1 of andere manier voel ik me dan iets veiliger..
Like ,, Zonder die fantasiemensje durf ik niks meer , me niet te bewegen niet te hoesten niet me ogen open of dicht te doen , niet te krabben als ik jeuk heb, dan lig ik gwn hardstikke verlamt bang te wezen
En ik ben ook bang om alleen te zijn ,daarom heb ik ook fantasiemensjes om mij heen heel de tijd .
Maar , het komt er dus op neer dat ik ELKE avond hardstikke bang lig te zijn net solang tot ik eindelijk in slaap val , dan even later weer wakker word om nog steeds bang te zijn tot het tijd is om op te staan en dan ben ik op sgool het eerste uur een beetje moe
EN dat is duss doodirritant om elke avond/ochten door te maken ,duss iemand tips?[í ]



Bumba
Bumba

Bumba is offline

[444]
Bumba zei op 25 feb 2009 - 13:02:
Hello :'

Nou, ik heb dat dus ook!
Super irritant.

Ik verbeeld me ook altijd dat ik een
denkbeeldig vriendje heb.
Die dan lief is en zo voort en die
mij beschermt.

Daarom heb ik ook gekozen voor een wekker
die licht geeft
met zijn cijfertjes,
zodat ik wat helderder in mijn kamer kan kijken.
Help wel een beetje.

Natuurlijk zit ik met het ongeluk dat mijn huis kraak
en rare geluiden maakt, omdat het al zo oud is...

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 13 mei 2009 - 16:08:
Omg. weetje. nu MOET je wel een pinguin krijgen.

en dan maak je daar een foto van, laat je daar een IK WAAK VOOR MIJN BAAS bordjeding van maken (weetjewel, die je ook met honden hebt?) en die hang je dan overal in je kamer.

en

denkbeeldige mensjes zijn kewl.


en en en en en en

ik vind t zielig dat je dat hebt;( zelf heb ik slaapstoornis en kan totaal niet in slaap komen of echt doorslapen....