Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het Boekentopic VI

Het Boekentopic VI

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 mei 2016 - 19:17:
Zes alweer, stelletje book dragons dat we zijn.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 28 aug 2016 - 0:00:
@Kay; de gemiddelde boekwinkel heeft ook nog maar drie kasten.

Previous Schijnvertoon, Loes den Hollander, 351 pagina's
genre thriller
found ik had niets te doen en moest twee uur doden en vond dit boek voor 4 euro bij de Kruitvat.
first sentence Het is een bloedmooie vrouw, er is niets aan haar waar een man niet naar zou willen kijken.
thoughts Eerlijk is eerlijk: ik had dus niets te doen en moest twee uur doden en vond dit boek voor 4 euro bij de Kruitvat. Dat is de enige reden dat ik het heb meegenomen.
Positief: ik vond het een tof boek.
Negatief: ik weet niet of dat komt omdat mijn verwachtingen in het negatief liggen of omdat het daadwerkelijk een goed boek was. Dus nu weet ik niet wat voor rating ik het moet geven.
Anyhow. Ik vond het heel tof dat er perspectieven waren die zo werden verdraaid dat je niet door had [of in ieder geval, niet zwart op wit wist] dat ze schuldig waren. Eigenlijk wil ik het boek herlezen om te kunnen zeggen of er geen discontinuïteit in zit, maar dat gaat er waarschijnlijk nooit van komen.
Maakt op zich ook niet uit. Het was een vlot boek, zo achterover getikt. Ik zat niet op het puntje van m'n stoel, maar ik bleef wel geboeid door het verhaal (zelfs al zijn zwangerschap en dieet niet mijn favoriete onderwerpen).
En ik ben blij dat het een mooie middenweg was tussen happy ending en wow-toen-verging-de-wereld-doei.
recommended als het je genre is, absoluut.

Nog 1 boek en dan heb ik m'n goal van dit jaar gehaald. als ik nou een beetje slaap vannacht, kan ik daar morgen in de trein wellicht Dickens van maken.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 aug 2016 - 10:34:
Zelfs in de meest beperkte boekenwinkel die ik ken, hebben ze meer...
Wel fijn dat je random boek tof was.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 1 sep 2016 - 10:25:
Mijn collega zei gisteren wow jij hebt best een druk leven of niet en ik zo ja eigenlijk wel en toen zei ze maar wil je dan nooit zitten en een boek lezen en ik zo ik heb er dit jaar al dertig gelezen she was like whut. #goedverhaallekkerkort

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 sep 2016 - 10:37:
@Bo: wanneer komt de sequel? ^-^

Ik zat dus in een reading slump - ik kon zelfs geen YA oppakken om toch aan het lezen te gaan, na vijf bladzijden gaf ik het op.
Maar toen greep ik naar A Storm of Swords en nu ben ik 90 bladzijden verder.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 1 sep 2016 - 14:13:
Een vriendin van me heeft de groene bloem trilogie gekocht en toen gingen we over boeken praten en we hebben echt heel erg dezelfde smaak in boeken en ik vind het zooooo leuk

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 1 sep 2016 - 15:53:
@xjeszell dat zijn de leuke dingen in 'life'
Groene bloem is zo vet!
@Bo Ja dat herken ik, mijn ouders vinden het zo raar dat ik nu al 60 boeken uit heb en nog een hele stapel aan het lezen ben...
But he... what's life without stories

@Kay: soms is het net het juiste boek vinden, net als je de juiste broek, vriend of straat vindt. Life is a labyrint of choices.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 sep 2016 - 17:29:
Ik ben bijna halverwege met ASOS nu. Hopelijk krijg ik hem deze week uit, want ik wil in oktober klaar zijn met de hele serie. c:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 sep 2016 - 9:19:
Hoezo in oktober?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 6 sep 2016 - 10:18:
Er komen heel veel boeken uit eind oktober die ik wil lezen, maar te oordelen naar de algemene reactie op asoiaf ga ik die boeken dan niet opzij willen leggen.
Dus dan moet ik ze maar uit hebben tegen dan.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 6 sep 2016 - 21:26:
Ik ben The Mortal Instruments in het Engels aan het lezen, nu deel 2.
En Imogen... grnbgnvi ebqb
Ik heb het niet snel, maar ik heb echt heel erg de neiging om mijn boek tegen de muur te smijten en haar uit te schelden.
(Omber was net zo erg)...
Though I am in love with this book...

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 6 sep 2016 - 22:22:
OH Imogen. Ik herinner me die feelings.
Enjoy the book

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 6 sep 2016 - 22:50:
Hebben jullie Cursed Child al gelezen? Ik namelijk nog niet (shaaaaame on me) maar ik hoorde dat het toneelscript achtig was en allemaal vage dingen blablabla - hoe is 'ie? En dan zonder spoilers hihi. Want ik ga hem lezen maar ik wil even weten of ik hem nu moet kopen omdat ie zo leuk is of dat ik kan wachten tot hij wat goedkoper is. Want op internet durf ik niet te kijken want spoilers

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 7 sep 2016 - 0:05:
Het is inderdaad een script ipv een voluit geschreven verhaal, maar dat was nog het minst storende van alles.
Vrij veel mensen hier en in het algemeen waren vrij negatief over Cursed Child, me included. :'

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 7 sep 2016 - 0:58:
Wat Kay zegt: het is ook gewoon het script van de show die nu draait. Maar ik vond 80% echt extreem tegenvallen.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 7 sep 2016 - 8:33:
Waar ik me vooral aan ergerde was dat er feiten die Rowling had vertelt terug werden gedraaid en veranderd



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19