Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het Boekentopic VI

Het Boekentopic VI

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 mei 2016 - 19:17:
Zes alweer, stelletje book dragons dat we zijn.



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 aug 2016 - 21:13:
Oh ja, ik had al gezien dat jij 'm ook had gelezen! De auteur probeerde net iets te hard om je erin onder te dompelen, vooral met de you-perspectief hoofdstukken, maar het werkte wel. Of wat vond jij?

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 3 aug 2016 - 22:24:
De you-stukken vond ik best irritant. Vooral omdat ik al wel moeite had met het volgen van de verhaallijnen. Misschien is het omdat het zo lang geleden is, maar ik snapte volgensmij de clue op het einde niet helemaal (Vanwege de vele verhaallijnen die me overvielen en het feit dat ik het boek heel vaak liet liggen). Maar zoals ik zei: Ik moet hem echt nog eens lezen, en me er dan eens goed op concentreren...
I quite liked the twins though... En Bailey

Also: Ik heb het boek nu weer in m'n handen en oooohh het is zo'n fijn boek om vast te houden. it even smells nice ^^

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 aug 2016 - 23:40:
Ik vond Celia en de twins en Bailey ook echt heel leuk, maar Marco eigenlijk helemaal niet. Nja, dat zal ook wel liggen aan of je zelf meer chaotisch of onder controle bent naar wie je voorkeur uitgaat.
Laat maar weten wat je ervan vindt bij je reread!

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 4 aug 2016 - 19:53:
Ik kan me Marco niet zo goed meer herinneren eigenlijk. Maar dat zal ik zeker doen ^^

Jullie kunnen me oprapen, ik heb dus net Harry Potter and the Cursed Child uitgelezen en woooooow......

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 4 aug 2016 - 20:19:
@Jen: goede wow of slechte wow?

Ik ben weer verder aan het lezen in A Clash of Kings en heb ondertussen al 250 bladzijden gelezen erin. :'

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 4 aug 2016 - 20:45:
Heeeeele goede woow 0.0 Ik wil de musical zo graag zien en ga waarschijnlijk gelijk op ticket hunt als ik in Londen ben

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 4 aug 2016 - 21:27:
Kayley, ik geef je een high five, want ik lees ook nog A Clash Of Kings. Although ik hem nu bijna uit heb mja

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 4 aug 2016 - 21:31:
@Jen: ik vond 'm dus helemaal niet goed. :' En ik zou voor je tickets op voorhand kijken, want elke keer ze weer tickets verkopen, is het zo snel uitverkocht.

@Iv: *high five*
Waar zit jij? Ik zit nu aan Jons hoofdstuk dat begint op pagina 624, maar dat is in mijn editie. Het is net na het hoofdstuk dat Davos Melisande naar Storm's End roeit zodat ze daar geboorte kan gaan geven aan Stannis' schaduwbaby om Penrose te vermoorden. :'
Ga je meteen daarna ook aan A Feast for Crows?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 4 aug 2016 - 21:37:
@kay Ik zit in Theon's hoofdstuk dat op 827 begint, dus ik ben al wat verder hihi. Bedoel je niet A Storm Of Swords? Want ja, ik heb het eerste deel nog mee, dus daar ga ik wel meteen in door als het even kan haha

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 4 aug 2016 - 21:39:
Oh ja, derp. Ik dacht, "ik weet de volgorde van de serie wel uit m'n hoofd", maar blijkbaar niet. Die bedoelde ik dus.
Ik ga ook proberen om meteen door te lezen, dus dan kunnen we 'm tegelijkertijd lezen en hebben we iemand om mee te fangirlen, yes? :3

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 4 aug 2016 - 21:45:
Wat :'( Waarom niet Kay? (Althoug ik het antwoord misschien al een beetje weet)
En ik heb het al covered wat betreft m'n musical tickets. Ik heb gewoon een dosis geluk nodig op elke vrijdag ^^ Maar moet toch nog wachten tot ik daar ben.

Maar door dat boek ben ik weet helemaal in de HP sfeer achtig iets and I love it ^^ <3

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 4 aug 2016 - 21:57:
@kay ik lees een stuk langzamer dan jij tho, dus misschien zal je alsnog even moeten wachten op je fangirl maatje :,) maar ja, is goed. Leuk ^-^

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 4 aug 2016 - 21:57:
Ik lees ook Clash! Afwisselend met Blood of Olympus. Maar toch. Ben wel pas net klaar met het eerste Arya hoofdstuk.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 4 aug 2016 - 22:27:
•A Clash Of Kings (deel 2 van de GoT boeken), 911 pagina's, George R.R Martin
found: General hype and fanfic and such
first sentence: The comet's tail spread across the dawn, a red slash that bled above the crags of Dragonstone like a wound in the pink and purple sky.
thoughts: Honestly, ik houd van GoT. Dit boek is weer geweldig om te lezen. Dat de hoofdstukken worden afgewisseld, elke keer vanuit een ander personage, geeft het boek een bepaalde diepgang. Je krijgt van alles een beeld en ik denk dat je het totaal plaatje daardoor net iets beter kan zien. And i mean Tyrion. Hij is by far mijn favoriete personage in GoT.
recommended: yeshhhhh

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 aug 2016 - 16:07:
Ik moet nog maar honderd bladzijden in A Clash of Kings. :3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16