Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » laat tokio hotel gewoon gerust.

laat tokio hotel gewoon gerust.

SuicideScars
SuicideScars

SuicideScars is offline

[89]
SuicideScars zei op 9 maart 2009 - 20:37:
Iedereen met het gezeik van hier tot in china over tokio hotel. Over wat ze met hun eigen aan doen, over bill zijn haar. Over dit over dat blablabla. Laat die gewoon is gerust ja. Ik had eigenlijk gehoopt dat ze in die maanden dat ze aan hun nieuw album zouden werken rust zouden hebben, maar zelfs dat vinden jullie blijkbaar te veel om nog te komen zeiken over hun over wat ze met hun haar en uiterlijk doen Oo ja, ik kan hier zo pist van worde ja. Laat die gewoon is rustig doen me wa ze bezig zijn. Dan zulle ze ni zo "slecht" in jullie ogen worden, als jullie ze laten doen. Wat is er nu verkeerd moest tom echt een tattoo willen laten zetten? meer als de helft van de wereldbevolking loopt er me een tattoo rond, hebben jullie ooit een drama gemaakt wanneer dat bill en gustav een tattoo wouden? oke ja domme vraag, eigenlijk wel ja. En wat is er verkeerd aan dat bill nu witte dreadlocks in zijn haar heeft en zich anders schminkt ? Er zijn zoveel mensen die dreadlocks laten zetten en zich anders schminken, ooit een drama gehad over dat tom dreadlocks had ? nee toch? (ni op jullie bedoeld, maar gewoon in het geheel)!



MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 9 maart 2009 - 20:44:
Je hebt gelijk. Maar eigenlijk is dat met alles dat sommige mensen niet leuk vinden, dan gaan ze zeiken. En dat is gewoon irritant. En tijdverspilling. Waarom zou je je druk maken als je hun toch niet leuk vindt? Ik bedoel, houd je dan bezig met de dingen die je wel leuk vindt.
Ik vind TH wel leuk, wat ze ook doen.. =D

SuicideScars
SuicideScars

SuicideScars is offline

[89]
SuicideScars zei op 9 maart 2009 - 22:17:
Je hebt gelijk. Maar eigenlijk is dat met alles dat sommige mensen niet leuk vinden, dan gaan ze zeiken. En dat is gewoon irritant. En tijdverspilling. Waarom zou je je druk maken als je hun toch niet leuk vindt? Ik bedoel, houd je dan bezig met de dingen die je wel leuk vindt.
Ik vind TH wel leuk, wat ze ook doen.. =D

Muhahaha, dan krijg ik toch van een iemand gelijk ^^ . ik verschiet er van da ze nog geen drama hebbe gemaakt over dat de jongens nieuwe klere aan hebbe.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 10 maart 2009 - 15:47:
Helemaal mee eens.. het is omdat ze beroemd zijn.. de veranderingen erg opvallen.
Terwijl ik bijvoorbeeld elke keer anders mn haar/make-up doe en niemand draait er zich voor om!
Het is gewoon omdat de idolen naar hun idee niet goed 'veranderen'..
En blijkbaar kunnen ze daar niet tegen..
Bill is al 50.000x veranderd.. en nu is het opeens niet goed??
Ik vond zijn Rette Mich-haar het leukste en sommige zijn Monsoon-haar..
Maar dan begin ik niet te zeiken dat het terug zo moet, dat is zo dom.. en btw. alsof ze dat ooit te horen krijgen ??

En als ik nu toch mn mening op tafel leg: ik vind Tom ontzettend schattig met dat mutsje !! Dat doe ik ook en ik vind het leuk om te zien dat hij minder petten draagt en meer bandana's/mutsjes =D

Zooo.... en nu zijn we klaar

TWINcest

lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 10 maart 2009 - 17:44:
ja laat ze gwn met rust, maar blijkbaar is dat te veel gevraagd

SacredxSoul
SacredxSoul

SacredxSoul is offline

[122]
SacredxSoul zei op 10 maart 2009 - 17:47:
ik vind het lief dat iedereen zich zorgen maakt,maar al dat gezeik over hun uiterlijk >.< het gaat uiteindelijk toch echt om de muziek toch?
en ze hebben nooit een jeugt gehad,of kunnen puberen dus deden ze het nu,wanneer ze er klaar mee zijn worden ze vanzelf wel volwassen.

SuicideScars
SuicideScars

SuicideScars is offline

[89]
SuicideScars zei op 10 maart 2009 - 18:22:
Helemaal mee eens.. het is omdat ze beroemd zijn.. de veranderingen erg opvallen.
Terwijl ik bijvoorbeeld elke keer anders mn haar/make-up doe en niemand draait er zich voor om!
Het is gewoon omdat de idolen naar hun idee niet goed 'veranderen'..
En blijkbaar kunnen ze daar niet tegen..
Bill is al 50.000x veranderd.. en nu is het opeens niet goed??
Ik vond zijn Rette Mich-haar het leukste en sommige zijn Monsoon-haar..
Maar dan begin ik niet te zeiken dat het terug zo moet, dat is zo dom.. en btw. alsof ze dat ooit te horen krijgen ??

En als ik nu toch mn mening op tafel leg: ik vind Tom ontzettend schattig met dat mutsje !! Dat doe ik ook en ik vind het leuk om te zien dat hij minder petten draagt en meer bandana's/mutsjes =D

Zooo.... en nu zijn we klaar

TWINcest

gnahaha (':
nog iemand die het begrijpt (:

KIKAxSLET
KIKAxSLET

KIKAxSLET is offline

[265]
KIKAxSLET zei op 10 maart 2009 - 20:11:
Mensen hebben geen respect meer. Als je al aan komt op school word je al uitgelachen omdat je er wat anders uit ziet. >,<
Hoe Bill dat kan volhouden weet ik niet, maar ik kan daar dus niet tegen. >,<

SuicideScars
SuicideScars

SuicideScars is offline

[89]
SuicideScars zei op 10 maart 2009 - 20:23:
Mensen hebben geen respect meer. Als je al aan komt op school word je al uitgelachen omdat je er wat anders uit ziet. >,<
Hoe Bill dat kan volhouden weet ik niet, maar ik kan daar dus niet tegen. >,<

ik heb gewoon veel respect voor die jongen dat die da kan volhouden,
en daarom vind ik het dan nog is dubbel zo erg.

KIKAxSLET
KIKAxSLET

KIKAxSLET is offline

[265]
KIKAxSLET zei op 10 maart 2009 - 20:28:
Dat heb ik ook.
ik zou het echt niet kunnen.
Ik zou laf worden en mijn stijl veranderen in een normale jongen. [Denk ik] XD

SuicideScars
SuicideScars

SuicideScars is offline

[89]
SuicideScars zei op 10 maart 2009 - 20:53:
Dat heb ik ook.
ik zou het echt niet kunnen.
Ik zou laf worden en mijn stijl veranderen in een normale jongen. [Denk ik] XD

ik zouw al zelfmoord hebbe gepleegd :'

BlackDahlia
BlackDahlia is offline

[102]
BlackDahlia zei op 14 maart 2009 - 17:46:
Ik heb Bill Gothic gemaakt...

Jolien
Jolien

Jolien is offline

[703]
Jolien zei op 15 maart 2009 - 14:40:
*Heeft tekst niet gelezen*
Ja, laat ze gewoon met rust. :'D

SuicideScars
SuicideScars

SuicideScars is offline

[89]
SuicideScars zei op 15 maart 2009 - 15:23:
Ik heb Bill Gothic gemaakt...

ondertusse is hij al punker.

BlackDahlia
BlackDahlia is offline

[102]
BlackDahlia zei op 16 maart 2009 - 16:11:
(...)
ondertusse is hij al punker.

Batcave...