Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #254

Offtopic #254

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 18 sep 2016 - 19:15:
LEEG

EDIT: BIJNA HALF VOL

EDIT: HALF VOL

EDIT: OH MY GOD! NOG TWEE PAGINA'S!

EDIT: LAST PAGE!!



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 sep 2016 - 9:31:
Als ze een bloemenpersoon is, zou dat een goed idee zijn, maar bloemen kunnen best duur uitvallen. Wat eet of drinkt ze graag?
Of bedank haar een keer door iets in het huishouden te doen dat je anders nooit zou doen of door een serieus ontbijt/brunch te fixen in het weekend.
Ofzo.

Mijn mams heeft me nog nooit met de auto gebracht toen de treinen niet reden, dan bleef ik gewoon lekker thuis. :'

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 20 sep 2016 - 10:41:
Mijn moeder probeert af te vallen en ze drinkt vrijwel nooit alcohol ofzo, dus dat valt helaas af :,)

Maar huishouden ding kan ook wel, hoewel ik dat ook al wel doe

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 sep 2016 - 11:10:
Drinkt ze koffie of thee?

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 20 sep 2016 - 20:10:
OOHHHH hou er ook zo van om m'n moeder te verwennen als ze iets liefs doet ^^. Mijn moeder is lately superfan van Di-rect dus oor mij is het soort van wel makkelijk. Maar ze houd ook van lezen en sieraden. Dus misschien is dat ook een idee voor jouw moeder? En ik heb de mijne voor Moederdag uit eten genomen, maar das misschien iets 'overdreven'.

Ik heb vandaag m'n eerste shift gedraaid en het is superleuk om achter een bar te staan! Als je de drankjes kan schenken of course...
En ze draaien hier óf Bastille óf Glee nummers. Vanmiddag hoorde ik zelfs My Chemical Romance met The Black Parade??? Ik was aan her fangirlen :0.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 20 sep 2016 - 20:55:
Ik heb der uiteindelijk gewoon een bosje bloemen gegeven en dat vond ze super leuk ^-^

@jen Wat doe je precies voor stagewerk? Klinkt leuk, veel plezier daar.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 20 sep 2016 - 23:52:
Ik werk nu in een hostel met een receptie waaraan een bar zit. Dus ik moet beide doen. En eigenlijk doe je meer bar dingen dan hostel dingen. Maar ik vind beiden wel leuk

Wel lief dat je aan je moeder denkt Iv ^^

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 21 sep 2016 - 13:07:
Ah, nee dan snap ik het haha. Ik had echt zoiets van bar? Maar je hebt toch tourisme gedaan? Haha.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 21 sep 2016 - 13:11:
Wat leuk, Jen. Ik sta ook echt graag achter een bar + mensen die aan het drinken zijn, zijn superchill om mee te praten. :'

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 21 sep 2016 - 19:44:
Hihi jaa Iv. Het is inderdaad wat anders man toerisme werk haha. Maar er zit dus een receptie aan vast ^^
Vandaag kon ik ook echt mensen helpen dus dat is Nice. Je moet op zoveel dingen letten though. Maar je bent wel veel bezig

En vanmiddag kwam Remembering Sunday van All time Low op de radio hier en ik stond serieus verstijfd achter de computer. Like: W A T.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 22 sep 2016 - 10:11:
Ik zit in de trein naar Uni en er zit een of ander klein zanggroepje in die al aan het zingen zijn in een buitenlandse taal sinds dat ik een kwartiertje geleden instapte. They will literally not stop. I can't hear Brendon Urie screaming in my ear.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 22 sep 2016 - 16:06:
Guys, de Patronus-quiz is er op Pottermore. En ik kreeg er een orka uit. Een fucking ORKA. Terwijl ik pathologisch bang ben voor zeezoogdieren. HOE DE FUCK.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 22 sep 2016 - 16:33:
Misschien is die angst stiekem wel onderdrukte liefde. Who knows. (Pottermore knows.)
Ik heb overigens al zo lang niet meer op Pottermore gezeten. Is het nog de moeite waard?

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 22 sep 2016 - 16:34:
Ik heb de test gelijk gedaan en de mijne is een Robin, which is sooo cute. Ik dacht altijd dat ik een zwaan als patronus had, maar dit vind ik veel leuker ^^
Wat mooi opgezet trouwens 0.0

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 22 sep 2016 - 16:35:
Ik ben er vrij zeker van dat dat niet zo is. :' Dus ik houd 't maar bij mijn eigen inschatting, which is wasbeer.
Geen idee eigenlijk, ik ben er ook nooit. Ik ging alleen kijken omdat J.K. Rowling twitterde dat de Patronus-quiz er was.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 22 sep 2016 - 16:38:
Ik heb ooit uitgevogeld dat mijn Patronus een vos is. Ben benieuwd wat er nu uit de quiz gaat komen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11