Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Fangirl-topic 7

Fangirl-topic 7

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 sep 2016 - 17:20:
Wie heeft er net na een lange, vermoeiende dag stage niet één maar twéé fangirl-topics verwijderd?
This girl. Ik ben echt skillful.

Anyways, om even Bo's beginpost terug te halen: NEWT!



Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 11 feb 2017 - 20:56:
Wel een heel leuk idee! Ff geweldige fanficties linken die je ook allemaal weer makkelijk terug kan vinden (:

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 feb 2017 - 0:38:
@Kay: top! Ik ga een topic aan maken.
@Nynke: ja toch!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 feb 2017 - 9:02:
Eh, één andere persoon vind ik niet genoeg, Yaar... En voor boeken hebben we al een topic. (':

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 12 feb 2017 - 12:20:
Ik heb gister James en Oliver Phelps gezien en ze zijn zo lief en leuk en geweldig and aahhh. Though the exhibition krijgt echt een 1 van mij voor organisatie. Bijna niemand kon een eerlijke handtekening krijgen en niemand heeft een foto met ze. Ze hadden veel beter mensen op een rijtje kunnen zetten, veel relaxter. Maargoed, wie ben ik.
Aanrader trouwens! The exhibition! Superleuk opgezet!

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 2 mei 2017 - 21:59:
Guys! Harry's muziek! Niall's muziek! Louis is bezig met muziek!! I can not. Also, kunnen we praten over the fact dat Liam zijn zoon 'Bear Payne' heeft genoemd. Cause I can not.
En heeft iemand het nieuwe lied van Paramore gehoord? Hard Times? Does anyone love it as much as I do?

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 2 mei 2017 - 22:07:
JA. JA VOOR ALLES WAT JE NET HEBT NEERGEZET.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 5 mei 2017 - 9:33:
JA. JA VOOR ALLES WAT JE NET HEBT NEERGEZET.


Same over here behalve Paramore, daar luister ik niet echt naar. Ik vind Nialls muziek zo ontzettend goed. Maar ben zo trots op alle boys.
(Zijn er nog meer mensen die atm in de wachtrij staan voor Harry ^^?)
(Edit: mn macbook was even ontspoord en zette alles in het engels neer omg)

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 5 mei 2017 - 11:48:
Niall's nieuwe muziek is gaaf man, ik ben echt in love met slow hands. Harry's muziek is zo.... Harry. Anders kan ik het niet beschrijven.

All time low en imagine dragons en fob hebben nieuwe singels en ze zijn allemaal dope hoewel ik eigenlijk nooit naar fob luister. Mijn vrienden hebben teveel invloed goddamit.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 24 juli 2017 - 11:14:
Guys, iedereen zei eerst dat 1D weer samen zou komen enzo, maar ik bedacht me dat Liam zingt 'I used to be in 1D , now i'm out free'

Is daar überhaupt al nieuws over? Haha if somebody still cares tho

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 24 juli 2017 - 12:34:
@Cyn; Wat serieus? Zingt hij dat? Ik ben niet zo heel erg gek op de muziek van Liam. Ik vind de rest leuker.

I care.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 24 juli 2017 - 16:43:
Guys, iedereen zei eerst dat 1D weer samen zou komen enzo, maar ik bedacht me dat Liam zingt 'I used to be in 1D , now i'm out free'

Is daar überhaupt al nieuws over? Haha if somebody still cares tho

I knew. And tbh. Ik denk dat er geen 'break' meer is. In hou heel veel van ze maar ik heb echt het idee dat ze dat gewoon maar zeggen. No way dat ze terug komen als een groep, hoe sad ik daar ook over ben :C
Natuurlijk, als het wel gebeurd zie je mij een gat in de lucht springen van happyness

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 24 juli 2017 - 17:44:
Als ze over veertig jaar terugkomen is het nog steeds technisch een break geweest lol. Maar ja same idk. Ze zeggen allemaal dat ze gek zouden zijn als ze niet terugkomen, maar wat ze nu solo doen daar genieten ze ook echt van, dus mij maakt het niet heel veel uit. Maar wat jij zegt, Jen. Mochten ze toch terugkomen zou ik wel echt superblij zijn.

@cyn ik denk trouwens dat Liam meer bedoelde dat hij nu niet meer zo enorm gecontroleerd wordt, want volgens mij hebben ze wel echt genoten van de vriendschapsband die ze hebben opgebouwd enz.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 25 juli 2017 - 7:48:
@Yaar jaaa ik las het op spotify bij lyrics (die komen meestal in beeld)
Ik vind dr muziek van Liam juist 1 van dr leukste (:


Hmm oké. Good to know dat er nog steeds mede mensen zijn Haha. Het maakt mij persoonlijk ook njet zoveel uit - ik vond het zelf al minder leuk zodra Zayn weg was. En dan bedoel ik niet eens de muziek, maar echt management enzo wat er zo dik bovenop lag.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 3 aug 2017 - 16:54:
-dubbel-

Guys. Is er nog iemand die Louis' nummer Back To You ook zo leuk vind? 'emojimethandjeindelucht'

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 3 aug 2017 - 19:41:
Neeeee Ik vind dat nummer ook zo vet! Ik luister er zo vaak naar!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12