Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #61

Gooi-het-eruit-topic #61

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 nov 2016 - 8:08:
Soms moet je gewoon even kunnen asgdjskshdj !!.



Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 24 jan 2017 - 16:31:
DAMN de shop viel tegen zeg. Maar misschien komt dat omdat het donderdag weg gaat. Anyway, ik heb het boek ik het Nederlands <3

4everJB
4everJB

4everJB is offline

[30]
4everJB zei op 24 jan 2017 - 20:44:
ik moet echt even wat kwijt
en ik weet niet aan wie ik
het kwijt kan ik kan het zeg maar
aan niemand echt kwijt

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 27 jan 2017 - 13:04:
De Harry Potter-winkel, Jen? Want ik vond hem heel tof, dus misschien lag het er inderdaad aan dat hij al bijna wegging.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 27 jan 2017 - 13:22:
Jaa dat denk ik wel. Ik vond het wel echt heel cool hoe ze het gedaan hadden met de aparte ruimtes enzo. Maar ze hadden bijna geen merchandise meer. Dus daar lag het denk ik aan. En volgensmij waren er ook al een aantal props weg gehaald.

4everJB
4everJB

4everJB is offline

[30]
4everJB zei op 27 jan 2017 - 17:09:
hey
ik wilde iets vragen het gaat over mijn boek maar
het is meer alleen wat algemenen informatie
het is iets waar ik zelf geen andwoord op kan vinden en
misschien dat jullie me dan wel andwoord kunnen geven
de vraag die ik wilde stellen was ik moet weten hoe ik ongeveer de
inhoud van een boek zo schrijf zodat het ook echt een beetje er op gaat lijken ik zal vandaag het boek op fanfic zetten en het is geen reclame en ik weet echt niet hoe ik het anders zal moeten uitleggen maar ik ga em nu online zetten op fanfic

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 27 jan 2017 - 17:37:
Nee, wij hebben geen app.

4everJB
4everJB

4everJB is offline

[30]
4everJB zei op 27 jan 2017 - 18:16:
hey
ik heb een hele belangrijke vraag en ik wil die
even aan jou vragen en weet niet hoe ik het anders moet oplossen
het gaat over mijn boek en hij staat hier op deze site online maar nu
heb ik een probleem em alles maar dan ook alles is nederlands alleen de songtekst in een deel niet maar daar buiten is alles 100% nederlands en dat is alleen maar engels is dat een probleem en zo wel dan kan ik het als nog wel veranderen dat is geen probleem

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 27 jan 2017 - 18:25:
Engelse songteksten zijn geen enkel probleem - zolang het verhaal maar volledig Nederlands is.

4everJB
4everJB

4everJB is offline

[30]
4everJB zei op 27 jan 2017 - 18:51:
ja de sontekst is engels en het voorledigeverhaal is nederlands
want engels schrijven is niet een van mijn beste kanten en nederlands wel
en ik ben blij dat hier gewoon nederlandse fanfic op staan

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 27 jan 2017 - 19:11:
Oke, ik wilde hier eerst eigenlijk niks van zeggen, maar enfin.
@4everJB: Hi. Ik zie dat je enórm veel posts achter elkaar plaatst. Dat is eigenlijk niet de bedoeling. Hiermee doel ik niet op het plaatsen van een reactie nadat iemand heeft gereageerd, maar op zogeheten dubbelposts. Zo staan er vier berichten van jou direct achter elkaar. Tip voor de volgende keer: je kunt je berichtjes ook bewerken en als je je dan beseft dat je, vlak na het posten van je bericht, nog iets kwijt wil of wil vragen, kan dat in hetzelfde bericht! (:

4everJB
4everJB

4everJB is offline

[30]
4everJB zei op 28 jan 2017 - 11:06:
ja sorry dat is als ik snel nog wat moet vragen en het dan vergeet maar ik zal er op letten en dan kan ik het wel op een anderen manier doen zo dat het als nog een bericht word en ik zal er vanaf nu een beetje op gaan letten
dat komt ook omdat ik ook de site nog niet echt goed ken en ik zal er echt rekening mee gaan houden maar ik heb een vraagje hoe kan je zien of mensen je boek hebben gelezen hier op fanfic ik heb em online staan hier maar kan alleen maar bij de hfs zelf het zien van de aantal lezers maar kan dat nergens anders echt zien ik ben hier ook nog niet heel erg bekend op deze site dus nogmaals sorrry en zal er echt op gaan letten dat ik in een keer alles zal sturen of bericten

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 28 jan 2017 - 15:51:
@Kirsten(4everJB): Als je een hoofdstuk geplaats hebt van je verhaal. Kan je boven aan het hoofdstuk zien hoevaak hij is bekeken. Daar bij staat ook hoeveel reacties er zijn op dat hoofdstuk. Die kan je onder het hoofdstuk vinden.
Voor de rest, zie ik dat je wat struggled met de forum berichtjes hier. En dan vooral met interpunctie (punten, komma's en hoofdletters). Het is misschien voor ons, maar ook vooral voor jezelf, makkelijker om met punten en hoofdletters te werken. Kunnen wij je ook makkelijker helpen en snappen we wat je vraagt. C;
Dit is niet aanvallend bedoelt. Voor het geval je het zo opvat.

Ik hoop je zo genoeg geholpen te hebben. Als je nog vragen hebt, vraag het gerust. Iedereen wilt je graag helpen. ^^

4everJB
4everJB

4everJB is offline

[30]
4everJB zei op 28 jan 2017 - 16:56:
Nou ik weet precies wat je bedoelt met punten en komma,s, en ja dat is het em nu net ik heb dislexie en dan is het moeilijk om dat op de juiste manier te doen. dus als je me wilt helpen graag, en ik weet dat het goed bedoelt is en het is helemaal niet aanvallend bedoelt en het voelt ook niet aanvallend het is goed bedoelt.maar ik heb dislexie en dan is het moeilijk dus ik weet niet hoe ik het anders moet doen? als je me wilt helpen heel heel graag.

en ik heb dat niet alleen in een bericht.dat ik dat moeilijk vind maar ik heb dat ook in mijn boeken veel last van ,nu ik samen met iemand schrijf kan die gene me helpen met verbeteren.en zo en dan is het niet moeilijk.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 28 jan 2017 - 19:26:
Geen probleem. Wij helpen je graag.
Dat is erg fijn. Iemand die je werk voor je controleerd is altijd erg fijn.

4everJB
4everJB

4everJB is offline

[30]
4everJB zei op 28 jan 2017 - 20:18:
ja dat is het zeker, maar even een kleien inimini vraagje hoe wil je me helpen? en ik vind het al erg lief dat je me wilt helpen erg bedankt. of ook wel dat jullie me allemaal willen helpen erg bedankt,



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20