Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #61

Gooi-het-eruit-topic #61

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 nov 2016 - 8:08:
Soms moet je gewoon even kunnen asgdjskshdj !!.



Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 15 feb 2017 - 17:12:
Ik ben onderweg naar Schiphol want ik ga t/m maandag met mijn stiefvader naar Dubai en ik ben zo exited omg

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 15 feb 2017 - 17:44:
@veer Happy for you, veer <3 Hopelijk gaat het nu beter met je
@Cyn Ohhhh wat leuk! Veel plezier!

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 15 feb 2017 - 17:56:
@Cyn Waaauuuw! Da's geweldig joh!

Jongens, het was warm vandaag. Ongelooflijk zeg. 15 graden hier. Oké, it's nice, maar het is nog winter.

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 5 maart 2017 - 14:03:
Sarah en ik hebben ene lang gesprek gehad, we gaan niet meer met elkaar om maar in ieder geval hebben we het zo afgerond dat we alle antwoorden hebben op de vragen die we nog hadden.
It calms me.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 5 maart 2017 - 14:13:
Lekker Veer! Closure is altijd fijn (: ik ben blij voor je.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 5 maart 2017 - 19:44:
Honestly, ik word nog steeds zo pissig als ik ook maar iets hoor over Trump. Die man is zo zo ongekwalificeerd voor dit werk, het is echt niet leuk meer. Er zit echt een steekje los bij hem.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 5 maart 2017 - 20:00:
"Ongekwalificeerd" is nogal een understatement.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 maart 2017 - 20:26:
Ik heb echt een rotdag achter de rug. Iemand heeft over me geklaagd op zo'n Tumblrblog waar je anoniem dingen kwijt kan over andere mensen die indie rp'en, toen was ik dom genoeg om m'n bankkaart niet uit de bankautomaat te pakken dus moest ik die laten blokkeren, en dan om het af te maken moest ik door het onweer naar huis wandelen. Kan ik al gaan slapen zodat vandaag voorbij is?

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 28 maart 2017 - 20:28:
Onweer?? En ik neem aan de je de kaart er juist wel in hebt laten zitten??

Dat is naar ): <3 Hugs van mij, aangezien ik verder niet zo veel kan doen.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 28 maart 2017 - 23:37:
Aww, Kay, dat is echt kut ): I'd give you cookies but I can't right now.

Ik zit in Parijs (Montmartre). It's pretty cool maar we hebben veeel gelopen en mijn voeten doen zeer. Mensen zijn ook heeel pushy. Morgen gaan we de eiffeltoren op!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 29 maart 2017 - 11:27:
Ja, dat bedoelde ik, Veer. (':
En bedankt, allebei. <3

Montmartre is zo fckng mooi, ik ben echt jaloers op je, Nynke. Ik zou dolgraag nog eens gaan. *-*

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 30 maart 2017 - 10:50:
Awh Kay das idd geen fijne dag :C Ben je oké nu?
@Nynke aaaahhhh Montmartre <3 Inderdaad echt supermooi stukje Parijs Hoe was de Eifeltoren?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 30 maart 2017 - 11:44:
Ja, het ging de dag nadien al meteen een stuk beter, nadat ik geslapen en gegeten had. Soms is het toch zo simpel hè. (':

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 30 maart 2017 - 12:52:
De eiffeltoren is niet overrated, hahah. Mooi ding en echt enorm. Uitzicht is prachtig!
Zometeen gaan we naar het Louvre. Weer veel lopen, maar het lijkt me prachtig. Zonet geluncht langs de oevers van de Seine. Ook liggen zonnen, het is echt heel warm.
We gaan morgen al weg, jammer genoeg. Ik zou hier graag blijven (:

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 13 april 2017 - 23:02:
Klaag uurtje van Yara is hier.
Ik ben al sinds vorige week vrijdag ziek. En voorzover ik weet is het morgen vrijdag. Dus dat betekend dat ik al een hele week ziek op bed of op de bank lig. Dat betekend dat ik zowat al een XL verpakking van paracetamollen in mijn lichaam heb gestopt. Dat ik meerdere pakken met zakdoeken vol heb gesnoten. Dat ik ook meerdere malen mijn voedsel heb gedeponeerd in het toilet, want blijkbaar werkt mijn maag ook niet meer mee. En dat betekend voor het grootste gedeelte dat ik het echt spuug en spuug zat ben om ziek te zijn.
Voor de geïnteresseerde: ik heb een keelontsteking met een voorhoofdsholte ontsteking en nu blijkbaar ook een buikinfectie. Het gaat dus echt heel lekker met mij. Doktet is thuis geweest. Kan niet veel voor mij doen als alleen zeggen dat ik veel rust moet nemen, veel drinken en de paracetamollen moet blijven slikken tegen de infecties. Het duurt normaal ongv. 7 tot 10 dagen voor je geneest. Dus we houden nog even vol. Maar dit was niet het plan wat ik had voor de paasdagen.
Klaaguur is voorbij. Thanks for listening.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20