Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #61

Gooi-het-eruit-topic #61

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 nov 2016 - 8:08:
Soms moet je gewoon even kunnen asgdjskshdj !!.



RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 14 april 2017 - 16:22:
Ay ay ay, Yara, get well soon ): Dat klinkt inderdaad niet echt als een fijne manier om je pasen door te brengen, maar als het 7 tot 10 dagen duurt, is het ook al bijna afgelopen!

Ik ben hier eigenlijk voor een vraag, meer dan voor een gooi-het-er-uit, but somehow I still chose this topic.
Kunnen jullie pillen doorslikken? If so, hoe doe je dit? Ik krijg medicijnen die ik dagelijks moet doorslikken en om eerlijk te zijn ben ik heel bang om pillen door te slikken. Ik probeer het al jaren met een vitamine pil eens in de twee weken, maar vaak eindig ik huilend en kauw ik er op. But, as you might've guessed, dit is geen mogelijkheid als ik elke dag een pil moet nemen, of meerdere misschien wel, ik krijg nog drie onderzoeken terug.
So, anyway, help?? Hoe doe je zoiets?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 april 2017 - 18:56:
Een vriendin van mijn zus heeft dit ook. Die verstopt altijd haar medicijnen in haar eten. Dus in haar avondeten of haar toetje. Het kan ook in je ontbijt maar het gaat wat moeilijker om een pil in een broodje te verstoppen. Misschien helpt dat?
Ik heb totaal geen moeite om pillen door te slikken. Zelfs de meest gigantische slik ik zonder moeite door. Mijn vader zegt dat je ze met een vijzel kan pletten en dan oplossen in water. Misschien is dat ook een optie.

@Vera: dankjewel. Ik hoop dat ik er over een aantal dagen vanaf ben. Er zit nu nog weinig verbetering in. :C

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 14 april 2017 - 21:05:
Niemand thuis heeft problemen met pillen gewoon doorslikken met water, zelfs als ze gigantisch zijn, behalve mijn moeder. Zij snijdt ze meestal in stukken of voor als ze niet te hard zijn, heeft ze zo'n dingetje waarmee je een pil tot stof kan vermalen. Als je echt problemen hebt met doorslikken, dan kan je dat altijd proberen. Volgens mij heeft ze die gewoon van de apotheker.

@Yaar: veel beterschap! Verzorg jezelf goed en probeer ondanks jezelf rot te voelen toch te genieten van je vrije tijd.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 16 april 2017 - 11:31:
@Kay: Thanks. Zal ik doen. <3

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 17 april 2017 - 16:09:
Ik doe altijd eerst water in mijn mond en dan de pil, omdat je slokdarm dan open gaat staan. Maar verschilt bij mij erg per dag of ik het wel of niet kan

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 17 april 2017 - 21:42:
Ik leg de pil altijd op de achterkant van m'n tong en slik dan een slok water.

@Yara veel beterschap!

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 1 juni 2017 - 22:27:
Ik ben zo blij. Ik heb een nieuwe baan en heb er al helemaal zin in!

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 2 juni 2017 - 12:17:
Oh yaar wat leuk! Waar ga je nu werken?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 2 juni 2017 - 13:36:
Bij de Zara. Op de kinderafdeling.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 3 juni 2017 - 8:11:
Leuk!!

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 juni 2017 - 21:25:
Ik weet niet waarom. Maar ik word altijd een beetje emotioneel en angstig als ik mijn vader voor een aantal dagen niet gezien of gesproken heb. Net met hem geskyped terwijl hij heerlijk op vakantie is in Dordrecht en ik ben gelijk al weer een stuk happier dan daarvoor. En dat heb ik dus niet met mijn moeder.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 16 juni 2017 - 14:06:
even huilen blijkbaar is mijn collegegeld voor volgend jaar 2.006,- euro

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 5 juli 2017 - 0:26:
Hebben jullie 's avonds wel eens van die momenten dat je denkt; er moet toch meer in het leven zijn dat dit? 'cause i do haha, ik zou zo graag gewoon eens naar Amerika gaan en gewoon proberen ergens auditie voor te doen, of gewoon YouTube gaan beginnen of een bestseller schrijven, idk zulke dingen. Dreaaaaaams

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 juli 2017 - 9:24:
Dan moet je dat toch gewoon proberen? Nuja, naar Amerika gaan kost wel wat, maar een Youtubekanaal beginnen of een boek schrijven kost je alleen maar tijd en moeite.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 5 juli 2017 - 22:27:
Precies! Ik had een tijd geleden heel vaak van die gedachten Cyn en ik probeer nu een beetje een doel te nemen en me daarop the focussen. Neem niet alles tergelijk though, dat is snel demotiverend



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20