Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #61

Gooi-het-eruit-topic #61

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 nov 2016 - 8:08:
Soms moet je gewoon even kunnen asgdjskshdj !!.



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 nov 2016 - 21:49:
idk waar dat vandaan kwam, lmao. :'

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 2 nov 2016 - 22:36:
Ik ben op een 1 of andere manier echt heel moe? Zo van, wat? Echt een uur geleden al dacht ik "ik moet op bed,"
This is what school does to me. It kills my hopes, my dreams, my aspirations, my motivation, and my energy.

Also bedrijfskunde valt eigenlijk best mee, zeg

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 3 nov 2016 - 1:09:
Over Johnny Depp: same als Kay, really. Ik was al niet super hyped maar Yikes.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 nov 2016 - 8:31:
We waren van plan die film te kijken voor de verjaardag van iemand in de squad, maar nu met jdepp erin wil ik helemaal niet meer. |||||:

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 3 nov 2016 - 12:06:
In deel 1 zit hij niet tho
Waarom vinden jullie hem niet leuk dan? Haha

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 3 nov 2016 - 12:53:
Hij is beschuldigt van domestic abuse en daarom zeikt iedereen hem af. Maar tbh ik vind het niet terecht want het gaat om zijn acteerwerk en niemand kan ontkennen dat hij best wel geniaal kan acteren dus ja

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 nov 2016 - 12:56:
@Cyn: volgens een artikel heeft hij een cameo in 1.

@Iv: EXCUSEER? Praat je het zomaar goed dat hij zijn vrouw fysiek en emotioneel mishandelt heeft omdat hij goed kan acteren?

Yeah, ik ga maar beter offline voor ik hier ook weer in de Hulk verander.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 3 nov 2016 - 13:09:
De ex bassist van set it Off kon ook goed basgitaar spelen en was live ook goed. Maar hij maakte zich schuldig aan sexual assault met sommige minderjarige fans (en werd toen gelukkig de band uitgezet) dus fuck t feit dat ie goed muziek maakte, ik moet hem niet meer. Kan ie nog wel zo goed zijn, maar als je iets flikt wat niet goed te praten valt hoef ik ook niet meer daar diegene te kijken of te volgen of whatsoever.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 3 nov 2016 - 13:22:
Neeee, dat bedoelde ik niet. Iedereen zeikt de keuze voor hem in Fantastic Beasts af, enkel omdat hij zijn vrouw waarschijnlijk fysiek heeft mishandelt. Terwijl de keuze voor hem wordt gemaakt op basis van acteertalent. Natuurlijk snap ik dat iedereen denkt "fuck off met hem" en het levert niet de allerbeste press op voor de film, maar het levert wel press op en de cast agents maken niet zomaar hun keuze.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 nov 2016 - 13:28:
Maar kijk naar wat voor boodschap het de wereld instuurt.

"When we know what we know about a monster like that and we still put him on TV every week... We're teaching a generation of young boys and girls that a man's reputation is more important than the lives of the women he's ruined."

Harry Potter is altijd een veilige haven geweest voor heel veel mensen. Assholes zoals Fudge en Umbridge en Voldemort werden met de grond gelijk gemaakt omdat ze verschrikkelijke mensen zijn.
En nu wordt een gekende mishandelaar gecast in de franchise.

Amerika is een corrupt, homofoob, capitalistisch land en de casting agents zijn volstrekte idioten.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 3 nov 2016 - 13:41:
Johnny Depp was echt 1 van mijn lievelingsacteurs (puur en alleen door zijn geweldige rollen) but he completely ruined it for himself. Het feit dat hij in FBAWTFT zal voorkomen maakt t wel dat ik de film minder graag wil zien.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 3 nov 2016 - 15:13:
Het is niet goed maar het is wel hoe het is. Helaas.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 3 nov 2016 - 15:26:
Ik vind er tbh niks van want ik ben er echt zat van dat er zoveel gehaat word op de FB franchise.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 3 nov 2016 - 15:30:
Well, je kunt bijvoorbeeld beslissen om films met Depp erin niet meer in de bioscoop te zien, om niet bij te dragen aan het succes van een film met hem erin. Misschien dat de filmindustrie gaat inzien dat ze niet oké bezig zijn als de opbrengsten genoeg dalen.

Also: ik heb een bijlesleerling die alle afspraken via haar moeder laat maken, maar daardoor is het steeds superonduidelijk wanneer we nu wel en niet hebben afgesproken, want het was eerst om de week en toen zei ze opeens "tot volgende week" en daarna wilde ze het toch een week verschuiven en ???
Dus ik heb daar al eens voor niets voor de deur gestaan, maar toen zei de moeder dat ik dat uur toch wel mocht rekenen, want ze vond het zo zielig dat ik helemaal moest fietsen. Dat is niet zielig, maar fine with me, dus ik schrijf dat uur op, en nu gaat ze opeens bezwaar aantekenen dat ik niet zoveel uren bijles heb gegeven deze maand? Like???
Edit: blijkbaar is 't alleen een misverstand omdat ze niet begreep waar de "bezwaar"-knop precies voor was. Zucht.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 3 nov 2016 - 16:16:
Wat? Maar. Wat - hoe is het mogelijk dat ik niet eens wist dat hij daar beschuldigd van werd. Wauw. Maar jezus - oké. Dan snap ik het wel, inderdaad. Ik dacht eerst dat jullie het gewoon geen goede acteur vonden.
Sinds wanneer is dat bekend dan?

Wel vreemd dat ze hem dan casten voor een film die heel bekend is én waar waarschijnlijk ook jongere generaties naar kijken. Ik eh. Ik kan me niet voorstellen dat Rowling daarachter staat. Of heeft zij geen inspraak??

Ook al acteert Depp goed vind ik, dat is toch echt iets waardoor je werkloos zou moeten worden - als het waar is, ik ken dus totaal de berichten niet eens - als publiek figuur. Lekkere massege geven ze af zo, wat Kay al zei.

Maar hè ik sta er versteld van. Jezus.


Edit: @Jen wordt er nog meer gehaat dan? Why?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11