Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (1)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #61

Gooi-het-eruit-topic #61

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 nov 2016 - 8:08:
Soms moet je gewoon even kunnen asgdjskshdj !!.



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 nov 2016 - 16:20:
De tweede pagina van dit topic laadt niet, rip

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 3 nov 2016 - 16:26:
Ik heb laatst een hele discussie gehad met iemand die zei dat ze liever een Marauders film wilde. En hoewel ik dat compleet respecteerde en k gewoon probeerde uit te leggen hoe cool ik het vond dat we zoveel nieuwe wizarding informatie krijgen was ik blijkbaar offensive.
En iedereen is pissed dat er 5 films komen omdat WB er dan maar meer geld uit kan halen. En nu dit. Ik ben een echt een beetje klaar mee.
Niet dat ik probeer om Depp te verdedigen ofzo, want fuck hem en het feit dat ie gecast is. Dat kan gewoon niet. Zo iemand hoort op straat.

@Kay niet :C? Bij mij wel gewoon :0

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 3 nov 2016 - 16:29:
't Is in mei naar buiten gekomen, maar ik heb geen idee waarom ze hem dan alsnog casten. Maar waarschijnlijk wel gewoon wat Kay zegt. 't Is Amerika. Die casting agents denken misschien enkel money money money

Also Kay, bij mij strugglet ie wel veel met de laatste pagina, want net laadde ie de laatste weer niet bij mij. :'

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 nov 2016 - 16:36:
Ik heb ook niets tegen de film zelf, maar jd is voor mij wel een deal breaker.

@Jen: nope, het stopt met laden net na mijn laatste post op die pagina.
@Jess: same. FF is gewoon een beetje wonky, as always.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 3 nov 2016 - 16:44:
Ik had dat laatst. Dan zag ik bij elke 2e pagina alleen het logo van FF en het menuutje, verder niets.

In mei al.. nou ja, ik wist het niet maar wauw wat een ...

@Jen een Marauders film zou ook gaaf zijn maar ik vind dit ook cool en ben allang blij dat er nog iets nieuws is en 5 films is al helemaal cool imo

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 3 nov 2016 - 17:08:
Misschien ben ik ook wel gewoon teleurgesteld, maar toen ik jullie berichten eens goed doorlas kreeg ik echt zo'n rotgevoel.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 3 nov 2016 - 19:55:
Pfoee ja, ik wist niet eens dat Depp tot zoiets in staat was. Hij was echt mijn favo acteur vroeger en Pirates was ik zoooo en fan van en nouja childhood ruined maar dan niet helemaal childhood

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 nov 2016 - 20:00:
Mijn zusje wist dat vandaag echt de meest verschrikkelijke dag van mijn leven was, dus heeft ze een bladwijzer van Zwadderich gekocht om me op te beuren.
I'm crying, I love her so much.

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 9 nov 2016 - 20:53:
Mijn ouders zijn heel erg LGBTQ+ allies, over het algemeen, tot ik over mijn ace vriendin begon. Ten eerste "kon dit niet, iedereen heeft seksuele gevoelens" en toen ik het liet zien op Wikipedia en andere plekken waren grey-sexual mensen "mensen die zich speciaal vinden omdat ze niet zo snel verlieft worden" en demi-sexuals "net als iedereen maar dan met een coolere naam" en honestely??? Just fucking don't. Ik heb nog nooit echt lust of iets in die richting gevoeld, en nu ga ik er van uit dat dit wel komt als ik ouder wordt, maar wat als dat niet is? Ik ben hier zo niet chill over ik dacht dat over het algemeen mijn ouders heel erg voor jezelf ontdekken en nieuwe termen vinden voor je seksualiteit vinden waren but guess I was wrong. '
Nu heb ik niet te zeuren ze zijn echt super chill over alles wat ik doe zowat maar toch dit had ik niet van hun verwacht.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 nov 2016 - 20:56:
Ik denk dat het misschien ook gewoon is omdat ze er nog nooit eerder over gehoord hebben? Toen ik voor het eerst over ace/demi/grey hoorde en genderidentiteiten die niet binair zijn, wist ik ook niet wat ik er van moest denken. Ik vond aromantisch bijvoorbeeld zelf een hele moeilijke om te aanvaarden? Niet dat ik er niet open voor was, maar ik geloofde er niet echt in.
En ondertussen zijn we vijf jaar verder en ben ik daar weer heel veel opender over geworden. Soms hebben mensen gewoon tijd nodig om over dingen na te denken en ze stilletjes aan in je wereldbeeld in te passen.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 10 nov 2016 - 12:33:
^ dat.
Het is zo'n diepgeworteld idee dat romantische dan wel seksuele relaties (het liefst nog in combinatie met elkaar) het ultieme doel van iemands leven is, het is moeilijk om zoiets op te geven. Ik vond het ook moeilijk, en ik bén aro/ace. Give them some time. Blijf erover praten alsof het normaal is. Als ze zulke goede allies zijn, wennen ze er wel aan.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 nov 2016 - 19:46:
Ik vond het toen ik er voor het eerst over hoorde ook moeilijk te begrijpen hoe je aseksueel en/of aromantisch kunt zijn, inderdaad omdat seksuele en romantische relaties zo centraal staan in deze wereld. Maar ik vermoed dat je ouders er uit nieuwsgierigheid wellicht wel meer over zullen lezen of zo (of er gewoon over nadenken) en dan vanzelf aan het idee kunnen wennen.

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 10 nov 2016 - 20:35:
Toen ik er voor het eerst over hoorde was ik klein en alles was mogelijk :' Het loopt sowieso niet zo lekker tussen mijn ouders en mij de laatste tijd, maar ik geef puberteit de schuld ._.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 nov 2016 - 14:30:
ik kan echt niet tegen kindjes van vijftien die stoer gaan lopen doen op twitter, chill tf down wtf.

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 13 nov 2016 - 16:05:
ik kan echt niet tegen kindjes van vijftien die stoer gaan lopen doen op twitter, chill tf down wtf.


@ me



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12