Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #61

Gooi-het-eruit-topic #61

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 nov 2016 - 8:08:
Soms moet je gewoon even kunnen asgdjskshdj !!.



xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 9 dec 2016 - 14:51:
Ik krijg mijn eigen visitekaartje. Helemaal leuk.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 9 dec 2016 - 15:02:
Ik heb geen idee waar dit moet, dus ik gooi het maar hier. Het verhaal gaat rond dat Louis' moeder overleden is en nu doet mijn hart heel erg pijn

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 9 dec 2016 - 18:24:
@Iv: ja oh my god. Liam heeft een Instagram foto geplaatst. Maar de tweet die Louis verzonden heeft is alweer verwijderd.

EDIT: het was een tweet van Liam. Deze is nog steeds online. Ik keek niet goed op mijn telefoon.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 9 dec 2016 - 18:25:
@Iv Nee serieus???

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 9 dec 2016 - 18:48:
Ja, het is waar. Ze had leukemie. Een heel agressieve form. En is daar aan overleden. Morgen treed Louis op bij de X Factor en dat optreden gaat gewoon door als tribute aan zijn moeder.
RIP Johanna. </3

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 9 dec 2016 - 20:59:
Jaaa. Het kwam echt vanuit het niets en mijn hart aches so much voor Louis en zijn zussen en zijn broertje. En Dan natuurlijk. De tweeling is nog zo jong, het is echt heel triest.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 9 dec 2016 - 21:52:
Het ergste wat ik las op Twitter was dat wij(de fans) Johanna langer kenden als de jongste tweeling nu. En dat doet mijn hart zo f*ing veel pijn.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 10 dec 2016 - 0:12:
I feel so so sad </3
Prayers & thoughts for them )))):

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 10 dec 2016 - 7:42:
Het is zo kut, want heel veel fans danken gewoon hun leven aan Louis, maar wij kunnen hem nooit helpen zoals hij de fans heeft geholpen. Deze pijn moet hij zelf verwerken en ik wens hem zoveel sterkte.

Ik vind het wel heel sterk dat hij nog wel optreed vanavond, omdat dat Jay's laatste wens was. Louis is zoveel sterker dan dat we hem allemaal toewijzen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 10 dec 2016 - 21:30:
I'm not okay. 5/5 zijn allemaal vanavond in Wembley arena om Louis te supporten. My heart hurts. <3

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 10 dec 2016 - 21:31:
Ik ben emotioneel onstabiel op dit moment. Ze hebben allemaal zoveel liefde voor Louis, zelfs Zayn is gekomen <3

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 10 dec 2016 - 22:06:
I KNOW! [En Iv, daarom zei ik ook 5/5 C;]

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 12 dec 2016 - 17:31:
Ik moet van de psych gedetailleerde beschrijvingen maken van positieve momenten in mijn leven, om de herbeleving zo krachtig mogelijk te maken, maar ik kan niet eens iets verzinnen.

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 12 dec 2016 - 18:56:
Ik moest hetzelfde doen en had hier heel veel moeite mee, en na door al mijn foto's met vrienden bekeken te hebben realiseerde ik me dat ik naar de verkeerde momenten keek. Vaak was ik het moment wel gelukkig, maar doet de gedachte terug alleen maar pijn (bij mij dan).
Ik had uiteindelijk de mooiste plekken waar ik ooit was geweest beschreven, nachten in mijn eentje onder de sterren van Tenerife, alleen op het strand, in de bergen Frankrijk, Londen, Dartmoor & Wales, etc. Ik weet niet hoe streng de opdracht is, of je ook iets buiten de lijnen mag denken, maar voor mij was dit veel makkelijker en achteraf gezien zijn het denk ik ook wel een aantal van de meest positieve momenten in mijn leven.
Dus denk aan
- je favoriete plaatsen om te zijn
- je favoriete mensen
- de eerste keer dat je bedacht dat een liedje je favoriet was
- nieuwe boeken, of juist herlezen van oude boeken
- etc.

Ik weet niet precies wat en hoe het zit met de opdracht van de psysch, maar de mijne was erg blij met deze dingen (':

Edit: and yeah I know I'm still a kid and this might be totally worthless but at least I Tried™

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 dec 2016 - 14:08:
@Vera: leeftijd heeft niets te maken met wat je al dan niet al meegemaakt hebt of waarover je dingen weet. You're very worthful.

Iemand had tegen me gezegd dat ik niets beteken in/voor de Roisa fandom, en nu zit mijn inbox op Twitter vol met lieve berichtjes van mensen die willen dat ik weet dat dat níet zo is, and now I'm emotional.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16