Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #61

Gooi-het-eruit-topic #61

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 nov 2016 - 8:08:
Soms moet je gewoon even kunnen asgdjskshdj !!.



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 13 dec 2016 - 17:22:
Vier dagen geleden mijn nagels gelakt. Alles zag er nog vet mooi gelikt uit. Geen chips. Nothing. Ik maak vandaag het hele huis van top tot teen schoon. CHIPS EVERYWHERE! Ik kan alles er afhalen en opnieuw beginnen. Want dit ziet er niet uit.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 14 dec 2016 - 12:34:
Ah zo irritant! Ik laat mijn nagels professioneel doen (gelnagels op eigen nagels) dus daar heb ik niet echt last van, maar ik ken het wel. Wat ik altijd schijt irritant vond, was dan had je net je nagels gelakt en dan stootte je per ongeluk ergens tegenaan en dan was het nog niet helemaal droog. Dan krijg je van die lelijke afdrukken!

Arabella
Arabella

Arabella is offline

[18]
Arabella zei op 14 dec 2016 - 13:43:
I know the struggle. Mijn nagels zijn opzich wel lang, maar ze breken zó snel weer af! Kei irritant, ik zou het ook graag professioneel willen laten doen-dan ziet het er veel verzoegder uit-, maar waar haal ik het geld vandaan?

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 14 dec 2016 - 13:54:
Ik knip mijn nagels altijd, want ik mag geen lange nagels hebben. Nagellak pluk ik er altijd zelf binnen een paar dagen af, nerveuze gewoonte.

Arabella
Arabella

Arabella is offline

[18]
Arabella zei op 14 dec 2016 - 14:05:
Eigenlijk zijn korte nagels ook veel handiger, ik bedoel, ze breken minder snel e.d.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 14 dec 2016 - 14:06:
Vanwege judo zeker, Jess?

Mijn nagels kunnen redelijk lang worden, met flinke stevigheid, maar ik heb nooit zin om ze te lakken haha. Simpelweg omdat ik altijd ALTIJD moet plassen als ik ze net heb gedaan. Zelfs als ik ervoor nog ben geweest want ''dan hoef ik niet als ik ze net gedaan heb'' HA helaas

Arabella
Arabella

Arabella is offline

[18]
Arabella zei op 14 dec 2016 - 14:14:
Ik ben vaak ook te lui om ze te lakken. Ik zwem vijf keer per week, dus iedere keer als ik ze heb gelakt zijn ze binnen de kortste keren weer verpest. Een beetje demotiverend, haha!

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 14 dec 2016 - 14:27:
@Iv; yeah. Soms zijn er mensen die hun nagels (zowel vinger als teen) amper bijhouden en echt, fucking pijnlijk.

Oh en hahah ja, ik moet ook vaak ineens plassen als ik ze heb gelakt of mn haar zit in mn gezicht of whatsoever. Altijd van die onhandigheden.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 14 dec 2016 - 15:22:
Volgens mij heeft je lichaam altijd zoiets van "oh, net je nagels gelakt? I would be a shame if something where to....happen mwoehaha" Que de "ik moet naar het toilet" of "er zit een haar in m'n gezicht"

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 14 dec 2016 - 15:52:
Of je veter die loszit, maar je moet toch ECHT opstaan en anders val je

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 dec 2016 - 20:32:
Ja joh, plassen altijd, haar in gezicht? Jap. Ik heb ze nu bare en gevijld. Ga ze vlak voor kerst wel lakken.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 16 dec 2016 - 14:22:
De laatste tijd komt iets wat ik zeg (op app of internet of in t echt whatever) vet vaak verkeerd over en ik erger me er zó dood aan dat ik blijkbaar niet normaal kan communiceren en ik weet wel dat het bij mijn Asperger wegkomt, maar vaak worden mensen meteen boos, ook als ik uitleg hoe ik het wél bedoel, en ik wordt daar zo gefrustreerd en verdrietig van dat ik soms maar gewoon wel niks zeg. Maar ik snap gewoon niet hoe dat kan.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 16 dec 2016 - 15:50:
Iets over de app is sowieso tricky, want je hoort de intonatie niet. Same thing met internet. Ik merk dat een punt na een zin via app heel boos overkomt (zo interpreteer ik dat ook), en geen emoji's maken het ook vaak moeilijk, hahah.
Het meteen boos worden is erg raar, tho. Ik neem aan dat ze weten van je Asperger? En zelfs als ze dat niet weten, je kunt je emoties toch wel een beetje binnenhouden?
Anywho, maak je geen zorgen. Zolang jij weet dat je het niet zo bedoelt(hoewel het kut is dat zij dat zo opvatten), zou het goed moeten zijn. Veel mensen zijn nou eenmaal snel beledigd.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 16 dec 2016 - 18:57:
Ja,eigenlijk weet iedereen er wel van, maar veel mensen begrijpen het denk ik niet goed of weten niet precies dat het daarmee te maken kan hebben.

Arabella
Arabella

Arabella is offline

[18]
Arabella zei op 16 dec 2016 - 19:23:
Als je hebt uitgelegd wat je eigenlijk bedoelde en ze blijven nog steeds boos, dan hoef je echt niet boos te worden op jezelf, want dan is het overduidelijk hun probleem. Ik zou je er zo min mogelijk van aan proberen te trekken en het je zeker niet laten weerhouden van via internet praten.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17