Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #256

Offtopic #256

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 juni 2017 - 0:20:
And another one.



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 juni 2017 - 0:24:
Alle replies van het vorige topic:

@Iv; Ik werk nog steeds bij de Zara. Maar sucked echt balls hard. Dus vandaar dat ik een andere baan aan het zoeken ben.
@Cyn; Ik weet dat mijn rug scheef is. Heb lichte scolioses. Gelukkig niet zo erg dat het recht gezet moet worden met een operatie ofso. Maar dit is pijn naast mijn ruggengraat. En het zijn ook niet de spieren. Dus ik weet niet wat er pijn doet. Vandaar dat ik langs een arts wil.
@Kay; zeker! Naja ik ben natuurlijk afgestudeerd Directiesecretaresse. En daar was de vacature ook voor. Dus vandaar het notaris kantoor.
Jij bent zelf nu klaar met school en opzoek naar een baan in de richting waarvoor je gestudeerd hebt?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 25 juni 2017 - 9:24:
Oh, dat wist ik niet dat je dat gestudeerd had! (Of ik was het vergeten, kan ook.)
En klopt!

Jongens, is het weer bij jullie ook zo omgeslagen? Ik klaag niet, want ik heb liever dit dan die hitte, maar het is echt zo vreemd. (':

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 25 juni 2017 - 11:25:
@Yaar ahh ja, dan snap ik wel dat je een andere baan zoekt haha. De hele dag staan zal ook niet heel goed voor je rug zijn, denk ik?

@Kay Ja man, afgelopen week was het zo warm en nu is het tenminste een lekkere temperatuur. De regen hoeft van mij nu ook weer niet, maar ja. We kunnen niet alles hebben helaas.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 juni 2017 - 17:56:
@Kay; Niet? Oh joh. Jaaa, ik ben daarin afgestudeerd. C:
@Iv; ja dat staan de hele dag en dat bukken voor het opvouwen van kleding is niet echt lekker voor mijn rug. Haha.

Hier is het echt koud. Ik was net even op de tennis baan maar mijn god. Ik bevroor zowat.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 25 juni 2017 - 21:44:
Oh hallo daar. Is het forum weer actief ?

Het weer is idd omgeslagen. Iets wat ik en 80.000 andere mensen toch wel redelijk jammer vonden, met de TT dit weekend. Dansen in de regen is toch iets minder leuk.
Maar beter dan die superhitte omg.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 26 juni 2017 - 10:15:
We proberen het weer wat actief te krijgen, ja.

@Jen: was TT verder wel een beetje leuk?

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 26 juni 2017 - 20:52:
Jaaa. Ik was ook TT en was inderdaad niet heel mooi weer.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 27 juni 2017 - 1:00:
Nu stel ik vast een stomme vraag, maar wat is dat lrecies?

Ik was zondag met m'n zus naar een foodtruck festival. Alleen viel t weer enorm tegen, dus nu gaan we in juli maar naar Eindhoven. Had echt super lekkere pizza man. Vers bereid ook en ahhhh<3

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 27 juni 2017 - 11:52:
@Jess; de TT van Assen? Dat is een racecircuit hier in Nederland. En daar kan je dan naar motorraces kijken. Dit wordt ieder jaar georganiseerd. Er zijn races in alle verschillende categorieën zoals MotorGP, Motor2, Motor3 en de Grand Prix. Max Verstappen komt soms ook wel eens met zijn Red Bull F1 auto en laat dan demonstraties zien enzo.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 27 juni 2017 - 12:05:
Oooooh, ik dacht al zoiets maar ik kon niet bedenken waar die TT' voor stond dus dacht dat het wat anders was. Mijn zwager (niet Branc, dat is uit helaas) en z'n zoontje hadden het daarover. En ze waren een paar weekjes terug naar Assen. Zoveel mooie Audi foto's gezien hahaha.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 27 juni 2017 - 14:20:
@Jess Oh wat jammer, ze waren toch best wel lang samen?

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 28 juni 2017 - 0:57:
Yeah, maar het liep blijkbaar al een hele tijd niet lekker. Uiteindelijk was het gevoel weg en kreeg ze gevoelens voor een ander. Maar ze wilde het niet meteen opgeven met Branc dus ze hebben dat mog even geprobeerd maar uiteindelijk was het toch beter zo. Is ook niet niks, na ruim drie jaar, maar wel het beste als je niet meer gelukkig bent samen. En ze gaan nog gewoon oke met elkaar om en ik heb ook nog contact met Branc, want ik zie hem gewoon als een vriend van me. Maar was alsnog best sad toen het uitging. Kreeg erna een heel lief sms'je van hem, dat ie mij ook gaat missen enzo want we hebben dus best een goede band. deed me wel goed.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 28 juni 2017 - 21:48:
IK BEN AANGENOMEN OP HET NOTARISKANTOOR!! WOHOOOOOO *rend een rondje*

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 28 juni 2017 - 21:51:
@jess ah wat rot. Maar idd beter dan dat ze straks doodongelukkig wordt.

@yaar WOOOOOOOOO

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 juli 2017 - 10:31:
@Yara: GEFELICITEERD !!

Iemand leuke plannen voor het weekend?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10