Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #256

Offtopic #256

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 juni 2017 - 0:20:
And another one.



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 feb 2018 - 12:22:
Happy Single Awareness Day Everyone! <3

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 4 maart 2018 - 17:16:
Hi there! Ik leef nog, hoewel ik wel ongelofelijk veel uren draai in de winkel, maar ik heb goed nieuws en ik ben blij want;

1: Ik ben nu officieel in opleiding om teamleider van de kassa te worden dus hooray voor mij!
en
2: ik ben weer volop aan het schrijven op alle mogelijke momenten die ik vrij heb, dus das ook top. Heb sinds kort ook weer een wattpad account, dus als je dingen wilt lezen kom daar ook eens checken, want ja....

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 4 maart 2018 - 20:23:
Helloooo! Ik leef ook nog. Alleen op dit moment misschien maar voor 40%. Heb een flinke griep te pakken, heb mogelijk een longontsteking erbij en voor onbekende redenen heb ik een allergische reactie die over mijn hele lichaam verspreid. Dus ik ga morgen ochtend richting mijn huisarts. Verder, I'm doing great.
Werk gaat echt top. Zelfs nog salaris verhoging gekregen vorige maand. Dus dat is altijd fijn.
Prive gaat het een stuk beter als een aantal weken terug. Dat ging even niet lekker vanwege redenen, maar dat is gelukkig weer voorbij.
Verder hoop ik dat ik niet aan een antibiotica kuur moet en dat ik snel beter wordt. How's everyone else's health doing? Both mental as physical?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 4 maart 2018 - 21:30:
Een raise krijgen is altijd leuk haha

Physically gaat alles wel goed. Last van mn knie, maar dat heb ik al jaren on and off dus das niet zo’n probleem. Beetje aan het snotteren, want mn zusje is ook ongelofelijk verkouden geweest dus dat wordt ik vast ook wel.
Mentally gelukkig ook wel, dus das ook tof.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 7 maart 2018 - 9:47:
Hallo mensen!

Jeetje wat vervelend Yara. Wat is er uiteindelijk uit gekomen? Wel goed om te horen dat het privé wat beter gaat ^^.
En wat top dat het beide met jullie werk goed gaat ^^
Met mij gaat het ook wel oke. Ben allemaal superleuke dingetjes aan het plannen in 2018 plus heb al dagen veel inspiratie voor allemaal verhaaldingetjes en zelf een concept voor een RP website dinkie
En ik ben begonnen aan mn nieuwe opleiding, communication & multimedia design en dat gaat allemaal ook goed dus ja, alles gaat goed met mij ^^
Fijn om te horen dat alles ook goed gaat met jullie <3

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 7 maart 2018 - 20:08:
@Jenn: ik zit gelukkig niet aan de antibiotica. Paracetamol was genoeg volgens mijn huisarts. Als het erger zou worden, kan ik wel antibiotica krijgen. En de allergische reactie moet ik nog wachten op de uitslag van het keeluitstrijkje die ze hebben gedaan. Want volgens mijn huisarts heeft de uitslag/allergische reactie te maken met de griep die ik heb. Ookal had ik die allergische reactie eerder al voor dat ik ziek werd. Maar goed. Als daar niets uit komt ga ik een bloedtest doen. Want ik zit van top tot teen helemaal onder de rode vlekken en ik heb geen idee waardoor het komt.

En wat fijn dat het met jou ook goed gaat! Ben ook blij dat je je opleiding leuk vindt!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 15 maart 2018 - 6:52:
Ik heb overlaatst met Jorinde afgesproken en dat was echt een throwback.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 18 maart 2018 - 15:20:
Ik leef ook nog! Sinds een maandje ben ik weer langzaamaan begonnen met schrijven dus nu denk ik weer heel veel aan hier en aan jullie, want het was toch echt wel fijne motivatie om 't met z'n allen te doen.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 18 maart 2018 - 18:45:
Jaaaa boo je leeft nog! Wat fijn!

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 20 maart 2018 - 13:45:
MY HUSBAND!! YOU ARE ALIVE!!

@Kay; ik zag de foto op Facebook voorbij komen. Echt super leuk dat jullie elkaar weer gezien hebben.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 20 maart 2018 - 17:36:
Awhhhh Hi allemaal! Fijn dat iedereen nog leeft . En I agree Bo! Het forum werkte altijd heel motiverend ^^

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 21 maart 2018 - 17:24:
@Yara: ze woont nu in Antwerpen en we hebben een mutual friend (die kinda mijn friends with benefits is?), dus we zien elkaar sowieso nog vaker.

Dag allemaal! (': Wat gezellig dat we hier allemaal weer zijn.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 21 maart 2018 - 21:52:
@Kay oooohh?!

Jaa gezellig, weer even een opleving van ons forumpje.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 21 maart 2018 - 22:00:
@Kay: ja klopt. Dat lees ik regelmatig op Twitter. Jorin is net zoals mij best actief op twitter.
En oooooooh!!?? Wat leuk! Wie is het? Hoe heet ze? Hoe ken je haar? Is ze een beetje goed in bed? Zijn jullie al lang FWB?


Oh guys! Betekend dit dat FF weer een nieuw leven ingeblazen gaat worden? Of moeten we het langzaam gaan accepteren dat de “oude” gebruikers maar eens in de zes maanden of langer hallo komen zeggen? Want ik wil dat nog niet accepteren. Ik weiger!

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 22 maart 2018 - 11:02:
Ik weiger ook!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20