Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #256

Offtopic #256

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 juni 2017 - 0:20:
And another one.



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 27 juli 2017 - 15:13:
Ik denk eigenlijk niet dat hij door had dat ik die week gewoon niet thuis zou zijn. En dat als ik thuis was, ik ook wel even wilde ontspannen. Ik had wel een aantal dingetjes gedaan van het lijstje. Maar ik had niet de ramen gelapt ofso. Gewoon omdat het toen en te warm was die week en ik gewoon echt geen puf had om dat te doen. En daarentegen betalen wij voor een glazenwasser die iedere zes weken komt om onze ramen te lappen. Ik snapte niet echt waarom ik dat dan moest doen. Maar goed. Het lijstje is nu afgewerkt. Mede dankzij de glazenwasser.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 3 aug 2017 - 16:57:
Mama heeft altijd een standaard lijstje als ze weg zijn, maar dat wil ik zelf graag, omdat ik anders vergeet wat ik allemaal moet doen (lampen uit enzo haha)

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 aug 2017 - 9:09:
@Cyn: vergeet jij het licht uit te doen als je weg gaat of gaat slapen? Je vergeet toch hopelijk niet dat je de deuren op slot moet draaien als je weg gaat of naar bed, toch? Toch?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 aug 2017 - 12:34:
Het licht vergeten uitdoen vind ik toch wel vreemd, hoor. Ik doe alle lichten al uit als ik gewoon de kamer uit ga maar wel nog wakker blijf, anders verspil je zoveel energie.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 aug 2017 - 18:56:
Ik dus ook. Het zit gewoon in mijn systeem dat ik dat moet doen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 1 sep 2017 - 9:14:
Happy Birthday met onze Kaulitz twins! #28 alweer!

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 1 sep 2017 - 21:22:
Jongeeeeens ik heb weer volop contact met Mars ben zo blij

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 3 sep 2017 - 13:20:
oh jess, wat leuk <3

Wij zijn beneden aan het verbouwen en het is zo'n teringzooi overal. We moeten nu op mijn kamer zitten om te eten, koffie te drinken of tv te kijken, want beneden is er vrijwel niks meer (ja, de nieuwe keuken, maar verder niks) en alle andere kamers staan vol met allemaal dozen. Ik zal blij zijn als alles er is, dat we weer een beetje normaal kunnen leven.

Daarnaast moet ik woensdag weer voor het eerst naar Uni, en ik zie er heel erg tegenop. Het eerste jaar is me echt veel zwaarder gevallen dan ik dacht en ik ben heel erg aan het twijfelen of het wel mijn richting is. Ik heb in de zomer heel veel gewerkt en eigenlijk beviel mij dat veel beter dan de Uni. Maar ja, het nieuws brengen aan mijn ouders dat ik wil stoppen valt me zwaar, want ik weet dat ze liever hebben dat ik ga studeren, want ze waren ook al heel erg tegen een tussenjaar....

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 7 sep 2017 - 11:14:
Guys, ik dacht dat FF weer levendig zou worden? Maar iedereen is alweer met de noorderzon vertrokken zo te zien. Jammer, want vond het wel weer leuk dat er wat leven in FanFic weer werd geblazen.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 18 sep 2017 - 15:36:
Ik heb dit weekend even mijn guilty pleasure genoegen gegeven en de twilight saga opnieuw gekeken. I can confirm, taylor lautner blijft er nog steeds hartstikke sexy in.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 19 sep 2017 - 11:20:
@Iv; same. Same.

Over anderhalve week ga ik op vakantie voor 10 dagen naar Corfu. En ik heb dit weekend eindelijk een bikini gevonden waar ik blij mee ben. De boobs zitten er goed in. De butt past erin. En de overige rollen worden ook wat verdoezeld. Ik ben helemaal blij.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 19 sep 2017 - 13:45:
Ohhh lekker, hoop dat je een beetje mooi weer hebt! Ga je alleen of met je pa of...?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 19 sep 2017 - 15:38:
@Iv; het is daar nog steeds 28 graden. Denk dat dat wel goed zit. Haha. Ik ga lekker met mijn vader. Is zijn verjaardagscadeautje. Hij wordt aankomende donderdag 60 en heb hem de vakantie cadeau gedaan.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 19 sep 2017 - 21:19:
Ahh lekkeerr. Kom je lekker bruin terug hopelijk.
Das lief! Alvast gefeliciteerd met je vader (:

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 20 sep 2017 - 10:11:
Ik hoop het. Ik ga in ieder geval zorgen dat ik niet zo bleekscheeterig terug kom als dat ik nu ben. Dus sunkissed vind ik al prima.

Ik ben zo'n goeie dochter. Haha. Dankje <3.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15