Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #256

Offtopic #256

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 juni 2017 - 0:20:
And another one.



1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 17 okt 2017 - 12:17:
Ik heb zaterdag dus een poetskist op mn voet laten vallen en nu heb ik een mooie blauwe voet -,-

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 17 okt 2017 - 21:24:
Awhhhh Iv. Nog niet helemaal scherp door vrijdagavond? Ik hoop dat hij snel beter word <3

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 18 okt 2017 - 7:58:
Ik heb geeen idee. Hij glipte uit mn vingers en toen was het au. Ik kon zaterdag ook niet echt lekker lopen, maar dat gaat gelukkig weer haha

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 19 okt 2017 - 9:01:
Oh jeetje. Niets gebroken of gekneusd denk je?

Ik heb gisteren samen met mijn collega's een escape room gedaan ter aanleiding van de opening van ons nieuwe kantoor. En het was echt super leuk! Ik zat in het winnende team en hebben ons kunnen bevrijden uit de escape room.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 30 okt 2017 - 9:11:
Mijn ochtend begon echt al top. Ik liep richting mijn bus en langs de weg stond een busje die werd uitgeladen door twee mannen. Ik lette er niet echt op want ik had haast om mijn bus te halen. Zij floten naar mij. Ik negeerde ze. En kreeg toen het woord 'slet' naar mijn hoofd geslingerd omdat ik niet om keek.

Hoe was jullie ochtend?

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 30 okt 2017 - 10:27:
Wat zijn dat voor mensen jeez.
Mijn ochtend was pretty ok. Beetje stressed out want school :x

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 30 okt 2017 - 11:34:
Ik heb geen idee. Ik wil het niet eens weten. Heb gedaan alsof ik het niet hoorde. Maar het zit je toch niet zo lekker als je verder gaat met je dag. Je voelt je op een één of andere manier toch vies ofso.

Moet je veel doen voor school?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 31 okt 2017 - 10:17:
Ahh gadverdamme, ik heb echt een hekel aan zulke mensen. Waarom is dat nou nodig?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 31 okt 2017 - 12:23:
Ik heb geen idee. Je bereikt er ook niets mee. Ik krijg daardoor namelijk nog meer afschuw naar mannen.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 1 nov 2017 - 10:10:
Oh, bah, wat een nare situatie. Ik weet dan ook nooit goed wat ik moet doen. Soms wil je er ook wat van zeggen, maar eigenlijk ook weer net niet, want dan krijgen ze aandacht en die verdienen ze niet, he?

Eh, hello. I'm back? Als iemand mij nog (her)kent. Hehe.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 1 nov 2017 - 10:34:
@Vespertine; Ja precies dat. Dus daarom deed ik maar alsof ik niets hoorde. Dan is de lol er vanaf en stoppen ze hopelijk met dingen te roepen.
Want ik heb altijd een gevoel dat als ik al omdraai, dat ze hun zin krijgen.

Welkom terug! Hoe is het leven?

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 1 nov 2017 - 10:36:
Inderdaad! Ik denk ook dat als je laat merken dat het je raakt, ze al hun doel bereikt hebben. Maar toch blijven we dan zelf achter met een naar gevoel hé? Bah bah bah.

Dankjewel! ^-^ Het leven is een gekke kant opgegaan de laatste tijd, maar ik zoek er nog even fijn mijn weg in. Wat doen jullie nu?

En eh... Wat is het hier stil geworden. ):

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 1 nov 2017 - 11:45:
Ja, ik heb de hele dag wel een beetje een raar onrustig gevoel gehad. En wilde toen ik thuis kwam gelijk douchen.

Ik werk fulltime. Ssshh, ik zit nu op mijn werkcomputer op FF. Ik werk als secretaresse op een notariskantoor. Echt super naar mijn zin.

Ja klopt, iedereen is een beetje zijn of haar eigen leven aan het leiden denk ik. Sommigen, zoals jij, zijn nog wel terug gekomen. Maar verder zijn er veel weggebleven.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 5 nov 2017 - 17:15:
Ik ben mn kledingkast aan het omwisselen (dus zomer eruit en winter erin) en ik heb eigenlijk best wel veel kleren lol

ook valt me op dat het grootste deel toch in de donkere kleuren valt. I may have an issue

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 nov 2017 - 14:44:
Werken is zowel niet vermoeiend als zeer vermoeiend. (': Elke avond denk ik, "goh, het valt wel mee, ik kan nog een pak dingen doen vanavond" en dan tegen dat ik thuis ben, wil ik alleen mijn bed nog maar in.

Hoe gaat jullie week tot nu toe?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17