Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #257

Offtopic #257

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 16 april 2018 - 11:51:
Nog eens eentje vol. c:
Het vorige offtopic bestond al sinds 25 juni 2017...



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 juni 2018 - 16:49:
Memes zijn een waardevolle leerschool, daar hoef je je niet voor te schamen.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 18 juni 2018 - 17:52:
hahaha dat is zeker waar, Kay

@Yaar jaja

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 18 juni 2018 - 19:21:
@Yara: lmao, precies. In mijn geval is het meer dat ik op m'n kamer zat en ineens zag dat ik zo onderhand meer spinnen dan boeken op m'n kamer heb. A terrifying realisation.

@Kay: mooi zooooo. Buiten het studeren om gaat het ook goed, haha. Ik heb het heel erg warm (who could've thought Spain was this hot this time of year. Definitely not me), maar ik ben super gemotiveerd wat betreft talen leren en ukulele spelen/leren en yoga en. Ja. Ik doe eindelijk weer van alles en daar voel ik me heel goed bij.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 19 juni 2018 - 9:33:
@Elise; OH MY GOD. O.O Serieus??!! Ik was echt gillend die kamer uitgerend als ik dat door had gehad.
Indeed a terrifying realisation.

God wat voelde ik mij gister slecht. Om half acht in slaap gevallen en vanochtend om zeven uur wakker geworden. En nog steeds voel ik mij schijt. Fingers crossed dat ik niet ziek word. Daar heb ik echt geen zin in.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 19 juni 2018 - 12:14:
@Yaar nou, zou me niks verbazen met dit weer. Dan weer warm, dan weer koud. Regen, droog. Is gwn rot weer en perfect weer om ziek te worden

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 19 juni 2018 - 12:28:
@Iv; ja dat dacht ik dus al. Het gaat nu wel beter. Voel mij niet zo schijt als eerst. Maar ben nog niet helemaal 100%. Ben ook nog eens ongesteld als een motherfluffer. Dus dat helpt ook niet echt. Maar goed, we zijn vrouwen en wij kunnen dit.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 19 juni 2018 - 14:04:
@Yara: ik ben wel wat gewend, I guess. Ik moet hier met een hoop insecten en beesten dealen, dus een paar (duizend) spinnen meer of minder kan er ook nog wel bij. ^^''
Gelukkig gaat het nu iets beter, trouwens! Moet je vandaag een hoop doen? Of kan je rust nemen?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 19 juni 2018 - 15:25:
@Elise; hebben jullie zoveel last van insecten dan??
Ik kan helaas geen rust nemen vandaag. Ja vanavond. Maar niet nu. Ik werk gewoon van 8 tot half 6. Gelukkig is het redelijk rustig op kantoor qua afspraken maar er komen altijd dingen tussen door die veel tijd in beslag nemen. Gelukkig houden mijn leuke collega's mij gezelschap en slepen mij er door heen als ik geen zin meer heb of mij niet lekker voel. En als ik mij echt schijt voel dan sturen ze mij naar huis. Dus komt helemaal goed.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 juni 2018 - 12:08:
Ja, best wel. Maar we wonen op het Spaanse platteland, dus dat valt te verwachten. We hebben binnen en buiten ook veel gecko's zitten (all of them are my friends), en af en toe komt er een slang buurten. You get used to it.
Fijn dat je leuke collega's hebt! Dat maakt het een stuk makkelijker om te werken, en al helemaal als ze een beetje op je gezondheid letten, haha.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 20 juni 2018 - 12:19:
Ik zou echt freaken de eerste keer dat ik een slang zou zien. Holy shit ik heb ze alleen maar in dierentuinen gezien okay.
Maar lijkt me dat je daar idd wel aan went. Nog meer dierenvrienden die wel eens komen buurten?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 juni 2018 - 14:31:
We hebben een kameleon ergens in de struik zitten. Of meerdere, zelfs. Op het moment zijn er ook veel bidsprinkhanen. Maar like, hele kleintjes. Soms zit er ineens eentje op m'n schouder heen en weer te wiegen, which is hella cute. Also, af en toe hebben we bezoek van wilde konijnen en muizen en zo... En je hoort veel krekels en vogels.
Op ons vorige land zijn we ook wel eens een schorpioen tegen gekomen, maar die hebben we hier gelukkig nog niet gezien.
That's about it, tho. Het valt wel mee qua loslopend wild, haha.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 20 juni 2018 - 17:56:
Is wel cool tho. Alleen slangen zou ik echt geen fan van zijn haha

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 juni 2018 - 23:09:
Ik heb het ook niet zo heel erg op slangen, maar ze zijn banger voor mensen dan mensen voor slangen zijn, dus je ziet ze niet zo heel snel, of ze schieten heel snel weg.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 23 juni 2018 - 21:29:
Ik wilde biologie laten vallen omdat ik het tekenen haatte, en nu studeer ik het :' Maar het tekenen haat ik nog steeds (dus ik zit altijd met frisse tegenzin aan m'n labjournaals).

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 juni 2018 - 15:55:
Ik heb het ook niet zo heel erg op slangen, maar ze zijn banger voor mensen dan mensen voor slangen zijn, dus je ziet ze niet zo heel snel, of ze schieten heel snel weg.


Nou ik was dus vorig jaar in Duitsland en toen was een slang keihard aan het chillen vijf cm onder m'n voet en zelfs een keer op een haar na onder m'n voet en 't boeide ze allemaal helemaal niets, dat was wel eng._.


Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20