Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het Boekentopic VII

Het Boekentopic VII

1 2 3 4 5 6
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 juni 2018 - 12:51:
Zo hé, zeven!



1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 30 dec 2018 - 19:09:
honestly ik kan bij tmi alleen maar aan ''to much information'' denken ipv mortal instruments.

Ik wil volgend jaar sowieso twee boeken uitlezen. It'll be a tough challenge.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 31 dec 2018 - 11:17:
Ugh, same. Ik zag gisteren op een kentekenplaat TMI staan en ik zat de hele tijd in mijn hoofd "to much information, to much information" te zingen.

Ik wil meer fysieke boeken gaan lezen in 2019. Heb er voor mijn verjaardag twee gekregen. Dus die wil ik sowieso lezen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 31 dec 2018 - 11:38:
@Jen: nice, heb jij een e-book? Of ga je dit allemaal nog kopen/bieben?
@Huss: welke?

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 31 dec 2018 - 12:04:
@Iv & Yara ik heb het dus precies andersom
@Bo Ik wil alles nog kopen. Ik heb graag een fysiek boek in mijn handen ^^. Maar misschien kijk ik er ook nog wel even naar in tweedehands winkels enzo.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 31 dec 2018 - 12:26:
Ah, same hoor. ^^

Het komende jaar zou ik graag alle boeken die ik de afgelopen twee jaar gekocht/gekregen heb lezen. Dat is geen harde deadline, maar het zou toch leuk zijn.

Oh wacht, ik heb het geteld en het zijn er 32. Dus dat is wel veel. Maar als ik vervolgen eruit haal dan zijn het er maar 27. Ha-ha.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 31 dec 2018 - 13:01:
@Huss; Eeehhmmm... ik ben nu niet thuis. Dus ik zal het hier in gooien als ik thuis ben. Het waren voor mij gevoel onbekende boeken maar blijkbaar heb ik het ooit aan mijn moeder doorgegeven dat ik die wilde hebben. Dus je hoort het nog!

EDIT: wacht ik weet het al. Ik heb een notitie lijstje op mijn telefoon staan en daar staan ze in:
En hier een plaatje van een kat - Arjen van Veelen en Voor ik ga Slapen - S.J. Watson.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 31 dec 2018 - 13:13:
Ooooh Voor ik ga slapen heb ik ook gelezen, die vond ik toen heel indrukwekkend! Die andere ken ik niet. Maar veel leesplezier. :3

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 31 dec 2018 - 13:24:
Danku dankuu.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 5 jan 2019 - 11:49:
Heee Happy New Year, nog allemaal!

Om maar met deze to-read-lijst mee te doen; ik heb dit jaar mijn goal op 40 boeken gezet... En naja... ik wordt snel afgeleid, en vind alles interessant dus mijn stapel - ben ik aan het lezen- is buiten proportioneel haha!
Maar op het moment ben ik actief bezig met The Sword of Shannara van Terry Brooks- als je into fantasy bent zou ik die sowieso aanraden!

Gistere heb ik bij de ako: If Cats Disappeared from the world van Genki Kawamura gekocht, iemand hier al ervaring mee?
Hij leek/lijkt me erg leuk.

Ik wou sowieso proberen eerst al mijn nog-aan-het-lezen boeken uit te lezen haha- dat als een hele uitdaging want sommigen zijn echt zware kost qua taalgebruik (je kent het wel; bijzin in een bijzin in een bijzin)

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 5 jan 2019 - 11:55:
@Rebella Die komt uit de Shannara Chronicles toch? Ik heb ooit het eerste seizoen van de serie gezien en die vond ik wel tof. Misschien dat ik ze wel eens ga bekijken

Jongens, ik heb zowaar een boek uit

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 5 jan 2019 - 12:01:
Jaaa dat is daaruit- though de boeken veel eerder waren dan de serie ^^
Maar ik waarschuw je vast- zoek op wat de chronologische volgorde is anders ben je in no-time de draad kwijt. En ik ben nu deel 1 aan het lezen, ik weet niet wat er gebeurd in de volgende delen, maar deze gaat over Wil's papa Shae en 'uncle' Flick en ja ook Alannon komt erin voor.
Maar het is mega spannend, mooi en en en...

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 jan 2019 - 14:12:
@Rebella: veel leesplezier dan maar. ^^
@Iv: nice! welke?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 jan 2019 - 14:57:
Ik heb dan weer veel slechte reviews over de Shannara boeken gehoord.

@Iv: ja indd, welke?

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 5 jan 2019 - 15:39:
Met reviews houd ik me niet echt bezig, juist omdat ik zo'n andere smaak heb qua lezen

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 jan 2019 - 16:14:
Bij mij hangt het nu ook wel vanaf van wie de reviews komen, maar er zijn een paar vrienden waarmee ik echt een bijna 80% overlap heb in mening en het is van een van hen dat het kwam, dus ik raak Shannara niet aan tenzij ik echt niets anders te lezen heb.



1 2 3 4 5 6