Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #258

Offtopic #258

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 juni 2018 - 15:55:
'k Ben maar topics aan het volpraten vandaag, pfoe.



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 24 juni 2018 - 16:05:
Hahahaa. <3

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 24 juni 2018 - 17:32:
Komt omdat je zo lang bent weggeweest, dan mis je zoveel he

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 25 juni 2018 - 14:06:
Ik dacht echt dat ik veel gemist had omdat er een nieuw Offtopic geopend is, maar we zaten gewoon al aan de laatste pagina toen ik laatst checkte. x)

Hoe is jullie weekend geweest, meiden? En valt de maandag wat mee.

Ik zit vandaag brak te wezen, nadat ik in mijn eigen douche fijn al het zand en zweet en bier heb kunnen afwassen en nu zit ik in chille kleren muziek te luisteren en te downloaden. Dit is echt wat ik nodig heb na zo'n druk weekend en voor ik weer moet werken vanaf morgen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 juni 2018 - 14:57:
Hahhaaa, daar had ik ook last van. En vooral omdat ik eigenlijk alleen maar de actieve topics pagina open. Was ik even het oude Offtopic topic kwijt.

Mijn weekend was goed. Nieuwe achterbanden van mijn auto laten monteren, boodschappen gedaan, piercing laten zetten, caravan naar mijn moeder gebracht, gegeten en toen op de bank gehangen. En zondag zouden we naar Madurodam gaan omdat we vrijkaarten hebben gewonnen. Maar uiteindelijk was mijn zus te ziek om heen te gaan. Dus zijn we thuis gebleven. En heb ik heerlijk niets gedaan.

En nu zijn we aan het werk. Iedereen heeft echt een frustrerende dag op het werk. Niets gaat zoals we het willen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 juni 2018 - 20:53:
Ik ging vandaag nog even langs werk om een paar dingetjes af te maken en zat er uiteindelijk tot 18. Maar 't was wel fijn want ik heb veel gedaan gekregen. Vanaf morgen weer keihard studeren.

@Kay: extra dagje vrijgenomen?
@Huss: pff druk weekend hoor.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 25 juni 2018 - 21:21:
@Yara: wat Bo zegt, zo'n druk weekend...
@Bo: ja, dat leek me wel slim. Uiteindelijk waren we gisteren tot vijf uur op de wei met de afterparty, dus een goede beslissing geweest.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 juni 2018 - 21:21:
Waarom ben je dan nog wakker._.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 25 juni 2018 - 21:23:
Nou, ik wilde gaan slapen en toen zei mijn mailinbox, "Bo heeft iets in je gastenboek geschreven". So really not my fault

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 25 juni 2018 - 21:35:
Mijn weekend was best priem. Vrijdag mijn (hopelijk, tenzij ik moet herkansen) laatste tentamen gehad. Zaterdag naar stad geweest en uiteten geweest ennn The Incredibles 2 gezien. Gisteren kwamen Dylan, m'n zus en haar vriend eten, omdat mn ouders die nacht op vakantie gingen en vandaag de hele dag thuis gechilled met Dyl.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 25 juni 2018 - 21:39:
Mijn weekend was druk, maar wel leuk. Gisteren het 55 jarig huwelijk van mn opa en oma gevierd, dus dat was gezellig. De rest van de week weer werken en donderdag maar Ed dus iets om naar uit te kijken.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 juni 2018 - 21:54:
@Huss&Kay; I know. I'm knackered. Heb niet zo goed geslapen afgelopen nacht. Ik slaap tegenwoordig slecht alleen. En de komende drie nachten weer. Dus ik ga even huilen in een hoekje tot ik mijn vriendin eindelijk weer kan zien.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 26 juni 2018 - 7:48:
@Yara: Ik ken het gevoel. Voor vannacht was het al weken geleden dat ik nog eens acht uur geslapen heb. Nu kwam het ook alleen maar omdat ik brak was van het weekend, dus dat herhaalt zich vast vanavond al niet meer.
Maar voor jou houdt het eindelijk op binnen en paar dagen! <3 Veel plezier met je vriendin alvast. ;p


BUH. Na een heel weekend buiten zie ik er zo hard tegenop een hele dag binnen en achter een pc te zitten.
Look at my evolution. Vroeger kwam ik nooit buiten, nu hou je me al bijna niet meer binnen.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 26 juni 2018 - 9:51:
@Yaar awh, hopen dat de tijd snel gaat dan maar. Veel plezier met je vriendin alvast.

Ik moet nu ook de hele week weer binnen zitten ivm werk, maar het wordt altijd zo dood als het zo warm is, dus daar kijk ik tegen op

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 juni 2018 - 10:30:
@Huss; ik ken het. En m'n vriend heeft 't ook, dus dat scheelt. Waar is je vriendin, dat je haar zo lang niet ziet?

@Kay; waarom slaap je geen 8u? ._.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 26 juni 2018 - 12:45:
@Kay/Iv/Huss; Thanks. Ze is druk met school. Dus wilde even thuis slapen zodat ze zich kon focussen daarop. Maar komt goed. Heb redelijk geslapen vannacht. Kwam vast omdat ik gister een drukke en rommelige dag had dus mentaal ook moe was.
Hopelijk wordt het de hele week druk zodat de tijd vliegt en ik gewoon donderdag avond weer lekker kan slapen. ^^



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10