Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #258

Offtopic #258

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 juni 2018 - 15:55:
'k Ben maar topics aan het volpraten vandaag, pfoe.



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 7 sep 2018 - 13:37:
@Iv; I'm fine. Het was een besluit wat wij beide samen hebben gemaakt. Het is jammer, maar ben er niet echt verdrietig over.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 9 sep 2018 - 20:04:
Hoe was julliebweekend?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 9 sep 2018 - 20:52:
Wel oke. Gister na bijna drie weken vrij weer moeten werken en meteen ff balans moeten doen dus was wel even slikken. Maar vandaag weer super lekker kunnen schrijven en op kunnen laden voor zes dagen werk komdende week dus i guess over het algemeen wel tof

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 sep 2018 - 9:47:
Heel uitgerust het weekend ingegaan. Vrijdag wat eventorganisatiedingen gaan doen in de club waar ik D&D speel, uiteindelijk met de laatste trein naar huis omdat het zo gezellig was met Tony en Bryan.

Dan zaterdag ben ik eerst gaan winkelen met Jaimy, dan 's avonds Magic: the Gathering zitten kijken en ouwehoeren met Ashley en haar vrienden (die heel tof waren), daarna mee boardgames gaan spelen met Morgane en háár vrienden (waarbij ik echt dood ben gegaan van het lachen). Weer met de laatste trein naar huis.

En dan gisteren gedm't voor mijn campaign bij mijn beste vriendin thuis, dat heeft toch wel even geduurd, en dan daarna uit eten gegaan met Morgane en Jaimy en ook nog iets gaan drinken achteraf.

Dus ik ben niet bepaald uitgerust het weekend weer uitgekomen. :,)

En nu vandaag weer beginnen werken na een ongeplande vijf dagen thuis, die deed weer even pijn.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 10 sep 2018 - 9:52:
Klinkt wel als een tof weekend dus das wel mooi, toch?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 10 sep 2018 - 11:20:
Ehm, zaterdag niet zoveel gedaan. Boodschappen, huis schoonmaken, de hele riedel. En zondag bij mijn stiefvader wezen kijken op de tennisbaan. Die stond ik de finale heren dubbel. Helaas verloren. Maar wel leuk voor de tegenstanders, want daar moeten ze ieder jaar tegen en die hebben nu eindelijk een keer gewonnen. Want mijn stiefvader en zijn partner winnen namelijk altijd. Dus dat was leuk voor de tegenpartij. En daarna bij mijn moeder gegeten en toen heerlijk thuis op de bank gehangen.
En nu weer aan het werk. En iedereen op kantoor heeft een kut dag. Niets gaat zoals het moet. Dus ik ben blij als deze maandag voorbij is.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 10 sep 2018 - 16:06:
Ik ben vrijdagavond en zaterdagmiddag met papa even naar Appelpop geweest. Zaterdag gingen we vooral om Wulf te zien. Dat was de openingsact dus omdat het nog rustig was, konden we best vooraan staan. Zo'n fijne zanger, zo leuk live.
Gisteren naar opa en oma geweest in Zwolle, om opa's 90ste verjaardag te vieren.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 sep 2018 - 14:43:
Hoe is jullie dinsdag??

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 11 sep 2018 - 17:09:
Wel lekker. Was vroeg klaar met werk, dus ik had ff de tijd om mn kleur bij te werken en m’n nagels te lakken dus nu voel ik me fancy as fuck. Hoe is jouw dinsdag?

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 12 sep 2018 - 10:29:
Ik had een kickoff voor mn tweede schooljaar en ben voor 45 minuten naar school gekomen yay.
Voor de rest was het wel relaxt though. Ik probeer weer wat meer te schrijven in m'n vrije tijd .

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 12 sep 2018 - 11:19:
Mijn dinsdag was wel okay, heb overdag in de bieb gewerkt en 's avonds lekker rustig aan gedaan.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 sep 2018 - 11:31:
@Iv; Je haar kleur??
@Jenn; Lekker hea die eerste weken van school. Ik vond dat ook altijd zo'n onzin. Dat je echt maar voor een uur max naar school moest komen.
@Jess; Lekker. Ik kom echt nooit meer in de bieb.

Mijn dinsdag begon leuk. Heel veel file onderweg naar mijn werk, gooide op mijn werk mijn kopje thee over mijn bureau, knoeide inkt over mijn handen, die trouwens nog steeds half zwart zijn, en kwam er daarna achter dat er nog tandpasta op mijn kin hing toen ik in de spiegel keek. Dus mijn ochtend begon goed. Daarna hadden we allemaal een slome dinsdag. Gelukkig ging deze ochtend een stuk beter.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 12 sep 2018 - 11:56:
@Yara: ja, het scheelt zooo veel voor hoe goed ik me kan concentreren. In de bieb is het (vaak dan) een heel stuk rustiger enzo. En ze hebben lekkere koffie

Korte lesdagen zijn zo frustrerend. Op maandag begin ik om half vier en dan heb ik twee uurtjes les, maar het is net zo vermoeiend als een lange lesdag. Je hebt er dan toch al een hele dag opzitten..

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 sep 2018 - 13:19:
@Jess; ik kan mij altijd super goed concentreren in een cafe of koffiezaak. Ik kan mij namelijk niet concentreren met weinig mensen om mij heen. Het is raar, maar hoe drukker de omgeving. Hoe beter ik mij kan focussen op een task die ik moet doen.

Korte lesdagen zijn zo frustrerend. Op maandag begin ik om half vier en dan heb ik twee uurtjes les, maar het is net zo vermoeiend als een lange lesdag. Je hebt er dan toch al een hele dag opzitten.
Vreselijk vond ik dit soort dagen altijd. Ik was aan het einde van de dag meer kapot als op lesdagen van 08:30 tot 17:00 uur.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 12 sep 2018 - 13:46:
@yaar mn haarkleur ja haha



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20