Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #258

Offtopic #258

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 juni 2018 - 15:55:
'k Ben maar topics aan het volpraten vandaag, pfoe.



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 1 okt 2018 - 10:18:
@Huss; De studie is een uitbreiding tot het notariaat van mijn al afgeronde studie van Directiesecretaresse. Dus eigenlijk notarieel secretaresse.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 1 okt 2018 - 12:50:
@yaar klink tof, in ieder geval leuk dat ze je zoiets aanbieden.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 2 okt 2018 - 16:59:
Mijn bestie was laatst jarig en ik heb haar een studentenpretpakket gegeven, met allemaal sekstoys enzo. Ze maakte het open tijdens haar pré-feest, terwijl ze op schoot zat bij haar soort-van-boyfriend, en in front of al haar andere vrienden
Volgensmij wilde ze me vermoorden, maar nu vindt ze die handboeien plotseling wél heel leuk hahaha

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 4 okt 2018 - 18:18:
@Nynke holy shit dat je dat durft. Ik zit altijd te geinen dat ik ze sex toys ga geven, maar ben altijd te chicken om het uiteindelijk te doen haha

Ik ben dus weer back on track for publishing, maar nu wil ze ook ander werk van me zien en moet ik alles dus de-fanficcen en even netjes opmaken... Het wordt dus even een avondje opmaken

Ben vandaag ook weer eens op stap geweest met m'n zusje, lekker shoppen, en ik vind het heel fijn, want vroeger hadden we ontzettend veel ruzie en de laatste tijd doen we juist best wel veel dingen samen, dus dat is fijn.

Hoe is jullie dag/week?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 okt 2018 - 6:44:
Ik heb ook wel eens iemand zo’n pretpakket cadeau gegeven. Dat is vooral super grappig als de ouders erbij zitten en zij niet had verwacht dat ik het echt cadeau zou doen.

Mijn week is wel prima. Ben iedere keer laat thuis. Dat is dan wel weer jammer. Kom iedere keer pas tegen 19:00 uur binnen wandelen. Verder is vandaag iedereen naar het 175 jaar KNB congres in Rotterdam. Dus ik zit met vier andere mensen op kantoor. Dus geen afspraken en lekker alles wegwerken zolang we niet teveel telefoon krijgen. En vanmiddag naar de nagelstyliste om mijn nagels weer te laten bijwerken.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 okt 2018 - 9:12:
Heerlijk Huss, rustige dagen op werk. (:
@Iv; welk verhaal ga je uitgeven dan? En bij welke uitgever?

Mijn week is druk. Zoveel deadlines._. maar ik ben erg blij met m'n boek dus dat verzacht de pijn.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 5 okt 2018 - 14:46:
@Bo het is bij Fanflicks, een uitgever die zich focust op fanficties uitgeven. Ik ga nu beginnen met Drunken Mistakes, die heb ik als eerste ingestuurd, maar ze wilt ook ander werk van me zien, dus Mister Dangerous, Prince, Beauty and the beast en it started with an elevator ga ik haar ook opsturen. En dan maar afwachten.

@yaar kom mij wat van die rust brengen, bij mij is het weer eens hectisch op werk, zit nu pas in mn lunchpauze en ben om 4 klaar (,:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 okt 2018 - 12:59:
@Iv; ik zal voor je duimen!

Werken zonder pauze is zo taai._. In het zwembad had ik ook altijd heel weinig pauze, erg slopend. Vooral omdat je daar niet zo makkelijk drinken kan gaan halen. Dat zal ook wel zo zijn als je in de winkel staat.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 6 okt 2018 - 17:32:
@Bo thanks! En ja, hoewel we bij kassa officieel niet mogen drinken. Winkel is dan echt wel fijner, want je kan magazijn ff insneaken en wat drinken. Onze kantine zit ook echt ver buiten de winkel dus heel makkelijk gaat het ook niet helaas. Je moet echt iets kopen wil je drinken bij de hand hebben.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 7 okt 2018 - 12:15:
Heerlijk Huss, rustige dagen op werk. (:
Eén dagen was het meer. De rest van de week ben ik niet eerder thuis gekomen dan 18:00 uur.

@yaar kom mij wat van die rust brengen, bij mij is het weer eens hectisch op werk, zit nu pas in mn lunchpauze en ben om 4 klaar (,:
en vrijdag was het nog redelijk hecktisch moet ik zeggen. Hele ochtend bezig geweest om dingen weg te werken, toen in mijn lunch pauze naar de nagelstyliste geweest, daarna gauw wat eten naar binnen gepropt en mijn huiswerk afgemaakt voor de studie. En toen dat af was, was het al half 5 en moest ik het halve kantoor nog even afwas vrij maken en dingen opruimen. Gelukkig daarna lekker naar huis gegaan waar een heerlijke vegan pizza op mij lag te wachten die mijn paps had gehaald.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 okt 2018 - 11:42:
waar is iedereen :/ gebleven

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 9 okt 2018 - 13:21:
Op werk

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 okt 2018 - 14:45:
Ik heb het echt megadruk. Heel m'n week zit vol, tot ik op de trein naar huis zit althans maar dan ben ik echt helemaal uitgeteld. Deze drukte houdt nog wel aan tot eind oktober; daarna is het eventseizoen van D&D gedaam en heb ik weer ademruimte.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 9 okt 2018 - 15:11:
Is het wel een leuke drukte? Like, kan je er wel van genieten of wil je dat het zo snel mogelijk over is?

Ik ben komend weekend vrjj van werk, maar heb wel twee feestjes dus echt bijkomen kan ik niet. Donderdag een diner op werk dus dat is wel weer leuk, hoewel het minder leuk is voor m’n dieet.

Hoe gaat het met jou, Bo?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 okt 2018 - 17:23:
De helft is gewoon sociaal leven en dat is heel leuk. Zo ga ik bijvoorbeeld morgen naar Venom kijken met een hoop vrienden, daarvoor iets eten, daarna waarschijnlijk iets drinken. Dat is ontzettend leuk, maar duurt natuurlijk wel tot een uurtje of twaalf en dan haal ik niet zoveel slaap.

Doen jullie wel vaker dineetjes op het werk? Lijkt me tof.
Veel plezier alvast daarmee en met de feestjes ook.

@Bo: *por*
Zijn wij online, ben jij het niet meer.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20