Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #258

Offtopic #258

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 juni 2018 - 15:55:
'k Ben maar topics aan het volpraten vandaag, pfoe.



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 30 juli 2018 - 9:17:
hahaha hussie lekker ding


Ik was gisteren in Madurodam met de fam. En was is dat leuk zeg! Ben er al wel eens geweest, alleen toen was ik zelf nog een baby. Maar wat geinig om al die Nederlandse bekende gebouwen en alles te zien in het klein. Helaas wel echt zeik nat geregend aan het einde. Maar goed. Hoe was jullie weekend??

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 30 juli 2018 - 10:59:
Zaterdag wezen shoppen met Jaimy en gisteren D&D gerund voor twee mensen van de college squad en wat aanhang, was allebei echt zeer vermoeiend maar wel leuk.
Ik was zo blij dat het weer terug wat meeviel, dat mijn kamer geen bakoven was en ik gewoon kon slapen. Mag wel wat meer van dat, maar zit er volgens mij de komende dagen toch niet in.

Hoe gaat het met jullie allemaal vandaag? ^-^

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 30 juli 2018 - 13:50:
Zaterdag was ik boodschappen doen en toen we de supermarkt uitliepen was het echt t*ring hard aan het regenen. Dus eerst tien minuten binnen staan wachten tot het wat opklaarde. Ging het iets minder regenen zegt mijn vader: "sprintje trekken naar de auto?" Dus ik "eeeuhm..." Achter mijn vader aangehold naar de auto. Zeik nat geregend natuurlijk omdat op dat moment de regen weer hard naar beneden kwam. Toen weer terug naar het winkelcentrum om nog wat dingen te halen bij de AH. Zeik nat in die Albert Heijn rond gelopen.
En dan zondag Madurodam.

En vandaag ben ik een beetje gekookte spagetti ofso. Denk dat het komt door te weinig slaap de afgelopen dagen en net even te weinig gegeten voor ik met pauze ging. Maar goed. Dat fixed zichzelf wel weer. Vanavond gewoon vroeg naar bed.
Had vannacht ook echt bloedheet. Een zwetende vriendin naast mij, een kat die warmte afstraalt en ik zelf die zweette als een malle. Ben nu even blij dat ik vannacht alleen slaap.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 30 juli 2018 - 16:35:
Zaterdag eindelijk een keer uit kunnen slapen want mn paardrijles ging niet door en ‘s middags gewerkt. Gisteren een aantal wassen weggedraaid en verder helemaal niks gedaan en vanaf vandaag gwn weer diehard werken.

Ik ben trouwens nu wel een beetje klaar met die extreme hitte. Ik zweet me kapot. Mooi weer is leuk, maar dit is een beetje to much. Het is ook echt al dagen boven de 25 graden in mn woonkamer .-.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 2 aug 2018 - 11:45:
Hoi, ik ben Yara en ik ben vandaag een zoutzak. Hoe is het met jullie?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 2 aug 2018 - 14:30:
Hoi Yara ik ben Ivana en ik ben vandaag ook een zoutzak. Vanochtend van alles gedaan en nu vanmiddag he-le-maal niks doen

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 3 aug 2018 - 11:52:
Gaat er hier iemand morgen naar de Gay Pride??

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 aug 2018 - 21:58:
Ik ga naar die in Antwerpen maar die is pas volgende week.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 3 aug 2018 - 22:30:
Nee man, ik moet gewoon werken

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 4 aug 2018 - 18:32:
Het is atm Tallships in Harlingen en ik ben (uiteraard) aan het werk om mn laatste zakcentjes te verdienen voordat ik naar groningen vertrek en, tbh, no matter how fun it is i still want to die when i take one (1) step.
Het is zó vermoeiend, en ik heb geen geldbuidel aangezien ik eigenlijk een renner ben voor deze keer maar er wordt wel op mij gerekend met betalingen enzo (weird af) dus ik ren de hele tijd tussen buiten en binnen en
*deep breath*
either way, het verdient goed.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 13 aug 2018 - 11:31:
Hello guys,

Hoe is het met jullie? Ik zit lekker op het strand te genieten van mijn twee dagen vrij. Even lekker mijn hoofd laten uit waaien. Het is misschien niet lekker zonnig maar de temeratuur langs het strand is echt prima.

En ik ben weer volop aan het schrijven. Zowel fanfictie als prive dingen. En het voelt goed. Hoe was jullie weekend? En gaat iemand nog wat leuks doen deze week?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 13 aug 2018 - 12:23:
Ik ben mn laatste weekje aan het bikkelen en dan ben ik bijna drie weken vrij van werk. Heer-lijk, kan niet wachten.
Ik ga donderdag met twee vriendinnen naar de efteling en das hoog tijd want we hebben al lang niks met z’n drieen gedaan dus daar kijk ik ook naar uit.

Schrijven ligt weer een beetje stil, maar ik wil graag, heb alleen geen tijd haha. Leuk dat jij weer bezig bent, yaar!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 aug 2018 - 12:53:
Ik ben zaterdagochtend begonnen met een mimosa en pas deze ochtend gestopt met drinken, want verjaardagsweekend. :,) Jess en Mars en Jorinde nog eens gezien, superfijn. En Cappy. Die waren er allemaal om met mij mee te vieren. *-*

Deze week houd ik het toch wat rustiger. (': Woensdag uit eten met vriendinnetjes en zondag d&d, antman kijken en sushi eten, maar verder gaat mijn week waarschijnlijk gewoom gevuld zijn met werk, fitness en slapen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 13 aug 2018 - 12:55:
Oh lekker Iv. Ga je nog op vakantie/weg in die drie weken??

Het regent echt heel hard hier. En ik heb geen jas mee genomen. Gelukkig wel mijn laptop hoes anders zou die ook zeik nat worden als ik terug naar mijn auto moet lopen. Denk dat ik nog maar een kopje koffie neem en nog even blijf zitten enw acht tot de bui over is.

@Kay; WAS JE JARIG???!! O.O

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 aug 2018 - 13:05:
Hier is het ook echt massa's aan het regenen. Was ik net aan het wennen aan die tropische temperaturen slaat het om naar dit.

@Yara: vandaag! :'D Maar ik deed het dit weekend al want dat was gemakkelijker.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16