Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Galabal

Galabal

1 2
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 20 maart 2009 - 20:53:
Moet vnv naar galabal vn middelbaar. Elisa is hier al en Jolien springt NU last-minute op de trein. Hysterie alom.
En ik moet een deftige jurk en hoge hakken aan, en me no like!! ><
Maar het feestje wordt wel geil ^^
Just letting you all know, tussen de make-up en de crazy foto's door.

Love, Dorien&Elisaa



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 23 maart 2009 - 20:23:
(...)
Wouuw! da wist ik idd nog niet,
ik hoop voor jou dat hij jou niet negeerd..
en dat hij nogaltijd zo heet is ^^
Hmm.. ik zou zeggen zie dat je niet te veel drinkt, dat je jezelf nog in controle hebt, wat moeilijk zal gaan als je hem ziet -Weet ik -
maar stel u voor dat wéér voor 1 nacht is. zou je dan gelukkig zijn?
<3.

Ik weet het niet...
Op het moment wel, maar het hangt af van hoe hij het daarna afhandelt. Hij is gewoon een gesloten boek, maar zooooo onweerstaanbaar. En hij weet dat ik geen nee tegen hem kan zeggen, ik had het al moeilijk toen ik een vriend had...
Maar het ligt ingewikkeld, hij wist op het moment dat we in die zetel lagen dat ik een 'sure thing' was, maar hij was echt de hele tijd met mij bezig, praten over mn ex, lief voor me zijn, zelf dingen vertellen... En hij heeft me de volgende ochtend nog gekust op het station, en plein public. En hij wou naar mn verjaardag komen, twee weken later, maar hij heeft het gemist.
En dan komen de vragen: heeft hij gelogen toen hij me al die dingen vertelde? zo ja, waarom? wil hij me warm houden voor een volgende keer of wil hij echt iets van me? beseft hij dat ik echt compleet gek op hem ben of snapt hij het niet?
Enzoverder...
Maar ik denk dat als het weer zover komt, ik niet ga nadenken, nuchter of dronken, en dat het sowieso opnieuw gebeurt.
Hij is echt mijn zwakke plek, en bewust of niet, hij maakt er gebruik van.

lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 23 maart 2009 - 21:21:
(...)
Ik weet het niet...
Op het moment wel, maar het hangt af van hoe hij het daarna afhandelt. Hij is gewoon een gesloten boek, maar zooooo onweerstaanbaar. En hij weet dat ik geen nee tegen hem kan zeggen, ik had het al moeilijk toen ik een vriend had...
Maar het ligt ingewikkeld, hij wist op het moment dat we in die zetel lagen dat ik een 'sure thing' was, maar hij was echt de hele tijd met mij bezig, praten over mn ex, lief voor me zijn, zelf dingen vertellen... En hij heeft me de volgende ochtend nog gekust op het station, en plein public. En hij wou naar mn verjaardag komen, twee weken later, maar hij heeft het gemist.
En dan komen de vragen: heeft hij gelogen toen hij me al die dingen vertelde? zo ja, waarom? wil hij me warm houden voor een volgende keer of wil hij echt iets van me? beseft hij dat ik echt compleet gek op hem ben of snapt hij het niet?
Enzoverder...
Maar ik denk dat als het weer zover komt, ik niet ga nadenken, nuchter of dronken, en dat het sowieso opnieuw gebeurt.
Hij is echt mijn zwakke plek, en bewust of niet, hij maakt er gebruik van.

Hmm, dat is inderdaad moeilijk
Je zou eigelijk iemand moeten vinden
die Sure relatie wilt, en niet zo'n losse floder offzo ^^
Hmm, hij zal op dat moment wel menen wat hij gezegd heeft^^
I Think
Jongens kunnen gwn zo Verslavend zijn , zonder dat ze het weten
En ikz ou het smerig vinden als hij van jou zwakke plek gebruikt maakt..
Omdat hij is zin heeft om te kussen of weet ik veel wat ng te doen
Succes ermee, egt waar!

BlackDahlia
BlackDahlia is offline

[102]
BlackDahlia zei op 30 maart 2009 - 15:40:
Wij hadden op onze vorige school ook een gala, niemand boeide het echt hoe je eruit zag hoewel de meesten wel wat sjieks aantrokken. Ik met mijn haat jegens jurken hield het op een rok met een blouse. Op mijn huidige school moet je verschijnen met een jurk en hakken et cetera et cetera. Ik weet dus wat ik volgend jaar NIET ga doen...



1 2