Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Babysitten

Babysitten

lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 20 maart 2009 - 22:42:
Nu ben ik dus aan het babysitten
en heb ik de kindjes voor de TV gedropt ^^

Doen jullie dit graag?,



JoyceLoveTom
JoyceLoveTom

JoyceLoveTom is offline

[51]
JoyceLoveTom zei op 20 maart 2009 - 23:46:
moeten ze niet in bed liggen??
ik vind babysitten leuk

lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 21 maart 2009 - 13:13:
moeten ze niet in bed liggen??
ik vind babysitten leuk

Als ik op hun vrijdag ga oppassen mogen ze vn Skitty langer wakker blijven ^^
ik weet dat, als ik ze in bed steek, slape ze toch niet, en dan maak ik ze rustig, door bv TV, en dan worden ze vanzelf moe

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 23 maart 2009 - 18:09:
Ik heb een paar vaste adressen om te gaan babysitten.
Een gezin met drie jongens (11, 8 en 3 jaar oud), dus daar kun je al wat meer mee. Das meestal tekenfilms of FC De Kampioenen kijken met de oudste twee en een boekje lezen met de kleinste tot ze elk op hun uur naar bed moeten. Super brave ventjes, helemaal gek van mij, en ze misdragen zich naar ik gehoord heb expres bij andere babysits zodat hun ouders mij weer vragen ^^ Omdat ik met hen bezig ben en ze af en toe een kwartiertje langer mogen opblijven om het einde van de film te zien... En deze zomer ga ik weer twee weken aan een stuk overdag terwijl mama gaat werken, dus dat worden lange dagen van trampolinespringen, voetballen in de tuin en fietsen in het bos achter hun huis. Nice!
Mijn tweede adres zijn twee meisjes van 4 en bijna 2, super schattig en lekker actief, soms wat lastig om op tijd in hun bed te krijgen want ik moet steeds maar voorlezen, maar vooral de kleinste maakt veel goed door enorm knuffelbaar te zijn.
En mijn nieuwste adres is bij twee jongentjes van 3 jaar en 6 maand, en ik zweer het, baby's zijn geweldig om op te passen. Flesjes geven, spelen, liedjes zingen... En zijn broertje helpt graag ^^ Plus, als babysit van 18 met eigen auto, uitstekende reference en handig met heel jonge kinderen, word ik heel mooi betaald... :p