Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » HELP. Ik ga morgen duss SOO niet naar school oO

HELP. Ik ga morgen duss SOO niet naar school oO

ChantouSEX
ChantouSEX

ChantouSEX is offline

[614]
ChantouSEX zei op 26 maart 2009 - 20:31:
Ik ben vandaag naar de kapper geweest ,laten bleken en knippen.
Ik wil het witblond hebben ,maar nu heb ik mijn uitgroei best licht en de rest wat nog zwart was gewoon nog bruin , dus dat staat al niet.
En daarnaast hebben ze mijn haren VEEEEEEEEEEEL te kort geknipt.
Najaa ,haren. Wat er van over is Oo
Het is egt son mislukt en verkracht ouwe waifen kapsel geworden MAAR DAN ERGER.
Wie kan helpen -Hopeloos-



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 27 maart 2009 - 17:56:
Ahhhh, hoe erg kan het zijn?
Mijn haar is ook om zeep, het was eerst wit en nu ga ik terug naar bruin omdat het te snel uitgroeit (ben normaal donkerblond). Maar mijn kapper gebruikt blijkbaar lichtbruin als ik donkerbruin vraag, en het wit schijnt door of zo, want mijn haar lijkt nu net grijs -_-' Serieus, ik ga naar de bakker en ze spreken me aan met 'mevrouw'. Mevrouw met allstars en koptelefoon, hallo?!
Anyway, het kan altijd erger. Just sport it like you don't care, en ga volgende week terug. Das wat ik ga doen!

ChantouSEX
ChantouSEX

ChantouSEX is offline

[614]
ChantouSEX zei op 28 maart 2009 - 16:04:
Heel erg.
Het is vèèèl te kort.
Ik moest tog naar school. Ik wou neit ,maar mijn meoder zij so: Ik bel je school strx op en dan kun je maar beter zorgen dat je er bent.
En toen werd ik bang XD
Maar de kleur is nog niet so heel erg , dat word telkes wel weer lichter..
Alleen ik vind het SOo ontzettend erg te kort
Normaal als ik een staartje indeed kon ik hem met moeite 2 keer er om heen doen ,omdat ik nogal dik haar had en meestal knapte dat elastiekje dan ook nog . En nu moet ik het elastiekje eerst 100 keer erom heen doen ,en dan nog valt hij om de 10 seconden uit omdat hij te groot is

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 28 maart 2009 - 17:25:
Dorien net terug van de kapper, heeft nu héél erg donkerbruin met een rode schijn (dat rode wasniet de bedoeling, maar whatever...)
Me iz happy ^^
En kop op, dat groeit wel weer aan. Ik heb ook heel dik haar, en als mn kapper het uitdunt kan ik ook geen staartje meer maken, maar drie weken later lukt het dan weer wel. Of ik heb gewoon abnormaal haar...