Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Bejaard!

Bejaard!

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 10 april 2009 - 22:39:
Help! Ik word donderdag negentien en ik heb er geen zin in!! Ik bedoel, negentien is gewoon fucking bejaard, ik vond achttien al zo erg!
Iedereen heeft van die verwachtingen over je als je meerderjarig bent, je moet verantwoordelijk zijn en je volwassen gedragen en alles serieus nemen en nog van die leuke dingen... Ik weet amper waar mijn sokken liggen, laat staan dat ik mijn eigen leven kan runnen!
Studiekeuze, werk, toekomst... Ik haat die woorden! Ik weet helemaal niet wat ik wil (nuja, ik heb mijn dromen, zoals iedereen), maar door dat hele 'opgroeien' moet ik steeds vaker nadenken over de praktische kant van die dromen en wat ik er uiteindelijk van zou willen maken... En dat is eng.
Eigenlijk ben ik nog steeds heel erg bang van opgroeien, misschien nog meer dan toen ik klein was. Ik heb nooit iets gedacht in de zin van 'wacht maar tot ik groot ben' omdat ik nooit groot wilde zijn. En nu weet ik waarom. Dat heet een voorgevoel, denk ik.
Verjaardagen zijn natuurlijk maar dagen zoals andere, eigenlijk gebeurt er op die dag helemaal niks, maar toch... Dat optellende nummer op mijn identiteitskaart geeft me de kriebels. Ik wil geen verantwoordelijkheid, en de wereld is te groot. Ik wil gewoon schrijven en plezier maken, en verder kan dat hele opgroeien me gestolen worden.
'All I want is always to be a little kid and have fun.' Sprookjeswijsheid van J.M. Barrie, geen raadsel waarom ik zo dol ben op Peter Pan.
Sorry voor de zeur-topic, maar het moest eruit en ik heb nood aan berichtjes van mensen voor wie deze problemen nog zo ver weg zijn dat ze ze niet hoeven te begrijpen.

Dorien <3



lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 10 april 2009 - 22:47:
Voor mij zal je altijd 18 blijven ^^

ChantouSEX
ChantouSEX

ChantouSEX is offline

[614]
ChantouSEX zei op 11 april 2009 - 10:15:
Blijf dan 18 x)
Gewoon elk jaar overnieuw je 18de verjaardag vieren [í ]

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 3 mei 2009 - 18:21:
Tel terug, in plaats van omhoog.

Blijf je kind. En als je dan bij een leeftijd komt die je te jong vind begin je weer bij 18.

ofzo.?