Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Joun droom.

Joun droom.

1 2 3 4
ChantouSEX
ChantouSEX

ChantouSEX is offline

[614]
ChantouSEX zei op 17 april 2009 - 19:08:
Laike , wat wil je ZEKER gaan doen later?

Ik wil een wereldreis maken [í ]
Het klinkt misschien dom ofzo ,maar ik vind nederland egt zon vertieft saai koud landje. Ik wil naar andere landen , andere temperaturen , andere culturen.
Gewoon zien hoe die andere mensen leven, en hun kledingstijl en gelofen enzo.
Gewoon wat anders dan elke dag saai nederland.

Duss. wat is joun droom?



TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 17 april 2009 - 22:20:
Oohh.. ik wil sinds groep 5 ofso.. visagie doen
En dan alles leren wat er maar te leren valt!
Volgend jaar naar Miami en dan kapot werken om vooreeuwig in Berlin te gaan wonen.. daar werken en mijn droom compleet te maken: visagiste worden bij een band en dan mee touren <33
En dan genoeg geld te hebben om een mooie apartement te kopen hoog in Berlin, een Dodge RAM 2500 in black te kopen en een Dobermann te hebben <33

Zoo.. dat wil ik allemaal x'D
Maar vooral in Berlin wonen en visagiste worden.. de rest is denk ik wat te veel :'[

Nana
Nana

Nana is offline

[14]
Nana zei op 19 april 2009 - 21:15:
ik wil naar de olympische spelen ><
maar eigenlijk weet ik al dat het me niet gaat lukken,
de top van nederland is veel beter dan mij, maar toch wil ik het proberen.
en als ik er ben, 58ste of hoger worden, mijn moeder was 59ste ><
dat is mijn ubergoal, maar als dat niet lukt, wil ik een boek schrijven
maar het punt is dat ik nog steeds geen verhalen kan afmaken

but i keep on dreaming

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 20 april 2009 - 11:35:
Schrijven. Boeken schrijven en uitgeven, en ervan kunnen leven zonder bijbaantje.
Ik hoef niet per sé de nieuwe Rowling te worden, ik hoef er zeker niet schatrijk van te worden. Ik wil dat mijn boeken gelezen en geapprecieerd worden, liefst door tieners en kinderen, dat is echt mijn ideale publiek. Jongeren kunnen nog echt houden van een goed boek zonder dat het 'functioneel' is of zonder eerst de kritieken te lezen. Jongeren zijn, denk ik, eerlijke lezers.
En dan wil ik in het buitenland gaan wonen. Eerst naar Duitsland, op een heel vintage appartement in Berlijn. En daarna naar Japan verhuizen voor een paar jaar. En nog later de wereld verder rondtrekken terwijl ik schrijf, met of zonder gezin, weet ik nog niet... Kinderen wil ik wel heel graag, maar ik weet niet hoe een huishouden in dat plaatje gaat passen.
En ik heb nog niet besloten of ik jong sterf. In dat geval mss liefst geen kinderen. Maar het zou wel goed zijn voor de verkoopcijfers, en dan word ik een legende na mijn dood ^^

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 20 april 2009 - 13:28:
Eerst naar Duitsland, op een heel vintage appartement in Berlijn.

Bij mij is er wel een plekje vrij *wenkbrauwwiebel*

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 20 april 2009 - 14:39:
(...)
Bij mij is er wel een plekje vrij *wenkbrauwwiebel*

*doet dansje*
Hoe laat was je nou thuis gisteren??

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 22 april 2009 - 9:37:
Ik wil heel goed leren drummen. Daarmee beroemd worden en rondtouren met een bandje.

Eef95
Eef95

Eef95 is offline

[59]
Eef95 zei op 22 april 2009 - 16:20:
schrijven.
een lieve man en twee kinderen

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 3 mei 2009 - 17:39:
Mijn droom:

doorbreken met een band. lijkt me fantastisch ^^

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 7 mei 2009 - 9:40:
Mijn droom:

doorbreken met een band. lijkt me fantastisch ^^


Hetzelfde als mij dus Wat speel je ?

Waldobunny
Waldobunny is offline

[2]
Waldobunny zei op 7 mei 2009 - 18:24:
Schrijven. Boeken schrijven en uitgeven, en ervan kunnen leven zonder bijbaantje.
Ik hoef niet per sé de nieuwe Rowling te worden, ik hoef er zeker niet schatrijk van te worden. Ik wil dat mijn boeken gelezen en geapprecieerd worden, liefst door tieners en kinderen, dat is echt mijn ideale publiek. Jongeren kunnen nog echt houden van een goed boek zonder dat het 'functioneel' is of zonder eerst de kritieken te lezen. Jongeren zijn, denk ik, eerlijke lezers.
En dan wil ik in het buitenland gaan wonen. Eerst naar Duitsland, op een heel vintage appartement in Berlijn. En daarna naar Japan verhuizen voor een paar jaar. En nog later de wereld verder rondtrekken terwijl ik schrijf, met of zonder gezin, weet ik nog niet... Kinderen wil ik wel heel graag, maar ik weet niet hoe een huishouden in dat plaatje gaat passen.
En ik heb nog niet besloten of ik jong sterf. In dat geval mss liefst geen kinderen. Maar het zou wel goed zijn voor de verkoopcijfers, en dan word ik een legende na mijn dood ^^

oh god jij bent echt fake!
Jij kraakt een jongen af op Q omdat hij scripts schrijft!
' Ik wil dat mijn boeken gelezen worden en geapprecieerd worden '
Ja? Apprecieer dan ook eens andere mensen die dit willen!
' Jongeren zijn, denk ik, eerlijke lezers '
Jij allesinds niet, ik vind dat je erg vals bent.. Om zo een jongen af te kraken
Dat zijn scripts ballen zuigen!
'Ventje... Misschien moet jij nog een paar jaar met de legoblokjes spelen voordat je je aan internet en schrijven waagt? Want voor een elfjarig heb jij een gevaarlijk hoge eigendunk en een bedroevend slechte spelling en woordenschat. Oh, en leer gegronde kritiek slikken, daar word je groot van. Maar doe de wereld aub niet nog meer 'scripts' aan. ' Hij had je kritiek wel geslikt hoor.. Dit is wat hij antwoordde op jou comment:

jou mening

ik zit gewoon scripts te maken

moet je me niet zo afkraken, hoor :s

alstublieft, ik vind dat je je moet verontschuldigen!
Zeg dan: ' Tja, ik vind ze eerlijk gezegd niet zo goed, maar blijven proberen! '
In plaats van: ' Ze zuigen echt ballen!'
I really hate fake people as much as you

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 7 mei 2009 - 19:00:
(...)
oh god jij bent echt fake!
Jij kraakt een jongen af op Q omdat hij scripts schrijft!
' Ik wil dat mijn boeken gelezen worden en geapprecieerd worden '
Ja? Apprecieer dan ook eens andere mensen die dit willen!
' Jongeren zijn, denk ik, eerlijke lezers '
Jij allesinds niet, ik vind dat je erg vals bent.. Om zo een jongen af te kraken
Dat zijn scripts ballen zuigen!
'Ventje... Misschien moet jij nog een paar jaar met de legoblokjes spelen voordat je je aan internet en schrijven waagt? Want voor een elfjarig heb jij een gevaarlijk hoge eigendunk en een bedroevend slechte spelling en woordenschat. Oh, en leer gegronde kritiek slikken, daar word je groot van. Maar doe de wereld aub niet nog meer 'scripts' aan. ' Hij had je kritiek wel geslikt hoor.. Dit is wat hij antwoordde op jou comment:

jou mening

ik zit gewoon scripts te maken

moet je me niet zo afkraken, hoor :s

alstublieft, ik vind dat je je moet verontschuldigen!
Zeg dan: ' Tja, ik vind ze eerlijk gezegd niet zo goed, maar blijven proberen! '
In plaats van: ' Ze zuigen echt ballen!'
I really hate fake people as much as you

Jezus, ben je daar alweer? ><
Ik vond ze niet goed, get over it! Ik heb nooit beweerd dat ik aardig ben, maar ik ben tenminste eerlijk. Ik kraak hem niet af omdat hij scripts schrijft, hij komt aandragen met dingen die ik niet goed vind en dan zeg ik dat gewoon. En als hij het dan nodig vindt om mij te blijven aanvallen in mijn GB en op mijn fotoboek hoeft hij zich niet te verbazen dat ik me niet laat doen door een snotneus van 11 jaar... Ze. Waren. Niet. Goed. Mijn mening, als je ze niet hoeft moet je ze maar niet vragen.

En Chantou, sorry voor het off-topic gedoe, haal het er maar af hoor.

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 8 mei 2009 - 13:43:
(...)

Hetzelfde als mij dus Wat speel je ?


Heb zangles / kan gitaar spelen & kan bassen.
Jij :3 ?

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 8 mei 2009 - 14:08:
(...)

Heb zangles / kan gitaar spelen & kan bassen.
Jij :3 ?


Ik heb een drumstel en daar drum ik iedere dag zo'n 2 uur op, en ik speel af en toe wel eens wat piano.
Ik heb het me alletwee zelf aangeleerd, maar ik krijg in september drumlessen.

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 8 mei 2009 - 14:17:
(...)

Ik heb een drumstel en daar drum ik iedere dag zo'n 2 uur op, en ik speel af en toe wel eens wat piano.
Ik heb het me alletwee zelf aangeleerd, maar ik krijg in september drumlessen.


Kewl ^^

Samen een band oprichten ??

ChantouSEX
ChantouSEX

ChantouSEX is offline

[614]
ChantouSEX zei op 8 mei 2009 - 15:19:
Gezellig hier x)



1 2 3 4