Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Wat moet ik doen?

Wat moet ik doen?

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 11 mei 2009 - 21:50:
Nou ja het is een lang verhaal maar ik heb gewoon behoefte om het te vertellen. En mocht iemand me hier in reallife kennen. Niet doorvertellen.

Nou er is dus een jongen (we noemen hem even L. van leuk ), en daar begin ik sinds een tijdje iets voor te voelen. En ik zit dus bij een soort clubje ofzo, en daar zit hij ook bij. En vrijdagavond toen na dat clubjeding hebben we nog met z'n allen (lees: ik met de jongens ) nog even wat staan te praten. En ik was nogal hyper en in een spontane actie knuffel ik L. dus opeens. En hij doet gewoon vrolijk mee, maar kijk, hij is gewoon een hele goede vriend van me dus volgens mij moet ik daar niks van denken.
En ik heb dus zaterdag heel veel met hem gemsn't enzo, en ik heb ook zijn nummer, dus we hebben ook best wel veel gesms't.
Nou, hij gaat dus naar het concert van Green Day. En hij wist dat ik daar ook wel graag heen wilde. En ik vraag zo aan hem, 'met wie ga je eigenlijk naar Green Day?" en dus hij zegt dat hij met een vriend gaat. En toen was het even stil, en toen vroeg hij zo "Wil je mee?" , dus ik helemaal hyper kaartjes zoeken, zijn ze uitverkocht.
Ik vond dat dus ook hélemaal niet leuk, en het leek alsof hij dat ook niet vond, voor zover je dat kunt zien via msn.

Maar nou weet ik dus niet wat ik moet denken. Want het ene moment doet hij echt vét lief via msn enzo. Maar het andere moment dan doet hij vet kortaf. En de weinige mensen die ik heb gesproken erover zeggen dat hij me waarschijnijk leuk vind, als hij me meevraagt naar een concert. Maar ik denk eigenlijk dat we gewoon hele goede vrienden zijn , en ik denk dat hij dat ook vind.
En ik weet eigenlijk niet wat ik moet doen nu, want ik maak mezelf nogal gek met al die kriebels.

*beetje lang verhaal, je hoeft het niet persé te lezen)



ChantouSEX
ChantouSEX

ChantouSEX is offline

[614]
ChantouSEX zei op 13 mei 2009 - 13:15:
NEEM HEM OP DE BEK x)

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 13 mei 2009 - 16:01:
Voer hem bier/whisky/ietsmetalcohol en ga dan naar marokko om te trouwen als hij scheidingspappieren aanvraagt alsie nuchter is voelde ie niks voor je, anders wel

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 13 mei 2009 - 17:35:
XD en nu serieus XD
En ik pak hem niet op z'n bek. Want nouja..
ik heb nog nooit gezoend

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 13 mei 2009 - 17:38:
XD en nu serieus XD
En ik pak hem niet op z'n bek. Want nouja..
ik heb nog nooit gezoend


eens moet je eerste keer zijn =D



neeh;

misschien moet je hem gewoon vertellen hoe je je voelt? I mean, als jullie goede vrienden zijn, zijn jullie dat erna ook nog... en in vriendschappen moet je eerlijk zijn.

Of je wordt gewoon een geheime aanbidder.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 13 mei 2009 - 17:41:
XD

Ik denk niet dat ik dat durf. Naja, misschien ook wel. Ik hoef hem nooit meer te zien als ik dat wil . Want mijn clubje stopt bijna.

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 13 mei 2009 - 17:42:
XD

Ik denk niet dat ik dat durf. Naja, misschien ook wel. Ik hoef hem nooit meer te zien als ik dat wil . Want mijn clubje stopt bijna.


Just try.

jullie zijn toch vrienden? dan zal hij t wel begrijpen... denkik.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 13 mei 2009 - 17:42:
Dat denk ik ook wel... hoop ik.

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 13 mei 2009 - 17:45:
en zo niet... dan issie je niet waard.

en en en en en

dan krijgt ie superveel spijt als wij beroemd zijn

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 13 mei 2009 - 18:17:
Tuurlijk XD als de kans zich voordoet vertel ik het hem .

Maar in ieder geval niet via msn XD

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 13 mei 2009 - 18:19:
neeeeee moet je ook niet doen.

want msnzeggen weet je nooit zeker of t die persoon wel echt is

zie jeroen bijvoorbeeld.

les zat achter mijn msn x'D en hij was met jeroen aant praten, en toen zei jeroen dat ik lief was enseu en les kei hard lachen.

Nja, heb niks tegen jeroen gezegd. vonk zielig