Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Song in my head

Song in my head

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 12 mei 2009 - 17:30:
Ik zit al 48 uur met Hey Jude van de Beatles in mijn hoofd en het gaat niet over! Iedereen kijkt naar mij als ik in de les die 'Nananananana' begin te neuriën op een dood moment en ik kan het niet helpen! ><
Maar dus, wie kent er nog van die liedjes die daaaaagen in je hoofd blijven hangen als je ze één keer hoort?



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 12 mei 2009 - 17:38:
Hot 'n Cold, van Katy Perry, en ik heb ook een hele tijd lang Break Away in m'n hoofd gehad, van Tokio Hotel, en Valerie van Amy Winehouse, wat ik voor muziek moest spelen (net als This is the life van Amy McDonald)... En de afgelopen tijd Skater Boy van Avril Lavigne (schrijf je dat zo?).
Maar 48 uur, dat is wel héel erg

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 12 mei 2009 - 17:41:
Hot 'n Cold, van Katy Perry, en ik heb ook een hele tijd lang Break Away in m'n hoofd gehad, van Tokio Hotel, en Valerie van Amy Winehouse, wat ik voor muziek moest spelen (net als This is the life van Amy McDonald)... En de afgelopen tijd Skater Boy van Avril Lavigne (schrijf je dat zo?).
Maar 48 uur, dat is wel héel erg

Het is niet meer normaal, ik zit met mijn iPod aan in de les, draai de meest catchy liedjes, en als ik het ding afzet is het eerste wat ik hoor:
'Naa..naanaa...NANANANAAAA!'
Gelukkig hoor ik de Beatles graag, heb lang geleden op kamp eens dagenlang met Summerjam in mijn hoofd gezeten... Srsly, na tien dagen heb je moordneigingen wanneer je die intro hoort!

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 12 mei 2009 - 17:59:
this is the life van amy macdonald, closer van ballas hough band, hey there delilah, plain white t's , en nog veel meer XD eigenlijk heb ik dat heel vaak.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 12 mei 2009 - 17:59:
(...)
Het is niet meer normaal, ik zit met mijn iPod aan in de les, draai de meest catchy liedjes, en als ik het ding afzet is het eerste wat ik hoor:
'Naa..naanaa...NANANANAAAA!'
Gelukkig hoor ik de Beatles graag, heb lang geleden op kamp eens dagenlang met Summerjam in mijn hoofd gezeten... Srsly, na tien dagen heb je moordneigingen wanneer je die intro hoort!


Dat geloof ik graag ja ^^ Dat had ik bij Katy Perry ook. Vooral omdat ik dat mens niet kan uitstaan

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 12 mei 2009 - 18:35:
Hmm...
Ik had vandaag de hele tijd zo'n gaar liedje van System of a Down in m'n hoofd..

Psycho, groupie, cocaine, crazy
Psycho, groupie, cocaine, crazy
Psycho, groupie, cocaine, crazy
Psycho groupie coke
Makes you high makes you hide
Makes you really want to go, stop
Psycho, groupie, cocaine, crazy
Psycho groupie coke
Makes you high makes you hide
Makes you really want to think and stop

De hele tijd dat stukje.. maar het is zo verslavend om mee te stoppen ><
Vooral omdat het zo lekker snel gaat !

TaraChaos
TaraChaos

TaraChaos is offline

[7]
TaraChaos zei op 12 mei 2009 - 19:31:
fuck you - lilly allen

kinda addicting 0.0

lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 12 mei 2009 - 22:45:
de band nine days als ik mijn iPod zie zet ik hun nummers op ^^ en ja ik zie mijn iPod veel

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 13 mei 2009 - 11:38:
Ik heb al 2 dagen wig waggel waggel in mn hoofd 0-o artiest weet ik niet.

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 13 mei 2009 - 15:40:
nja, ik zat redelijk lang met Tourist vn Polarkreis 18 in mn hoofd, en me reden vn TH hebk ook ne hele tijd in mn kop gezete, of na ons lenteconcert zat ik 3dage me 'Ben je bang in de metro?' in mn kop. Da lied is dus geschreven door onze klarinetist en we hebbe da as grappig bisnummerke gespeelt.

Ben je bang in de metro?
Bel dan even naar mij
Ben je bang in de metro?
Dan maak ik je weer blij

XD

en nu zitk me Hit the floor vn Big Ali Ft. Dollardinges in mn kop.

Ma het meest foute dak had ware 'Wij zijn bij de brandweer' en 'verliefd' vn Samson &Gert X)

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 20 mei 2009 - 12:04:
Okee.. en nu heb ik een of andere canon in mn kop die we op school moesten zingen..

Hij gaat over een haan die dood is ofzoiets.

slaat nergens op, maargoed.