Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Ik en...

Ik en...

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 13 mei 2009 - 16:44:
...Lesley (= beste vriend) waren vandaag aant huppelen (op school), en toen keken van die kereltjes ons vreemd aan maar dat kon ons dus niet schelen.

TWEEDE PAUZE:

Les had muziek op gezet en toen gingen we soort van dansen... en toen keek iedereen ons weer vreemd aan maar dat kon ons nogsteeds niet boeien.

MAAR...

toen kwam er dus zo'n ventje die les begon te duwen enseuu. weetjewel? en toen duuwde les terug. Nja, ventje schelden, les kei hard lachen (ik ook, want die scheldwoorden waren lachwekkend x' ).

Ventje liep toen wel boos weg..

DUS: ruzie voorkomen? GEWOON GAAN LACHEN x)


hebben mensen jullie ooit uitgescheld om je uiterlijk (want daar ging t dus om)?



KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 13 mei 2009 - 20:36:
euh, jaha, omdat ik regelmatig een THshirt draag word ik vaak nagroepe 'kijk, een wemo!!! (wannabe emo)' of ik hoor achter mij van jongen 'ey die Bill is een lekker wijf he'

ma gewoon negere en alles komt oke

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 mei 2009 - 10:02:
Slaan durft ook al eens helpen...
Regel: sla als eerste en sla hard genoeg! Achteraf reden temeer om te lachen en weg te huppelen voor de leraar komt kijken... Plus, als je een beetje onschuldig kunt kijken, geloven ze nooit dat jij begonnen bent.
En uitschelden om uiterlijk? Wie heeft dat nog niet gehad, zeker in onze tijd van het anonieme internet... >< Mensen die jouw foto online zien en jou om een of andere reden niet aardig vinden zonder dat ze jou kennen (bv omwille van je bandlist!) gaan jou maar even lekker uitschelden. Boeiend ofzo? Mijn ego is te gigantisch om daar iets van te merken :p
En huppelen is leuk! ^^

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 14 mei 2009 - 11:42:
gheheh huppelen is idd leuk. x'

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 14 mei 2009 - 13:03:
euh, jaha, omdat ik regelmatig een THshirt draag word ik vaak nagroepe 'kijk, een wemo!!! (wannabe emo)' of ik hoor achter mij van jongen 'ey die Bill is een lekker wijf he'

ma gewoon negere en alles komt oke


(ikweetwatwemoisx' )