Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Sjantoe goes pink

Sjantoe goes pink

1 2
ChantouSEX
ChantouSEX

ChantouSEX is offline

[614]
ChantouSEX zei op 16 mei 2009 - 11:30:
Misschien

ikke gaa zo vragen aan mijn mama of ik mijn haren helemaal roze mag verfen x)
Ik ben er achter gekomen dat ik roze tog een mooiere kleur vind dan blond..
Duss ikke hopen dat het mag <33



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 17 mei 2009 - 17:45:
(...)
Granada? Cool ^^

Ik ga een wenkbrauwpiercing laten zetten, denk ik. En dan... eigenlijk wil ik ook een tatoeage, maar als ik die laat zetten dan word ik eerder vermoord dan verbannen, dus daar kan ik maar beter even mee wachten. En ik heb rood haar, eens kijken wat ik daarmee kan...


Granada is cool, je sais ^^ Ik ga drie weken op een soort taalvakantie, ik krijg in de voormiddag Spaanse les aan de plaatselijke tolkenschool en in de namiddag en tijdens het weekend heb ik vrij om Granada te verkennen. En ik slaap in een studentenhuis met mensen van over de hele wereld, dus hét moment om een internationaal vriendje op te doen! Mss kan ik die piercing uitleggen als een dronken moment van banden smeden met een mooie Amerikaan/Japanner/Australiër/Spanjaard/wathetookmagwezen...
Ik wou vroeger ook wenkbrauw, en een steentje in mijn neus, maar het probleem is dat die te opvallend zijn. In mijn tong kan ik misschien nog net mee wegkomen (na een paar maand schuurkamperen), maar wenkbrauw zou denk ik niet goed aankomen...
En met een tattoo moet ik ook niet thuiskomen! (wil stiekem al heel lang een libelle op haar pols en drie sterren op haar schouder)
Rood haar is mooi, maar iets anders is ook altijd leuk ^^ Ik ben normaal donkerblond, maar in het afgelopen anderhalf jaar heb ik het lichtblond, wit, bruin, donkerbruin, felroze en zwart gehad. Nee, ze waren er thuis niet mee akkoord, vooral het roze niet, dat heb ik nu moeten 'oververven' met zwart omdat ik niet meer buiten mocht en dat werd ik een beetje beu...

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 17 mei 2009 - 17:54:
*is jaloers*
Als jij nou in mijn schuur komt wonen, mag ik dan mee naar Granada?

Een steentje in mijn neus is ook leuk, ja, maar ik heb zelfs moeten zeuren voor mijn oorbellen, kun je nagaan hoe erg mijn ouders tegen gaatjes zijn. Mijn vader heeft zelf vijf oorbellen en mijn moeder vier, en mijn broer twee, maar IK uitgerekend kreeg er last mee >.< "Je bent nog zo jong", "Over een jaar wil je ze niet meer", blablablah >.< Hoe bedoel je inconsequent >.<
Een libelle! Ik wil ook een libelle! Al eeuwen! Maar dan niet op mijn pols, ik weet nog niet precies waar. Op mijn schouder of zo.
Niet buiten mogen omdat je haar roze is... Wat een onzin Daar zou ik ook compleet gek van worden, ja. Zwart haar zou mij niet staan, denk ik, mijn huid is te licht en te sproeterig (ik word trouwens ook GEK van die stomme sproeten). Maar donkerrood ofzo lijkt me leuk, nou heb ik meer oranjerood. Wel van mezelf ^^ Zo'n beetje iedereen die ik tegenkom vraagt of ik mijn haar geverfd heb, maar dat is dus niet zo ^^



1 2