Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Suggesties » Geen Fanfic

Geen Fanfic

1 2
KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 17 mei 2009 - 18:27:
ik weet dat het FanFic heet, maar misschien is het een idee als je er ook iets kunt opzetten dat geen fanfic is, maar gwoon een verhaal. voor als je wilt weten wat andere mensen ervan vinden, ofsoow...



KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 27 mei 2009 - 17:43:
dan maak je toch gewoon een ander account aan, met een andere naam en ander e-mail adres en zo?

TOMSDICK
TOMSDICK

TOMSDICK is offline

[316]
TOMSDICK zei op 27 mei 2009 - 17:54:
dan maak je toch gewoon een ander account aan, met een andere naam en ander e-mail adres en zo?

Lieford ik ben permanent geband en heb een Ip-ban op dí®e site ik kan er nooit meer op net als Chantou en Siham^^

ChantouSEX
ChantouSEX

ChantouSEX is offline

[614]
ChantouSEX zei op 28 mei 2009 - 9:16:
waarvoor ben je dan gebant?

Zei zegt dat ik gebande mensen hielp weer op Q te komen. Laike ,EN daarbij noemde ze allemaal acounts op die ik daarvoor gebruikt zou moeten hebben ,maar de helft kende ik geeneens ,en de andere helft was van pascal en siham. Dus hun hebben blijkbaar hetzelfde IP als mij als het aan tara ligt. En zei zegt dat ik die stripfoto's van Jalissa op Q heb gezet, maar dat was Siham. Ik had die foto's toen nog niet eens. Die stuurde pascal pas een week later of zo naar mij =.=
En toen was mijn ban afgelopen. Ik kon gewoon weer op mijn eigen ,en enigste acount.
Gewoon Superhero, segt se: Je mag hier nog niet zijn. bant ze me weer ,maar toen permanent.
Laike ,als ik weer op mn acount kan zie ik dat als einde ban =.=
Stom kind dat ze is..

TOMSDICK
TOMSDICK

TOMSDICK is offline

[316]
TOMSDICK zei op 28 mei 2009 - 16:55:
(...)
Zei zegt dat ik gebande mensen hielp weer op Q te komen. Laike ,EN daarbij noemde ze allemaal acounts op die ik daarvoor gebruikt zou moeten hebben ,maar de helft kende ik geeneens ,en de andere helft was van pascal en siham. Dus hun hebben blijkbaar hetzelfde IP als mij als het aan tara ligt. En zei zegt dat ik die stripfoto's van Jalissa op Q heb gezet, maar dat was Siham. Ik had die foto's toen nog niet eens. Die stuurde pascal pas een week later of zo naar mij =.=
En toen was mijn ban afgelopen. Ik kon gewoon weer op mijn eigen ,en enigste acount.
Gewoon Superhero, segt se: Je mag hier nog niet zijn. bant ze me weer ,maar toen permanent.
Laike ,als ik weer op mn acount kan zie ik dat als einde ban =.=
Stom kind dat ze is..


Dat was lullig, maar die mods daar zijn gwn lullig op een paar na,

ChantouSEX
ChantouSEX

ChantouSEX is offline

[614]
ChantouSEX zei op 28 mei 2009 - 20:33:
(...)

Dat was lullig, maar die mods daar zijn gwn lullig op een paar na,

Tell me about it.
Weetje ,ik heb son foto gezien van tara zonder makeup en verf enseu ,en ze was best wel heel lelijk EN daar kan ik niets aan doen ,dat is gewoon zo -.-

Kon Rutger geen NORMALE mensen vinden om te modereren of zo.. -op een paar na dan-

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 28 mei 2009 - 21:47:
o... naja, zo slim ben ik nou ook weer niet x$
en over die moderators - ze zijn idd zo - op een paar na dus...

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 30 mei 2009 - 8:04:
(...)
Tell me about it.
Weetje ,ik heb son foto gezien van tara zonder makeup en verf enseu ,en ze was best wel heel lelijk EN daar kan ik niets aan doen ,dat is gewoon zo -.-

Kon Rutger geen NORMALE mensen vinden om te modereren of zo.. -op een paar na dan-


ja maar weet je wat die per dag op dr gezicht smeert... Ik bedoel, sorry hoor maar dan kan je er ook niet heel knap uitzien van jezelf.

Mijn gedachten dan he.

TOMSDICK
TOMSDICK

TOMSDICK is offline

[316]
TOMSDICK zei op 30 mei 2009 - 12:16:
(...)
Tell me about it.
Weetje ,ik heb son foto gezien van tara zonder makeup en verf enseu ,en ze was best wel heel lelijk EN daar kan ik niets aan doen ,dat is gewoon zo -.-

Kon Rutger geen NORMALE mensen vinden om te modereren of zo.. -op een paar na dan-


Tra is gewoon lelijk,, heb haar altijd lelijk gevonden. Ikv ind Mí¡riko heel mooi en daar kan ik dus niets aan doen.

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 3 juni 2009 - 19:12:
(...)

Tra is gewoon lelijk,, heb haar altijd lelijk gevonden. Ikv ind Mí¡riko heel mooi en daar kan ik dus niets aan doen.


Mariko is ook heel mooi en tara niet, maar volgns mij denkt ze van wel ofzo, want arrogantie heeft ze zat (denkikzo). -.-

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 15 juni 2009 - 14:52:
*negeert geroddel over mensen die ze toch niet kent*

Als je er wat mee bent: http://www.fictionpress.com/ - de echte-verhalen-variant van Fanfiction.net.

RedHill
RedHill

RedHill is offline

[80]
RedHill zei op 15 juni 2009 - 22:29:
Ik heb een account op de site hierboven genoemd (hoewel ik er niks op heb staan ), maar FP is toch veel minder druk dan FF. En ik denk niet dat een Nederlands verhaal veel reacties zou opbrengen, helaas :/
(Dat schrijf ik met de ervaring dat er ook op het Nederlandse gedeelte van FF weinig wordt gereageerd, en ik schrijf in een van de meest populaire fandoms van dit moment.)

Een ander idee is natuurlijk om je verhaal te plaatsen op een plek waar het wel goed ontvangen zal worden en je ook wat nuttige reacties kunt krijgen. Dan kun je aan fora denken, die zich bijvoorbeeld specifiek op een onderwerp richt (fantasy, of muziek, of literatuur, weet ik 't). Maar zelfs op sommige fandom fora word original fic soms wel redelijk geaccepteerd. (Moet je denk ik eerst wel even peilen, voordat je een lading ''N00b!'' reacties over je heen krijgt ;D)

Desnoods richten we zelf wat op. x3

chiboebel
chiboebel

chiboebel is offline

[394]
chiboebel zei op 2 april 2010 - 17:37:
(...)

toen ik de naam Tara las moest ik 2 keer denken ^^ ps. mijn naam is ook Tara XD


me 2



1 2