Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Zusje gratis op te halen ^^

Zusje gratis op te halen ^^

ChantouSEX
ChantouSEX

ChantouSEX is offline

[614]
ChantouSEX zei op 19 mei 2009 - 21:31:
Ik hí í r der nu echt.
Ik en een vriendin organiseren dus een feestje , voor alle VMBO2 leerlingen omdat we volgend jaar allemaal naar een andere school moeten, en dat feestje staat toevallig op haar verjaardag geplant.
Laike, weetikveel wanneer zei jarig is ><

Maar anyway, toen ging ze dus zeiken van: Het is mijn verjaardag ,en daar moet jij bijzijn en dan mag je niet naar een ander feest.
Dus ik zei zo van , Ja hallo ,tis MIJN feest, En ik zit op jou verjaardag me tog altijd boven te vervelen =.=

De enige reden waarom zei daarover zeikt is omdat ze hoopt dat mijn moeder mij dan verbied naar mijn eigen feest te gaan.
En nu loopt mijn moeder duss dom te doen als ik iets over het feest zeg.

Sorry hoor ,maar zei heeft mijn verjaardag zowat elk jaar verpest door de hele dag agter de computer te gaan sitten en dan gaat altijd iedereen bij haar staan, en op haar verjaardag mag de computer neit eens aan
En als ik kan kiezen tussen een feeestje diek zelf georganiseert heb ,of me saai zitten te vervelen boven terwij aischa zich vermaakt met haar 3 enigste vrienden kies ik tog voor het feestje ^^

Omg ,ik haat haat haat haat haat haar ècht.



BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 20 mei 2009 - 11:42:
CHANTOU!

KOM DAN BIJ MIJ WONEN

is veel gezelliger denk ik

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 20 mei 2009 - 14:05:
wille we mssn es ruile?

je kan kieze, mn zuske vn 8 (moet 9 zegge aangezien ze overmorge 9 word) of die vn 11

ChantouSEX
ChantouSEX

ChantouSEX is offline

[614]
ChantouSEX zei op 20 mei 2009 - 16:07:
wille we mssn es ruile?

je kan kieze, mn zuske vn 8 (moet 9 zegge aangezien ze overmorge 9 word) of die vn 11

DOe maar die van 8 9

ChantouSEX
ChantouSEX

ChantouSEX is offline

[614]
ChantouSEX zei op 20 mei 2009 - 16:07:
CHANTOU!

KOM DAN BIJ MIJ WONEN

is veel gezelliger denk ik

JAAAA
ik denk dat ik wel zeker weet dat dat veeeel gezellig is ^^

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 20 mei 2009 - 19:59:
Als je ouders je dat verbieden krijg je gewoon een woedeaanval, schreeuw, huil do whatever you want.
Laat ze eens goed merken dat je het er niet mee eens bent.
Ze zullen eerst vet boos zijn; maar als je daarna een goed gesprek hebt met je ouders over alles wat je niet goed vind gaan, dan komt het wel goed.