Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Moeders!!

Moeders!!

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 20 mei 2009 - 10:39:
Statistisch gezien zijn de twee laatste jongens met wie een meisje een relatie zou willen hebben: haar broer en haar ex.
Drie keer raden aan wie mijn moeder mij probeert te koppelen... -_-'
Ter verduidelijking: Amos is NIET mijn broer maar het scheelt niet veel. Hij is mijn beste vriend, hij heeft een tijd een crush gehad op mij maar dat is nu compleet over en we zijn altijd beste vrienden gebleven, maar mijn moeder stopt maar niet met zeuren!
'Het is zo'n goeie jongen, waarom ga je er niet gewoon voor?'
Get out of my life! Ik wil hem als vriend, niet als lief! It's not gonna happen!
En intussen is mijn ex (ik ben er 2 jaar en 8 maand mee samen geweest en intussen zijn we meer dan anderhalf jaar uit elkaar) nog steeds niet over me heen! Dat noemen we wanhopig, maar kom... Hij stuurt om de haverklap idiote berichtjes en probeert af te spreken, terwijl ik hel gedumpt heb om zo ver mogelijk bij hem en zijn klootzak-karakter vandaan te zijn! En dan zeg ik tegen m'n moeder dat ie me weer stalkt, zegt zij dat ik gewoon moet afspreken!
'Jullie zijn zo lang samen geweest, jullie hebben zoveel gemeen, kunnen jullie niet gewoon vrienden blijven?'
Ik heb geen zin in die jongen! Voor mijn part springt hij ergens af, ik hoef hem niet meer in mijn leven, hij is een klootzak! En als ik dat zeg, geeft ze zo van die subtiele hints die uiteindelijk betekenen dat zij vindt dat ik met hem had moeten samen blijven!

Wat is er mis met mijn moeder? Hulp gevraagd, dringend!



BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 20 mei 2009 - 11:47:
Ehm. Ze heeft het irritante moeder-zoekt-vriendje-voor-dochter-omdat-ze-bang-is-dat-dochter-anders-eenzaam-blijft-syndroom.

Heeft mijn moeder ook last van

Het beste wat je kan doen:

- met haar praten en haar rustig zeggen dat je niet meer wilt dat ze zoiets doet... Doet ze het dan nog haar erop wijzen

- negeren kan ook nog, maar is wel moeilijker.


Succes meid

sweetlovley
sweetlovley

sweetlovley is offline

[10]
sweetlovley zei op 14 juni 2009 - 23:06:
dat heb ik ook, ik ben een jongen gewoon goede vrienden en steeds zeuren ze heb je wat met hem , het zal wel een goed jongen zijn.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 15 juni 2009 - 7:57:
Eh - vermooord de jongens. dan kan je moeder niet meer zeuren. of vermoord je moeder. mwa, dat zou wel erg triest zijn. weet je wat, vermoord ze allemaal. of juist allemaaal niet, maar dan moet je ze wel kidnappen. of je smst de stomme jongen terug dat je m haat. of je zegt tegen je moeder dat ze alletwee zijn overleden aan een autoongeluk. of je smst de stomme jongen dat ie zelfmoord moet gaan plegen, en dan verhuis je zodat je amos niet pijn hoeft te doen. OF je zegt tegen je moeder dat ze je allebei hebben uitgescholden. of vertel gewooon net zo lang stommme gemene dingen over ze zodat je moeder ze niet meer aardig vind. okee, mijn ideeën zijn op. succes met wiskunde.