Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Liefde suckt zo hard...

Liefde suckt zo hard...

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 22 mei 2009 - 12:24:
nja, kijk. vorig jaar op mijn verjaardag hebk mn beste vriendin lere kennen doordat ze samen met een andere vriendin was blijven slapen. Ik had nooit durven vertellen datk Bi ben en toen gebeurde wat ik hoopte dat nooit zou gebeuren, ik werd verliefd op haar. Ik dacht dat het wel weg zou gaan, maar in tegendeel, het werd alleen maar erger!!!! Ik heb het haar uiteindelijk durve vertelle, en zoals verwacht voelde ze nx voor mij. We zijn nog steeds beste vriendinnen, maar er is toch iets anders.

nu, eergistere DROOMDE ik zelfs over haar!! We zaten bij mij thuis in de zetel naar Tv te kijken en ik weet niet waar het van kwam, maar ineens kuste ik haar! Ze werd kwaad, schold me uit en wilde me nooit meer zien, en toen werd ik huilend wakker.
Gistere, déjí  vu! Ze was langsgekomen om te oefen voor het optreden van mijn zusje en natuurlijk nog even gebleven. En, we zaten in de zetel Tv te kijken!! Ik zat bijna de hele tijd naar haar te kijken en ik wilde echt niks liever dan haar kussen, maar toen dacht ik weer aan die droom en ben ik even naar de badkamer gevlucht.

Ik vind het echt zOOOOOO vreselijk om verliefd te zijn op haar!!!!!
en als ik er met vrienden over wil praten veranderen ze meteen van onderwerp omdat ze bang zijn dat ik ook voor hun iets ga voelen!!! Ik haat dit!!!



ChantouSEX
ChantouSEX

ChantouSEX is offline

[614]
ChantouSEX zei op 22 mei 2009 - 12:52:
Schrijf een brief,
gericht aan haar. Maar je hoeft hem niet persè op te stuuren.
Gewoon alles van je af schrijven , vertellen hoe je je voelt , en daarna kun je zelf weten wat je met het papiertje doet.

En misschien moet je vragen of ze er een keertje met jou over wil praten.
En dan uitleggen dat je er niks aan kunt doen , ik bedoel. Je voelt je hoe je je voelt.

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 22 mei 2009 - 16:14:
Schrijf een brief,
gericht aan haar. Maar je hoeft hem niet persè op te stuuren.
Gewoon alles van je af schrijven , vertellen hoe je je voelt , en daarna kun je zelf weten wat je met het papiertje doet.

En misschien moet je vragen of ze er een keertje met jou over wil praten.
En dan uitleggen dat je er niks aan kunt doen , ik bedoel. Je voelt je hoe je je voelt.

Maar we zijn nog steeds beste vriendinnen hoor, we doen nog steeds de meeste dingen samen enzo, maar het is toch anders....
zo samen hand in hand door de straat huppelen, wat we vroeger bijna elke dag deden, durven we beiden echt niet meer

maar het echt hard weet je....