Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Auw.

Auw.

1 2
BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 27 mei 2009 - 11:43:
Ik had het eerste uur gym. Niet dat dat een probleem is ofzo, want gym is over t algemeen kewl, maar we waren aan het softballen en toen gooide iemand een softbal op mn hoofd omdat die vond dat ik hem moest vangen x.x

Nou doet mijn hoofd dus pijn x.x

en we moesten ook 6 minuten rennen van te voren, en ik had al 3 kwartier naar die rotschool gefietst x.x . Ik was op na die gymles x.x



RedHill
RedHill

RedHill is offline

[80]
RedHill zei op 28 mei 2009 - 21:44:
Ik heb geen gym meer ^^ Dit jaar alleen nog maar buitenschools gym gehad, in de sportschool, bij een dansschool, dat soort dingen. Was wel cool :3 ik ben niet zo goed in gym, dus ik doe liever niks. Het enige wat ik een beetje kan is turnen
Volgens jaar mag ik lekker zelf kiezen wat ik aan lichaamsbeweging doe.

Over de Coopertest: Don't feel bad, wij moesten die ook wel eens doen. En met de shuttlerun test, heb ik nog nooit een trap hoger dan 5 gehaald. Yay conditie.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 28 mei 2009 - 22:09:
Ik mag geen coopertest meer doen van de fysio.
op zich wel jammer, want ik had er makkelijk een 8,5 voor kunnen halen.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 29 mei 2009 - 8:55:
Wij hebben vrijdag 1e 2 uur en om de week wo, laatste 2 uur..

Jeeejj,, een liegenaarsvrije-fanfic :3 (Ja ik weet dat het leugenaar is x3)

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 29 mei 2009 - 16:46:
Ik heb geen gym meer ^^ Dit jaar alleen nog maar buitenschools gym gehad, in de sportschool, bij een dansschool, dat soort dingen. Was wel cool :3 ik ben niet zo goed in gym, dus ik doe liever niks. Het enige wat ik een beetje kan is turnen
Volgens jaar mag ik lekker zelf kiezen wat ik aan lichaamsbeweging doe.

Over de Coopertest: Don't feel bad, wij moesten die ook wel eens doen. En met de shuttlerun test, heb ik nog nooit een trap hoger dan 5 gehaald. Yay conditie.


Ik heb volgend jaar ook geen gym meer.


en en en, bij shuttlerunding haalde ik altijd trap 12 x'D

goed he

Sorrowmysoul
Sorrowmysoul

Sorrowmysoul is offline

[136]
Sorrowmysoul zei op 23 juni 2009 - 19:25:
Wij hebben maandag het 6e en 7e uur en dat is wel vet relaxed, want daarna kan je naar huis en dan kan je thuis douchen =D

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 24 juni 2009 - 11:24:
Whaha x'D

wij hebben kabinedouches.
dus ik douche gewoon op skool x'D

Sorrowmysoul
Sorrowmysoul

Sorrowmysoul is offline

[136]
Sorrowmysoul zei op 24 juni 2009 - 13:25:
Wij hebben zo'n ruimte met 8 douches ofseuw en dan zit er geen deur dus iedereen kan zo naar binnen kijken. En ertegenover zit de deur van de gymzaal dus als iemand die deur opendoet kan gewoon iedereen naar binnenkijken . Daarom douche ik op school gewoon niet



1 2