Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Ouders.......

Ouders.......

1 2 3
KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 1 juni 2009 - 16:01:
kijk...

Ik weet al 4 jaar dak Bi ben, en heb dat nooit tegen mn ouders gezecht. Nu zit er bij mij op school een meisje waark een ongelooflijke crush op heb, en nu zouk het eigelijk wel wille zeggen. Dus, vlak voor ik het bad in ga legk 3 boekjes op mn bed waar een artikel over Biseksualiteit in staat, en ik leg er zelfs 1 OPEN op de juiste pagina, dan verwacht je toch dat ze je daar mssn over gaan aanspreke of dat ze erover gaan nadenken, nee, mn ma spreekt me aan over het feit dat ik mijn schrift met verhalen beter moet opbergen

Ouders, wat moet je ermee?!!



KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 23 juni 2009 - 18:19:
gheghe. slaap lekker evi's vader.

Sorrowmysoul
Sorrowmysoul

Sorrowmysoul is offline

[136]
Sorrowmysoul zei op 23 juni 2009 - 19:23:
Myn vader slaapt ook alleen maar. Of hij is aan het werken. Of hijs is weg naar het Café / Naar zijn vrienden.

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 24 juni 2009 - 11:51:
gheghe. slaap lekker evi's vader.


pappa: *snurk*


Myn vader slaapt ook alleen maar. Of hij is aan het werken. Of hijs is weg naar het Café / Naar zijn vrienden.


Mijn vader blaast als ie er even de kans voor heeft trompet. Nee, dat is een pretje x'D
Dat gaat loeihard, en net als ik tv wil kijken of probeer te leren -.-

Sorrowmysoul
Sorrowmysoul

Sorrowmysoul is offline

[136]
Sorrowmysoul zei op 24 juni 2009 - 13:20:
Omg. Dat lijkt me nogal irritant Als je probeert te leren of tv wil kyken of muziek wil luisteren ofseuw dat je vader een beetje erdoorheen gaat tetteren . Ik hoop dan dat hij wel vrolijke liedjes speelt? Anders is het helemaal niet vol te houden. {Muziek bepaald myn humeur }



1 2 3