Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gymmertjes

Gymmertjes

1 2
BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 2 juni 2009 - 14:07:
Ik zit hier gewoon naar die gymmertjes te kijken (die aan het voetballen zijn, tenminste dat moet het voorstellen) en ik vind het er best wel zielig aan toe gaan. Ik bedoel, die meiden gillen als de bal in de buurt komt en die jongens doen lomp.

Dan kan ik het dus best wel beter eigenlijk. Ik gil niet, en mijn klas is niet zo lomp .



Jolien
Jolien

Jolien is offline

[703]
Jolien zei op 14 juni 2009 - 10:23:
Wij hebben apart gym. :'

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 14 juni 2009 - 10:24:
apart?
dat kan bij ons niet, we zijn maar met negen meisjes.
wanneer is iets eigenlijk off-topic?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 juni 2009 - 10:26:
Ik vond gym leuk in het middelbaar, ookal kon ik er niets van
Als we mochten kiezen gingen wij vaak met de hele klas frisbeeën of baseball spelen. In het park. En dan frisbee in de vijver en er met stokken naar vissen.
Of we bleven op school, en de meisjes verstopten zich dan achter het volleybalterrein omdat hun haar niet in de war mocht raken en omdat ze niet wilden zweten, en dan ging ik als enige met de vijf jongens voetballen.
Hilariteit alom, zie je mij al achter een bal aanrennen?
Maar het waren de meest sfeervolle momenten ^^

Jolien
Jolien

Jolien is offline

[703]
Jolien zei op 14 juni 2009 - 10:27:
Als je helemaal van het onderwerp afwijkt, waar het topic overgaat. ^^

En wij hebben apart, maar dan wel met twee klassen samen, zeg maar. Dus per les heb je jongens van twee klassen en meisjes van twee klassen.

Maar aangezien mijn klas de 7de is, oneven dus, hebben wij niemand om mee te gymmen, met als gevolg dat wij gym hebben met negen en de chillste leraar ooit. :'



1 2