Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Baseball.

Baseball.

TOMSDICK
TOMSDICK

TOMSDICK is offline

[316]
TOMSDICK zei op 2 juni 2009 - 19:18:
Of meer bepaald Honkbal, nauw ja dat gingen we dus doen bij Gym en dat hadden we vorige week ook al gedaan. Maar ik had er dus echt geen zin meer in want vorige week had ik géén één keer op de bal geslagen , ><.
Das vandaag ik mocht de laatste keer slagen en raad eens ik heb er op geslagen en zelfs een punt gescoord. Ik was vet trots op mezelf. We hebben wel verloren met 16-6, maar ja dat is normaal als er bij jouw in de ploeg maar twee op de bal kunnen kloppen en in de andere iedereen, ><


-S.Envy.



ChantouSEX
ChantouSEX

ChantouSEX is offline

[614]
ChantouSEX zei op 2 juni 2009 - 19:20:
Ik kan ook niet slaan hoor
Ik kan de knuppel niet eens goed vast houden ,laat staan raken
Ik doe dan altijd gewoon HELEMAAL niks.
Want die kutkinders gaan altijd op mij schreeuwen dus dan denkt ik ,soek het uit.
EN eenkeer lag de bal voor mij voeten en ik ging naar een beetje mn haar lopen te fatsoeneren ,en toen was iedereen kwaad x)

EN JEEEEEJ , JIJ SCOORDE EEN PUNT *doet een dansje*

TOMSDICK
TOMSDICK

TOMSDICK is offline

[316]
TOMSDICK zei op 2 juni 2009 - 19:27:
Ik kan ook niet slaan hoor
Ik kan de knuppel niet eens goed vast houden ,laat staan raken
Ik doe dan altijd gewoon HELEMAAL niks.
Want die kutkinders gaan altijd op mij schreeuwen dus dan denkt ik ,soek het uit.
EN eenkeer lag de bal voor mij voeten en ik ging naar een beetje mn haar lopen te fatsoeneren ,en toen was iedereen kwaad x)

EN JEEEEEJ , JIJ SCOORDE EEN PUNT *doet een dansje*



Hahahaa, het was wel grappig want in dat ander team, wij stonden in het veld en zij moest slaan en Hanne ging slaan en Michelle ging gooien, (Michelle is een seutje) en die gooit dus en die Hanne *BOEM* slaagt die bal supper hard het veld in alleen werd hij tegengehouden door Michelle haar gezicht. We lagen echt vlak. Ik lach er nog steeds mee.

ChantouSEX
ChantouSEX

ChantouSEX is offline

[614]
ChantouSEX zei op 2 juni 2009 - 19:29:
(...)


Hahahaa, het was wel grappig want in dat ander team, wij stonden in het veld en zij moest slaan en Hanne ging slaan en Michelle ging gooien, (Michelle is een seutje) en die gooit dus en die Hanne *BOEM* slaagt die bal supper hard het veld in alleen werd hij tegengehouden door Michelle haar gezicht. We lagen echt vlak. Ik lach er nog steeds mee.

het is altijd leuk wanneer andere mensen pijn lijden

TOMSDICK
TOMSDICK

TOMSDICK is offline

[316]
TOMSDICK zei op 2 juni 2009 - 19:30:
(...)
het is altijd leuk wanneer andere mensen pijn lijden


Ik zweer het je ik was al in de lucht aan het kijken waar die bal was, hoor ik ineens Elke lachen, (debiele lach) en plots zag ik die bal daar bij Michelle liggen en naar haar oog grijpen, ik lachte me dood.

ChantouSEX
ChantouSEX

ChantouSEX is offline

[614]
ChantouSEX zei op 2 juni 2009 - 19:31:
(...)

Ik zweer het je ik was al in de lucht aan het kijken waar die bal was, hoor ik ineens Elke lachen, (debiele lach) en plots zag ik die bal daar bij Michelle liggen en naar haar oog grijpen, ik lachte me dood.

Omg ,. als ik daar bij was geweest had ik op de grond gelegen van het lachen

TOMSDICK
TOMSDICK

TOMSDICK is offline

[316]
TOMSDICK zei op 2 juni 2009 - 19:31:
(...)
Omg ,. als ik daar bij was geweest had ik op de grond gelegen van het lachen


ja inderdaad, je hadej dood gelachen. Zelfs de leerkracht was aan het lachen.

ChantouSEX
ChantouSEX

ChantouSEX is offline

[614]
ChantouSEX zei op 2 juni 2009 - 19:32:
(...)

ja inderdaad, je hadej dood gelachen. Zelfs de leerkracht was aan het lachen.

Omg
Dat is best zielig voor dat kind.
Maarja ,moet ze maar niet met der kop voor de bal gaan staan

TOMSDICK
TOMSDICK

TOMSDICK is offline

[316]
TOMSDICK zei op 2 juni 2009 - 19:34:
(...)
Omg
Dat is best zielig voor dat kind.
Maarja ,moet ze maar niet met der kop voor de bal gaan staan


Indeed. Ik zie het nog altidj voor mij.

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 3 juni 2009 - 11:35:
Ik kan wel slaan


en zeg maar tegen die Michelle dat ze de bal met haar HANDEN moet vangen ipv met haar oog

Sorrowmysoul
Sorrowmysoul

Sorrowmysoul is offline

[136]
Sorrowmysoul zei op 24 juni 2009 - 14:54:
Ik heet ook Michelle Nu voel ik me aangsproken

Maarre ik kan ook niet slaan. Alleen op een gegeven moment zei degene die moest gooien tegen my; Moet je niet even wat naar achter? Dus ik denk; aardig bedoeld en ik kijk naar myn voeten. En toen ging dus myn knuppel omhoog. En toen raakte ik de bal, want het was gewoon een valsstrik. En toen ging iedereen gillen van; RENNEN, RENNENNNN! en ik keek eerst zo van; WTF? en toen ging ik toch maar rennen

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 24 juni 2009 - 22:03:
als ik sla, sla ik goed.
ik sla bijna noooooit.