Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Schrijfblok!

Schrijfblok!

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 2 juni 2009 - 21:20:
Ik zoek er een! en ook een tekenblok!
weet iemand een plaats waar je ze kan kopen of merk of whatever waarbij ze leuk en toch praktisch klein zijn? ik gebruik nu een schriftje, maar alle blaadjes vallen eruit en dat kan ik niet hebben, omdat mijn verhalen nogal - eh - prive zijn. vroeger had ik een groter iets, maar het past niet in mijn tas...
ik spaar voor een laptop, maar dat duurt nog wel even...



RedHill
RedHill

RedHill is offline

[80]
RedHill zei op 2 juni 2009 - 22:28:
Uh, ik zou je adviseren een laptop te kopen, die heb ik zelf ook, maar je laatste comment... Mijn ouders hebben die van mij betaald, en ik heb hen dan terugbetaald, voor een groot gedeelte. En hij is dan ook bedoeld voor latere studie enzo.
Maar goed, ik koop mijn notebooks bij de Action. Lekker goedkoop, veel bladzijden (200!) en alles blijft er wel inzitten (bij mij dan, ik weet niet hoe slordig jij bent ). Verder gebruik ik ook veel normale schriften en collegeblokken. ik weet niet precies naar wat voor stevigheid je op zoek bent, maar dan ben je al gauw toch wat duurder uit. Kun je de ''losse'' blaadjes niet in snelhechters doen, bijvoorbeeld? Dat je ze niet kwijtraakt?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 3 juni 2009 - 11:21:
Ik koop mijn schrijfblokken gewoon in de supermarkt.
Maar als het over verhalen schrijven gaat, werk ik rechtstreeks op de laptop, ik heb GEEN orde dus als ik blaadjes gebruik ben ik ze gegarandeerd kwijt... Ik zit wel veel schema's en zo te maken tijdens de les, of ik schrijf grote lijnen uit als ik opeens een idee krijg. Vroeger schreef ik op papier, maar mijn handschrift is een beetje hiëroglief-achtig en dan kon ik het achteraf vaak zelf niet meer lezen. Of de leerkracht nam ze af!
En dan heb ik nog het probleem dat ik mijn beste ideeën op de meest ongelegen momenten krijg. Dus schrijf ik mijn plotse invallen op de rand van mijn kaften of cursussen, of dan ga ik op de trein opeens als een gek in mijn tas rommelen op zoek naar papier en pen. Of het memorabele moment, langs de snelweg op de pechstrook parkeren om iets op te schrijven, want ik wéét gewoon dat ik het anders kwijt ben tegen dat ik thuis ben.
Mijn tassen en rugzakken zaten vaak vol papiertjes die ik dan overal liet slingeren, heb ik me uit goeie voornemens een schrift gekocht voor al mijn schrijftoestanden... Nu staat dat hele schrift bol van de ingeplakte papiertjes! >< We zullen het er maar op houden dat kunstenaars rommelige zielen zijn...

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 3 juni 2009 - 11:30:
Action ofzo

Of blokker nseu.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 3 juni 2009 - 14:23:
bedankt iedereen! x3
dat van die papiertjes heb ik soms ook, maar helaas heb ik geen auto om op de vluchtstrook te parkeren...