Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » waarom je beter een meisje ben....

waarom je beter een meisje ben....

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 12 juni 2009 - 18:10:
look, daarstrax bij engels mochte we wa moppen tappen, en iemand vond het grappig om deze te vertellen.

2 vrienden komen elkaar tegen. Zegt de 1 tegen de ander: "Het leven is toch vies he?" "Hoe bedoel je?" "Kijk, in het leven zijn er 2 mogelijkheden; of je wordt een meisje, of je wordt een jongen. Word je een meisje, dat is allemaal niet zo erg, maar wordt je een jongen, dan heb je 2 mogelijkheden; of je gaat naar het leger, of je gaat niet naar het leger. Ga je niet naar het leger, dat is allemaal niet zo erg, maar ga je wel naar het leger, dan heb je 2 mogelijkheden; of je gaat bij de zeemacht, of je gaat bij de landmacht. Ga je bij de zeemacht, dat is allemaal niet zo erg, maar ga je bij de landmacht, dan heb je 2 mogelijkheden; of je schiet iemand dood, of je wordt zelf doodgeschoten. Schiet je iemand dood, dat is allemaal niet zo erg, maar wordt je zelf doodgeschoten, dan heb je 2 mogelijkheden; of ze nemen je mee, of ze nemen je niet mee. Nemen ze je mee, dat is allemaal niet zo erg, mazar nemen ze je niet mee, dan heb je 2 mogelijkheden; of er groeit een boom op je, of er groeit geen boom op je. Groeit er geen boom op je, dat is allemaal niet zo erg, maar groeit er wel een boom op je, dan heb je 2 mogelijkheden; of ze laten die boom staan, of ze laten die boom niet staan. Laten ze die boom staan, dat is alemaal niet zo erg, maar laten ze die boom niet staan, dan heb je 2 mogelijkheden; of je wordt boekenpapier, of je wordt toiletpapier. Wordt je boekenpapier, dat is allemaal niet zo erg, maar wordt je toiletpapier, dan heb je 2 mogelijkheden; of je wordt gebruikt voor het klein toilet of je wordt gebruikt voor het groot toilet. Wordt je gebruikt voor het klein toilet, dat is allemaal niet zo erg, maar wordt je gebruikt voor het groot toilet, dan is het leven pas vies!"

Zo zie je maar, je kan beter een meisje zijn!!



KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 12 juni 2009 - 18:13:
haha.. ik vat m. hij s goed. alleen zijn dat weer van die moppen die k niet kan onthouden :/

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 12 juni 2009 - 18:13:
Indd :V

Sorrowmysoul
Sorrowmysoul

Sorrowmysoul is offline

[136]
Sorrowmysoul zei op 24 juni 2009 - 15:25:
Die zijn zo lang en met zoveel mogelykheden, Kan ik idd niet onthouden

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 24 juni 2009 - 17:21:
Die heb ik een paar jaar geleden weleens gehoord XD
Maar toen was het iets met de voor en achterkant op het laatst XD

PerfectDoll
PerfectDoll

PerfectDoll is offline

[15]
PerfectDoll zei op 24 juni 2009 - 19:50:
Omg wahahaha x''''D

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 5 juli 2009 - 14:13:
Whahha x'D

Ben ik plots blij dat ik n meisje ben