Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » nieuwe fanfic....

nieuwe fanfic....

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 23 juni 2009 - 14:19:
kijk, ik wil een nieuwe fanfic starten, maar ik weet dat ik er toch maar eentje aan de gang kan houden en nu kan ik niet kiezen!
Ik zet hier dus het begin van de verhaaltjes en jullie zeggen maar welke ik moet verderschrijven.

Enkel voor jou leef ik (TC)
[Bill Pov.] Ziezo, weeral een perfect liedje af. Het is zoals altijd met veel liefde geschreven, verboden liefde. Elk liedje dat ik de laatste jaren schreef waren voor die speciale persoon, en dat laat ik mezelf ook wel merken. Onderaan schrijf ik steeds Voor Tom , en dat doe ik ook deze keer. Ik draai het blad om en teken een groot hart waar ik onze namen in schrijf. Daaronder schrijf ik nog Ich liebe dich, Tom. Ik kijk er met een lach naar en neem een nieuw blad waarop ik het liedje nog eens overschrijf voor Tom. Ik kan niet wachten om zijn reactie te zien, dus wanneer ik klaar ben met overschrijven vlieg ik zijn kamer binnen. Tom, ik heb een nieuw liedje af! Leuk, krijg ik de tekst? Dan kan ik aan de muziek beginnen. Euh, momentje. Damn!! Hoe kon ik nu zo stom zijn om de tekst te vergeten? Ik haast me naar mijn kamer en neem het blad van mijn bureau af. Net wanneer ik 2 stappen van Tom zijn kamer af ben, roept mam me. Bill, kom eens hier. Ook dat nog! Ik ga eerst nog Tom zijn kamer binnen om hem de tekst te geven. Hier is de tekst maar ik moet nu naar mam voor ik problemen krijg. Tom knikt en ik ga naar onder om mam te zoeken, ze is in de badkamer. Wat is er? Luister Bill, ik heb er geen problemen mee dat je je opmaakt, maar wil je alsjeblieft je rommel wel eens opruimen? Met veel tegenzin begin ik dan maar met opruimen. Na een half uurtje ben ik klaar en ga weer naar boven. In mijn kamer laat ik me op mijn bureaustoel vallen en lees de tekst nog eens. Dan valt mij iets op. Waar is mijn Voor Tom naartoe? Ik draai het blad om en zie een lege achterkant. DAMN!!! Ik heb het verkeerde blad aan Tom gegeven!!! Ik begin te hyperventileren. Wat als hij het ontdekt?! Hij zal nooit meer tegen me praten, hij zal me haten! Dan hoor ik hem zijn kamer uitgaan, aan het aantal stappen te horen gaat hij naar toilet. Ik ga zijn kamer binnen en zoek het blad. Zoals te verwachten was, ligt het bovenaan, maar wel omgedraaid. Onder mijn zinnetje staat er nog iets met potlood bijgeschreven. Ich liebe dich auch, Bill Ik kijk er vol verwondering naar, tot er op mijn schouder getikt wordt. Waarom snuffel jij in mijn spullen? Hij ziet het blad en slikt even. Ik doe hetzelfde.

Crazzy Clazz(gebaseerd op mijn klas vn vorig jaar)
[tamara pov.]

Daar heb je die kutwekker weer! Eens zien, welke dag zijn we vandaag? Maandag, even kijken. Oh nee, vandaag eerste uur wiskunde! Pff, geen zin. Wekker om half 9 en terug slapen.



Weer de wekker, dus het is half 9. Langzaam sta ik op en trek mijn kleren aan. Ik neem Buddy en Buddina en ga naar de keuken. Op mijn uiterste gemak eet ik mijn ontbijt op en om 10 voor negen vertrek ik naar school. Om 5 na negen, wanneer de les al bijna gedaan is, stap ik vrolijk de klas binnen. "Hello everybody! Tamara is in da house!" De leerkracht zegt niets en ik ga op mijn plaats zitten. Ik kijk wat rond en zie Mikkel nergens zitten. "Ey mense, waar is mijn Mikkeltje?" roep ik luid door de klas. "Tamara!" kwettert de leerkracht in dat irritante pingwingtaaltje. Ja, het is een pingwing, net als al onze andere leerkrachten. "Nog 1 woord en je vliegt eruit!" Ik neem heel 'onopvallend' mijn gsm en stuur een berichtje naar jolien. 'Zeg, waar zit Mikkel?' Een minuutje later krijg ik een berichtje terug. En omdat ik 'toevallig' vergeten ben om mijn gsm op stil te zetten, weet iedereen dat dus. 'Die zal wel een uurtje skippen, net als jij' "Merci Jolien!" roep ik. de leerkracht wil iets zeggen, maar net dan gaat de bel. "HAHA! Saved by the bell!" roep ik en lach har vierkant uit. Woedend vertrekt de pingwing en Mikkel komt de klas binnen. Ik loop naar hem toe en geef hem een hug. Daarna bekijk ik hem eens goed. Ja hoor, die heeft weer een kater zitten. Geen wonder dat hij heeft geskipt! De volgende pingwing komt binnen en Mikkel en ik gaan zitten. Als Cassandra gaat zitten moet ik ineens aan mijn huiswerk denken en ik draai me om. "Ey Cassie, waar is mn huiswerk?" Cassandra haalt een blad uit haar kaft en ik pluk het uit haar hand "Thanx!"


A twincest storie?!
Tom en ik zitten op mijn kamer, we werken aan een nieuw liedje. Opeens vliegt de deur open en stormt Demi, ons buurmeisje, binnen. "Ik heb gewonnen! Ik heb gewonnen!!" Roept ze terwijl ze ons omhelst. "Wat heb je gewonnen?" "Jullie wedstrijd! Ik heb jullie wedstrijd gewonnen!" "Echt? Dat is super! Ons buurmeisje schrijft gewoon de eerste Tokio Hotel-film!" "Ja, cool he!" Ja inderdaad, Davind had een wedstrijd georganiseerd. Onze fans konden zelfgeschreven verhalen -over ons natuurlijk- inzenden. De verhalen lieten we lezen door enkele vrienden die we blindelings vertrouwen, en zij kiezen het beste verhaal, wat we ook verfilmen. En ons buurmeisje heeft dus blijkbaar gewonnen. "En wat gebeurd er zoal in het verhaal?" "Hoe? Hebben jullie het zelf niet gelezen?" We schudden ons hoofd. "Oei, dan weten jullie ook niet dat...." "Wat weten we niet?" "Hebben jullie al ooit een verhaal van mij gelezen?" "Euh, nee." "Wel euh, ik schrijf eigelijk altijd twincest......"


Met welk moet ik verder gaan??
Jullie kiezen!



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 23 juni 2009 - 17:24:
Oh mijn God, die laatste is gewéldig! "Ik schrijf eigenlijk altijd twincest..." Dat gaan ze zó niet leuk vinden! x'D Daar ben ik dus wel benieuwd naar ^^

Sorrowmysoul
Sorrowmysoul

Sorrowmysoul is offline

[136]
Sorrowmysoul zei op 23 juni 2009 - 17:29:
Ja idd de laatste =D Vind k ook het leukste.

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 23 juni 2009 - 18:51:
keey, dan ga ik dus de laatste verdermaken!!

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 23 juni 2009 - 18:54:
ja. x]

Sorrowmysoul
Sorrowmysoul

Sorrowmysoul is offline

[136]
Sorrowmysoul zei op 24 juni 2009 - 13:26:
Graag =D