Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Raar idee ofzo

Raar idee ofzo

BreakMyFall
BreakMyFall

BreakMyFall is offline

[98]
BreakMyFall zei op 24 juni 2009 - 16:40:
Nja ik was met wat vrienden weg enzo en er had iemand een sigaret bij en ze gingen die roken(niemand van ons rookt ofzo) maar we hadden geen aansteker bij en nja wij waren aan het wachten op een meisje die die zou meebrengen en nja ik en een vriend hadden zo'n goesting om te roken. Maar mijn mama is helemaal tegen roken ofzo en ik moest naar huis tegen dat da meisje kwam en nu ben ik een beetje slecht gezind omdat ik wilde roken en hoe raar het ook klinkt, ik wil langs een kant wel roken maar langs de andere kant dan flipt mijn ma ofzo,

kan er iemand helpen?



Sorrowmysoul
Sorrowmysoul

Sorrowmysoul is offline

[136]
Sorrowmysoul zei op 24 juni 2009 - 18:30:
Uhm. Ik zou toch proberen naar je ma te luisteren. Hoe veel zin je er ook in hebt. Je verpest er alleen maar je leven mee en dan ben je verslaafd en kom je er niet meer af. Misschien moet je een x de voordelen en de nadelen van roken opschrijven.

Voordelen: Je hebt er zin in.

Nadelen: Je ma flipt, Je verpest je leven, Je kan als je verslaafd ben er moeilijk vanaf komen.

(Moet iemand nog even aanvullen )

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 24 juni 2009 - 20:08:
Je gaat erdoor dood. Het kost teveel geld (bedenk eens wat je voor al dat geld kunt doen o.O)

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 24 juni 2009 - 21:48:
doe het alleen soms. zoals met oud en nieuw of zo. weet je. vat je? ik heb ooooooit een keer gerook, volgens mij, maar ik weet niet of ik dat droomde of niet., hoe dood is dat|??